Lørdag :-)

Råsa Muffin!

Gift med forumet
Jeg og William sto opp for bare 20 min siden og Leah kom nettopp tuslende [:)] "Hvor er hello kitty trusa mi? Jeg må ha den, bestemor må se" [:D] I dag skal vi kjøre barna til hver sin barnevakt og de skal være borte til i morgen, det blir deiilig å slappe heeeelt av [:)]
 
Ha en super helg alle sammen [:D]
 
God lørdag alle sammen!

Her var vi oppe halv 7, som vanlig[;)]
nå har jeg ei som er klar for å legge seg og ei som er kjempesur, regner med hun bare gleder seg til pappan kommer i morgen, men dagen i dag ligger ann til å bli laaaaang, alt er galt så nå hadde jeg tenkt å ta de med ut, så kan lillemor sove i vogna og snuppa rase ut litt energi på lekeplassen.

I ettermiddag er det halloweenparty for snuppa, hun skal være pulverheksa, det var i alle fall planen, men nå går hun å mumler at hun ikke vil kle seg ut så vi får se.

Ha en fin dag alle sammen[:D]
 
Her på hotellet har jeg sovet elendigt. Malte har holdt et veldigt leben. Men en dusj og en god frokost hjalp. Må bare holde energien oppe til konsert i kveld. Er heldigvis allerede kl 18, så vi er tidlig ferdig. Og siden vi sover på samme rom som ungene er det bare å legge seg samtidig med dem[8D]. Så legger med før kl 20 i kveld jeg!

Ellers er Gustav helt i hundre. "Jeg elsker at vi skal til Trondheim" sa ha på vei i bilen igår. Og på hotellrommet hoppet han i sengen mens han sa "juhuuu". Og nå har han underholdt seg med å heise sengen opp og ned. Avanserte greier.

Ellers venter vi på at Solsiden åpner. Så skal vi shoppe.

Så selv om jeg er trøtt er det veldig koseligt her!
 
God morgen..

Jeg har barnefri, så jeg har sovet til 1030[:D] Det er vel det eneste positive egentlig å få sovet ut. Men men..

Nå skal jeg straks spise litt frokost og ta fatt på å rydde + vasker her. Og skrive fagtekst. Tenker helgen kommer til å gå super fort, så jeg endelig kan ha Mina i armene mine igjen[:D][:D]

Ellers hentet jeg barnehagebildene på posten igår og de skal på veggen[:D] De er så super super fine. Var Fame som tok de[8D]

Kos dere!!!!!!!!!
 
Her har vi hatt en hektisk natt.. når Aslak roet seg så skrek Solveig! Hadde drømt om en stein. [8D] Men det var ikke morgen før kl 8.30! Og det var ganske greit.
 
Aslak er ikke i form, men det er jo ikke noe nytt! Solveig ser på barneTV og tusler rundt i pysjen! Vi har ryddet litt på kjøkken og stue. greit å få det som noelunde i orden!
 
Senere i dag skal vi til svigers og spise. [:D]
 
God lørdag jenter.
I går tittet vi på knerten på kino med christian å det var spennede.
Pappa var litt skuffet da for det var jo ikke som boka.
I dag skal christian og jeg ut å plukket konlger og bjørkekivster mammaen har tenkt seg å prøve på en hjertekrans.
 
Til middag i dag er det hjemmelaget pizza
 
Så skal vi ha vafler til kos
 
Ha en super dag jenter
 
 
puh, så fikk jeg logget meg på også.

Dagen i dag har gått i amming og kjøring... vært i bursdaglag til nevøene mine i Ålesund - nesten to timers kjøring, og så to timer selskap og to timers kjøring hjem igjen. August har hengt i puppen hele dagen (og halve natten), så vi er fornøyd med at han sov på bilturen både frem og tilbake.

Nå sitter johanna og spiser en karamell mens jeg mentalt forbereder henne på at det er kvelden. Har hatt besøk av fire hekser her, og JOhanna synes det var spennende å gi dem karameller....

I kveld blir vel G og jeg sittende og halvsove i hver vår sofa. Skal lage oss kyllingvinger og pommes frittes til kvelds
 
God kveld.

Vi er hjemme igjen fra fest. Sov over hos venninna vår og hjalp te med rydding og vasking av lokalet.
Vi hadde det kjempe gøy.

Hørte masse rart fra fulle folk ja.

Marcus har kommet hjem, febersyk og slapp. Han koser seg litt med pappan og ser på Brannmann Sam og spiser peppekaker.
 
ja.. så var det blitt lørdagkveld og kyllingvingene våre er straks på bordet... så det blir kveldskosen vår i kveld.. mens vi venter på "de ukjente", og mulig et glass vin.. :)
 
i dag har mamma, pappa, lillebror og min svigerinne vært her.. og spist lunsj og kaker.. koselig! Malin nyter iallfall hvert sekund av oppmerksomheten... [:)] og nå tester vi ut dette md søvn på morgeenen.. for er litt lei av å stå opp 05.30 liksom.. såå nå fikk hun være oppe til halv åtte.. (det er minst en halv time lengre enn vanlig..) så får vi se om det gir utslag.. slik at vi i det minste får sove til 07 liksom.. det hadde ikke gjort noe kjenner jeg.. for julie er jo flink og sover til 08.. minst!!
 
(og nå er jeg egentlig litt lei halloween altså.. for de ringer på i ett sett her.. og jentene er herved lagt.. og bikkja bjeffer!!!!)
 
ORIGINAL: Trillemor82

ja.. så var det blitt lørdagkveld og kyllingvingene våre er straks på bordet... så det blir kveldskosen vår i kveld.. mens vi venter på "de ukjente", og mulig et glass vin.. :)
 
i dag har mamma, pappa, lillebror og min svigerinne vært her.. og spist lunsj og kaker.. koselig! Malin nyter iallfall hvert sekund av oppmerksomheten... [:)] og nå tester vi ut dette md søvn på morgeenen.. for er litt lei av å stå opp 05.30 liksom.. såå nå fikk hun være oppe til halv åtte.. (det er minst en halv time lengre enn vanlig..) så får vi se om det gir utslag.. slik at vi i det minste får sove til 07 liksom.. det hadde ikke gjort noe kjenner jeg.. for julie er jo flink og sover til 08.. minst!!
 
(og nå er jeg egentlig litt lei halloween altså.. for de ringer på i ett sett her.. og jentene er herved lagt.. og bikkja bjeffer!!!!)

godt å sove lenge om morgenen ja - her begynner det å gå seg til, Johanna sov til nesten halv åtte i dag... Hun har sovet hele natten et par netter nå også, så jeg hååååper inderlig at det betyr at hun er i ferd med å akklimatisere seg [8D]. Har ikke hatt noe sinneutbrudd i dag heller, og det er kryss i taket for det! [:D]
 
Har dere økedøgn lenemor?????
 
Legger til at halloween snopet stadig minker i skåla her....
 
 
 
..... kjekt når det ikke kommer noen på døra, da får vi alt selv![:)] Har vert hos svigers frem til nå så vi har nok gått glipp av trafikken!
 
Nå sover begge ungene.. herlig! Aslak har bare sovet i 45 min i dag (siden 8.30 og fordelt på 2 økter)
 
ORIGINAL: lenemor

ORIGINAL: Trillemor82

ja.. så var det blitt lørdagkveld og kyllingvingene våre er straks på bordet... så det blir kveldskosen vår i kveld.. mens vi venter på "de ukjente", og mulig et glass vin.. :)
 
i dag har mamma, pappa, lillebror og min svigerinne vært her.. og spist lunsj og kaker.. koselig! Malin nyter iallfall hvert sekund av oppmerksomheten... [:)] og nå tester vi ut dette md søvn på morgeenen.. for er litt lei av å stå opp 05.30 liksom.. såå nå fikk hun være oppe til halv åtte.. (det er minst en halv time lengre enn vanlig..) så får vi se om det gir utslag.. slik at vi i det minste får sove til 07 liksom.. det hadde ikke gjort noe kjenner jeg.. for julie er jo flink og sover til 08.. minst!!
 
(og nå er jeg egentlig litt lei halloween altså.. for de ringer på i ett sett her.. og jentene er herved lagt.. og bikkja bjeffer!!!!)

godt å sove lenge om morgenen ja - her begynner det å gå seg til, Johanna sov til nesten halv åtte i dag... Hun har sovet hele natten et par netter nå også, så jeg hååååper inderlig at det betyr at hun er i ferd med å akklimatisere seg [8D]. Har ikke hatt noe sinneutbrudd i dag heller, og det er kryss i taket for det! [:D]

 
håper det snart går seg til her også.. for hun trenger virkelig mye søvn denne snuppa her.. men....................... det har vært slik siden hun startet på storbarnavd.. (for der er det sååååååååååååå mosssomt!!!!!) at hun ikke vil sove.. hun gleder seg sånn til å stå opp igjen liksom.... [:D][&:]
 
her ser vi de ukjente... men det er vel det jeg vet som går.. for jeg lurer på om jeg skal sette meg til å lage litt kort i stedet...[8D]
 
ORIGINAL: Actrine

Har dere økedøgn lenemor?????

gjett da! [8D]
 
Her starta dagen kl 7, for svigerfar hadde glemt å skru av vekkerklokka på mobilen sin i går, og den låg i gangen.. [:D] Så ingen av oss (meg og sambo) forsto hva den lyden var.. Hehe..
Så bakte jeg brød og vi kom oss på butikken.. Der blei vi jammen meg en stekepanne rikere.. [:D] Svigers spanderte..
 
Åsså MÅ jeg skryte!! Sindre har bare hatt bleie på seg i ca 3-4 timer i dag..!! [:D] Og har IKKE tisset i buksa.. [:D] Men nå går jeg jo å spør han hvert kvarter nesten om han må tisse.. [8|][8D][:D] Men han syns det er stas, og han får et lite klistermerke for hver gang han er flink og tisser på do, og nå går han jo opp HELE tida for å få nytt klistermerke.. [8D]
Så kanskje dette er starten på en bleieslutt? [:D]
 
Nå har vi vært å tent lys på graven til mormor, og jeg har lærekjørt litt.. Gikk ikke så kjempebra, men vi kom oss helskinna hjem i det minste.. [:)][8D]
 
Nå er det pepsi max, delivio, og så skal jeg prøve en is jeg aldri har smakt før.. Dream med brownies og karamell i!! NAM!
 
Back
Topp