***Lørdag***

Anjalef

Gift med forumet
God morgen.

Marcus våknet 7 og ville ikke sove mer, sto opp, spiste frokost. Nå sitter Marcus å ser på barnetv.

Sambo har reist på kurs, jeg vasker tøy i dag.

Marcus og jeg skal på shopping med ei venninne. Har fått låne kortet te gubben.
 
Så er jeg oppe også - både August og Johanna har hatt våkeperioder i natt, så det har G og jeg også

I dag skal Johannna og G på fjelltur tror jeg, og så må vi en tur ned i sentrum og se etter vinterdress tl Johanna - de liker visst ikke det forede regntøyet hennes i barnehagen? [8D] Og så skal jeg en tur på biblioteket og hente resten av twilight-serien som jeg reserverte for en måneds tid siden... hvordan jeg skal få tid til å lese dem er en annen sak
 
I dag reiste mannen vekk på en ukes øvelse. Han reiste før fuglene feis! Solveig kom inn i det han startet bilen! MEN Aslak har sovet godt i natt 6 timer fra 2 - 8!!! det er noe vi kan leve med ja!
 
nå har vi spist frokost, skrevet handlelapp og ser på Handy Manny!
 
I dag skal vi handle og så på besøk til svigers![:D]
 
Her var det og en urolig natt gitt..! Maren våkna når vi la oss.. HYLSKREIK! Skreik og grein og hiksta.. Aner virkelig ikke hva det er.. Om ho er mørkeredd eller om ho drømte eller hva.. Det endte med at jeg sto å byssa henne til klokka var 4.. [&o] Så kom jo selvfølgelig Sindre inn og la seg med oss, og så var det på an igjen kl 6.30.. Da grein ho, men sovna igjen, MEN da var ikke storebror tenkt å sove.. [8D] Såe.. Jah.. Håper virkelig det gir seg.. Ho virka nesten som ho hadde vondt.. Men da vi plukka henne opp var ALT greit.. [;)][:D] 
Men gikk veldig fint å legge henne nå i dag da.. Og nå er det lyst.. Så muligens det har noe med mørket å gjøre.. Hmm.. Tror ho er inne i en periode med seperasjonsangst og, for ho hylgriner når jeg går ut av et rom.. [8|]

Men det går vel over.. Får vi tro.. [:)]
 
I dag skal vi kanskje ned å høre på han Vidar Johnsen og han svenske.. De skal opptre her.. Er ettårsjubileum for storsenteret her.. [:D] Gisle Wink skulle visst komme og.. Så blir spennende.. [:)]
 
Her har vi hatt en rolig lørdagsmorgen,bare jeg og Thea...A fikk sove litt lenger i dag[:)]
Har ingen spesielle planer for dagen,bortsett fra att jeg skal ringe jordmorvakten.
Det fikk jeg beskjed om å gjøre hvis jeg ikke hadde født før i dag...noe jeg ikke har gjort...[:@]
Var hos legen i går,så hun bestillte overtidskontroll til meg på sykehuset,tirsdag 27.okt.
Så da håper jeg de setter meg i gang om jeg ikke har født før da!! Om ikke så setter de meg i gang 10 dager på overtid,det vil si neste fredag!
Så nå ser jeg faktisk lys i tunnelen likevel,for jeg er mest sannsynelig 2barnsmamma innen neste helg!!
 
He en fin dag jenter!
 
God lørdag jenter.
 
I dag skal jeg og k til Lillehammer å se etter hytta våres og så skal vi til hafjell og ha en romantisk helg.
Chr skal til bestemor[:)]
 
Ønsker alle en god helg
 
Back
Topp