Lørdag

opus dei

Elsker forumet
Fantastisk deilig med helg!! Må bare innrømme at jeg elsker å ha fri.
Tidlig oppe (06.15), småtrøtt, smale øyne, takker g...for tidlig barne-tv, grått og regnfylt ute.

Hvordan ser lørdagsmorgenen ut for dere andre morgenfugler?
God helg forresten[:)]

God morgen, eller morgen.....

var også oppe kl 06.15, så her sverger vi også til Barne-TV....[8D][;)]

Mens jeg sitter her og slurper nykokt kaffe. Det MÅ til om morgenen!![:)]

..........kjenner lukta, og løper raskt ut på kjøkkenet og setter på ei kanne....[:)]

Jeg våknet opp til helt hvitt ute i dag[:'(][:'(][:'(] Det var jo så fint vår vær i går!!!! Jeg gir opp[:'(][:'(]

Våknet nå, det snør ute, huset er stille for sambo sover, og Agnes er hos bestemor.  Koser meg i stillheten med en kopp kaffe[:D]

Skal på marsjseminar snart, så slapper av mens jeg kan[:D]

vi stod opp kl 7 vi..[:D]
jenta blid som ei sol i dag.. (enda godt)

ute er det kvitt.. ert par sm med snø... huff[;)][;)]

Veldig tidlig oppe i dag, kl 5...[:'(] Heldigvis sovnet hun i lekegrinden sin igjen etter litt frokost, så da fikk mor seg litt søvn på sofaen. [:)]

sto opp kl 8 her å trøtt som en dubb
men ska snart kle på åss å gå ut i solskinne
været e nydeli her, blå himmel masse sol å null vind[:D]
så d bi utedag i dag ja

Her var vi oppe rundt 06 og det snør ute[:'(]

Vi som skulle på tivoli i byen [8|]

Mannen ligger og snorker bak meg.. noen som har det[:-]

Goood morning[:D]

Her skinner sola...hææærlig[:D] Så tror nok vi blir å kose oss riktig så godt i dag, jeg og Elias`n min. Gubben dro nettopp til Harstad på fotballturnering.

Ha en flotters dag alle sammen[:)]

Våknet av gullet og pappen som kom i sengen i dag, de legger seg for en lur og jeg står opp og har hele huset for meg selv[:D] Ute sludder det og er muggent, og jeg som skal kjøre inn til oslo og treffe juni-jentene i dag[&:]

Våkner av vekkerklokken til sambo som skal jobbe, og like etter roper vesla at hun vil "sove senga mamma"! [;)]
Sambo henter henne inn til meg, og det går noen minutter før hun tar på barne TV. Ligger å koser oss litt, før vi står opp og spiser frokost.

Akkurat nå pusler hun lit for seg selv, så jeg får noen min. her inne. [:)]
Etterpå skal vi rydde litt, handle mat o.l.
Og så får vi se hva vi skal utover dagen. Hadde det vært fint vær hadde vi uten tvil gått i lekeparken.

God helg til alle! [:D]

Her var vi oppe 0830, Noah sitte i grinda å koser seg med duplo,sambo ligger å snorker og her SNØR det som bare pokker..
Skal det aldri ta slutt denne snøen her???????????????

Å vi skal hente den nye bilen vår idag[:D]

Back
Topp