Lørdag

BIBBI3

Forumet er livet
Hva gjør/har dere gjort på i dag?

I dag har vi vært på bytur og kafe sammen med mine foreldre, svigermor og oldemor.
Har hengt opp nye gardiner i huset, også har vi nettopp hatt besøk av min tante og onkel som kom langveis ifra for å se lilleprinsen.
Nå ligger sambo og Noah på sofaen og ser bronsjefinale mens mamma overhører skrikingen og er på BV....hehe[;)]

Hehe.. er samme her Gira. Bare det at Ben ligger i mitt fang... [;)]

Vi har vært i Molde i hele dag. Shoppet liott klær til sambo og Ben, mens jeg har kjøpt scrapbok. Nå er det min tur å sette meg inn i dette.. Må vel kanskje fremkalle bildene først.[:)]

ka e scrapbok egentlig?? dunt spørsmål kanskje

gøy å shoppe litt til gutta Irene.
huff, har et babyalbum jeg skulle satt i i bilder, men føler ikke at tiden strekker til enda........får heller begynne med scrapinga når lillegull begynner å sove litt mer sånn at mamma får tid og overskudd til å gjøre sånne ting[;)]

Vi har vært en liten trilletur inn til byen, og ellers vært hjemme. [:)]

ORIGINAL: sommerbaby

ka e scrapbok egentlig?? dunt spørsmål kanskje

Det er vel et album med blanke ark som du setter inn bilder og lager rammer, bakgrunn, pynter og skriver i... på en måte om jeg har forstått det rett 

ORIGINAL: gira

gøy å shoppe litt til gutta Irene.
huff, har et babyalbum jeg skulle satt i i bilder, men føler ikke at tiden strekker til enda........får heller begynne med scrapinga når lillegull begynner å sove litt mer sånn at mamma får tid og overskudd til å gjøre sånne ting[;)]

Egentlig det samme her... Men håper det ordner seg snart her..
Ben er jo over 6 uker nå.

Jeg lærte Othlie å sykle i dag!!! Endelig![:)] Har prøvd lenge både med 3 hjulingen og ordentlig sykkel med støttehjul. Og nå har hele familien prøvd uten resultat. Så nå skulle jeg lære henne, og tror du iike hu fikk det til etter en stund! Da satt det gitt! Det måtte en mor til vett dere[;)]

Så nå sykler a så stolt så...[:D] morro!

Å så moro Carina!! Det er en mor som må til for det meste...[;)]

Back
Topp