Lørdag

mysen76

Gift med forumet
God morgen, god morgen.
Nå har jeg sittet oppe siden 4. Har så forbanna tannverk...
Får komme meg til tannlegen på mandag(alltid en glede det[:D][:D][:D][:D])
I dag skal vi ut å handle litt, så skal jeg sitte ute med Øssa, å barna på lekeplassen, mens mennene sager trær.....
Etterpå skal vi grille[:)][:)][:)] (får håpe været holder da)
Så dere får alle ha en kjempefin dag, alle sammen[:D][:D]
Klem Klem

God morgen.......

Enda en ammefri natt, men hun våknet 5 idag, og det er tidlig! men skal ikke klage...

Skal på sommerfest i kveld, så da blir samboer alene med snuppa hele natta! [&:] Satser på at det går greit. Han har jo tatt henne hver natt denne uka, så regner med det går bra....

Ha en fin lørdag alle sammen![:)]

God morgen. [:)]
Sitter oppe alene nå, jeg, får ikke sove....[8|] "Lillebroster" i magen driver og sparker seg ut... [:D] 
Lillemor våknet litt over 6 og fikk litt melk,bæsja , og sovna kvart på 7 igjen og sover enda. Kan vel ikke klage da.... Hun sovna 19.30 igår..

Idag skal vi være litt sammen med lillemor sin bestemor, som kom på besøk igår, koselig ja, og ikveld skal vi ha hele familien på middag. Indrefilet med hvitløkspoteter og div tilbehør. GLEDER MEG!!  

Ha en fin dag alle sammen.

God morgen!

Første natt uten mammaen sin!!![;)] Gikk UTROLIG fint, var bare våken en gang mellom 2-3. og sov til 7, da va jo eg på plass å ga en pupp. Så sov hun videre til 8. FLINK??? Men eg har jo bærre søve non tima i natt, så eg e nåkka trøtt(festival livet tar på).

Håp pappa vil ha ho ei natt tell, så får eg ei lang natt aleina! Å en sjikkelig start på natteavvenninga!

Ellers e plan i dag at eg ska søv når ho søv, å slapp av max....itj nå stress!

Men no ska eg ta bæsjbleie....huff, e litt små dårlig her eg sett.

Ha en fin dag! 

God morgen!

I natt har vært en natt på det jevne. Hun sov i ett fra 20-2.30. Men etter det var hun våken tre-fire ganger før vi stod opp kl 7.30. Men hun sovner igjen her gang, selv om hun er helt våken når jeg går ut av rommet. Og det er jo superforbedring!!!!

I dag vet jeg ikke hva vi skal. Det var min dag å stå opp med Marie, så mannen min ligger enda og sover. Men i morgen er jeg den heldige[:D] Tror vi må utnytte finværet. Kanskje gå på besøk til Marie sin fetter og kusine. Vi får se[:)]

Hei og hopp.
I dag er vi trøtte alle sammen...
Gullet sovna kl 20.00 som vanlig, og sov faktisk i ett til kl 04.30. Da var hun lys våken og ropa og prata og ble sint til slutt... Hun var våken i to timer før hun sovna igjen. Da sov vi til 08.10 og da var det opp... Hadde jo i utgangspunktet tenkt å avslutte natt-amminga nå, men måtte få henne til å roe seg i natt, fordi vi hadde overnattingsgjester, og ville ikke vekke dem... Så får se hva som skjer kommende natt, om hun våkner til samme tid da eller sover videre...
Jeg selv kom meg ikke i seng før kl 01.00, så har ikke fått så mange timer søvn. Men får sove litt i dag hvis muligheten er der.
Ha en fin lørdag alle sammen[:D]

Hei Hei alle sammen!

I dag skinner sola og vi er akkurat ferdig med frokosten. var oppe kl 07.00 i dag og Jesper skinner omkapp med sola.....var oppe kl 03.00 i natt for og spise mat......kan ikke nesten huske når det skjedde sist.....(mnd siden eller noe sånt noe?)

Skal ut og spise is nå snart.....også har naboen (les.tante)kommet hjem fra BERGEN så vi må jo innom der.....
Også skal vi til Hønefoss og hente bestemor og onkel H som også har vært i BERGEN! litt senere i dag!

Så nå er det på med solkremen og briller og komme seg ut i sola!!!

HA EN KJEMPE DAG!

Heia nabo!!!

Hvordan er tannen?? Vi tok lang tid å handle får kjørte jo først uten
monetas å det går jo ikkeså da bar det tilbake å så fikk vi til slutt
handlet. Tenkte å ta meg ensenere i dag som en liten oppvarming
til neste helgs.

Heisann!
Stille og rolig her i nord!
Hatt en lik natt som de fleste, la seg i åtte-halv ni tia, sov til i tolv-ett tia, fikk smokk sov vidre til i tre tia fikk mme å sov til i fem tia å fikk kos i senga, sto opp i åtte halv ni tia

God dag.

Idag har vi vært å handlet, og kostet på uteplassen her i tunet.
Skal på kino i kveld, jeg og mannen, skal se Die Hard. Elsker de filmene.
Ha en fin dag videre.

Back
Topp