lørdag

Celene

Elsker forumet
Da var det jammen lørdag igjen.

Her i gården pusser vi opp masse og har derfor veldig begrenset med penger om dagen. Men i dag har vi barnfri.
Jeg lurer veldig på om vi skal unne oss å gå ut å spise og gå på kino eller om vi skal bli hjemme.
Synes det er så vanskelig å ha dårlig råd. Men jeg vet jo at det går over....

Hva synes dere?

Jeg syntes dere skal unne dere en bedre middag og kino. Husk det er ikke hver dag dere har barnefri, og å gjøre noe ekstra koselig ut av det er jo bare bra for forholdet[;)]

ORIGINAL: LineMerethe

Jeg syntes dere skal unne dere en bedre middag og kino. Husk det er ikke hver dag dere har barnefri, og å gjøre noe ekstra koselig ut av det er jo bare bra for forholdet[;)]

ORIGINAL: ynna

Dere kan jo dra på kino, og heller lage dere en god middag hjemme, enten før eller etter filmen? Det blir jo tross alt litt billigere enn både middag og kino ute[;)] Kino er en av de tingene jeg savner! Det er liksom litt vanskelig å ha med seg en unge på kino, det er lettere å ha han med på restaurant.

jupp, kan hende vi gjør det sånn... jeg savner også kino. Kino er sååå utrolig deilig.

ORIGINAL: LineMerethe

må signere denne jeg altså[;)][:D]

Back
Topp