Lørdag!

x1x83modell

Elsker forumet
God morgen! Jeg er først.....?!?

Tålig natt..Aurora våknet noen ganger, men roet seg ganske fort. Fikk litt melk 5, og sov til halv 7..

Sol ute..Skal til mamma og de å treffe min onkel nå i formiddag.
Så gleder jeg meg til i kveld. Skal ut! Har virkelig behov for det nå![8D][;)]

Ha en strålende lørdag![:D] Mange planer?

God morgen alle sammen!

I dag skal vi til Charlottenberg sammen med ei på desemberforumet og hennes sønn og sambo [:D]

blir kjempe kjekt [8D]

God morgen.....

Idag skal Linus til sin tante og onkel og barna deres, og sove der[:)]...Blir første helga vår uten barn siden han kom...Blir litt deilig og[;)]
Vi skal kjøre han dit snart, så blir det hjem, slenge på sofaen, lage hjemmelaget pizza, se på dvd og KOOOOOSE oss[:D]
Og vinne på lotto selvfølgelig[;)]

Ha en super dag alle sammen.....

GOD MORGEN!!!!!

I dag sto vi opp klokken 07.30. Idag koste vi oss med en deilige frokost.
på dagen i dag skal vi på besøk til mine foreldre, å så skal barna leveres vekk for natten.(woodstokka)
Ellers så skal det vaskes å ryddes litt.
Ha en fin dag, jenter.

klem klem

god morgen! her stod frøkna opp halv åtte,men sambo stod opp med henne.så jeg fikk sove litt til[:)] i dag har vi ingen planer for dagen. er knallvær her,så blir vel en tur ut.[:D]

ORIGINAL: Lissie

God morgen alle sammen!

I dag skal vi til Charlottenberg sammen med ei på desemberforumet og hennes sønn og sambo [:D]

blir kjempe kjekt [8D]
   hmm,jeg bor 20 min unna charlottenberg..bor du langt unna?

Jeg var i charlottenberg sist Søndag på shopping....[:D]

ORIGINAL: elis

Jeg var i charlottenberg sist Søndag på shopping....[:D]
hehe,det var jeg oxo,er der ganske ofte.[;)]

Hehe, så festlig....Har bare vært der en gang før, er ikke så ofte i Sverige, og har mest vært på Svinesund, men synns det var veldig bra på det nye senteret, så blir nok å heller dra dit[:D]...ikke så fullt med folk heller[;)]

Hehe, Lykke til dere også

God formiddag til dere alle [:D]

Ja, nå har snuppa akkurat våknet fra sin første lur idag. Pappan sover enda, han var visst på fest igår..[;)]  Men jeg sov lenge igår, så det var hans tur idag,da. [:D]
Vi er enda på ferie hos svigersøster m fam (4 unger 3-9 år) så her er det sjelden ro. Men snuppa elsker det, alltid noen som er på gulvet sammen med henne, det er stas!
Regn i dag, men ok temp, så mulig vi tar en tur ut mellom regnskurene idag!
Ha en fin dag folkens.

Her har vi hatt en dritt natt...våkna i 2 tia, å hyla å styra til i 4 tia...men så så sov vi til 10 da...så her er det litt forskyvninger...men men...Tenkte jeg en tur til byen, men kan hende jeg finner senga igjen :S Gruer til den lange reisa mandag-onsdag.....

Her har det vært en nydelig natt! Marie har sovet uforstyrret og fint. Deilig! Hjelper på humøret til oss alle[;)]

I dag skal vi ikke noe spesielt. Jeg har fått sove lenge akkurat som Bente. Og så føler jeg at denne Lotto gevinsten skal deles på litt mange... Hmmm[;)]

Back
Topp