Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Fantastisk deilig med helg!! Må bare innrømme at jeg elsker å ha fri.
Tidlig oppe (06.15), småtrøtt, smale øyne, takker g...for tidlig barne-tv, grått og regnfylt ute.
Hvordan ser lørdagsmorgenen ut for dere andre morgenfugler?
God helg forresten[:)]
sto opp kl 8 her å trøtt som en dubb
men ska snart kle på åss å gå ut i solskinne
været e nydeli her, blå himmel masse sol å null vind[:D]
så d bi utedag i dag ja
Her skinner sola...hææærlig[:D] Så tror nok vi blir å kose oss riktig så godt i dag, jeg og Elias`n min. Gubben dro nettopp til Harstad på fotballturnering.
Våknet av gullet og pappen som kom i sengen i dag, de legger seg for en lur og jeg står opp og har hele huset for meg selv[:D] Ute sludder det og er muggent, og jeg som skal kjøre inn til oslo og treffe juni-jentene i dag[&:]
Våkner av vekkerklokken til sambo som skal jobbe, og like etter roper vesla at hun vil "sove senga mamma"! [;)]
Sambo henter henne inn til meg, og det går noen minutter før hun tar på barne TV. Ligger å koser oss litt, før vi står opp og spiser frokost.
Akkurat nå pusler hun lit for seg selv, så jeg får noen min. her inne. [:)]
Etterpå skal vi rydde litt, handle mat o.l.
Og så får vi se hva vi skal utover dagen. Hadde det vært fint vær hadde vi uten tvil gått i lekeparken.
Her var vi oppe 0830, Noah sitte i grinda å koser seg med duplo,sambo ligger å snorker og her SNØR det som bare pokker..
Skal det aldri ta slutt denne snøen her???????????????