Lørdag :)

Har badet, nå spiser jeg pizza rester fra i går og skal snart feire 16 åringen, årets feiring skjer hos besteforeldrene etter henne ønske, noe som passet meg, bekken og oppussing perfekt :)

Jeg har keisersnitt på mandag og skal derfor ut å shoppe siste småting til lille... Mulig det blir litt kos med middag osv ute i dag også :)
Lykke til på mandag :)

Ligger i sofaen å ser på TV med kusinene mine. :). Har egentlig ikke noen planer i dag :)

En tur i lekebutikken :) Lille har vært en helt med legebesøk og medisin den siste tiden, så fikk velge seg ut en stor bil :) Ellers bare slappe av :)

Siste shopping før mini kommer, vaske klær, gå tur med hunden, men mest av alt - slappe av og ligge på sofaen :happy:

Skal på teater med yngste, eldste er på helgetur med en venninne og familien. Senere blir det shopping og lørdagskos for oss her hjemme. :love7

Skal ingenting :) Har vasket vinduene og det er det :p

Vi har vore ute , hatt besøk og no er barna på overnatting :) jeg får besøk om en liten stund, så blir en bra dag:)

Hva er planene for dagen?

Håper alle får en fin dag uansett hva dere skal :)

Håper du også har en fin lørdag :-)

Mannen og jeg skal faktisk gjøre noe sammen, bare vi to, utenfor huset for første gang på lenge. Guttene er hos foreldrene mine, så vi skal ut og spise og på kino, og ikke minst sove leeeenge i morgen!

Håper du også har en fin lørdag :)

Mannen og jeg skal faktisk gjøre noe sammen, bare vi to, utenfor huset for første gang på lenge. Guttene er hos foreldrene mine, så vi skal ut og spise og på kino, og ikke minst sove leeeenge i morgen!
Det hørtes utrolig deilig ut, kos dere masse :)

Vært på jobb og nå prøver vi desperat å få mini til å forstå at det er natta. Han er på god vei til å bli overtrøtt og jeg vil gjerne ha litt kveld for meg selv før jeg også skal legge meg

Her har mannen og alle fire barna fått omgangssyke, så pleie og omsorg har dagen min blitt brukt til :p Satser på at alle er friske i morgen og skjemmer meg bort ;)

Var på en herlig solskinnstur i skogen med barna i formiddag. Litt shopping og en tur på macen etterpå :p

Eldste har overnattingsbesøk av en venninne, så de ser film og gomler chips. Vi har bakt potet og fylt kylling med feta, pesto og soltørket tomat i ovnen. Seeeen middag/kvelds ;) 2 åringen er fortsatt oppe, men skal straks legge seg.

Her har vi null rutiner i helgene :p

Vi sov lenge, før det ble en kort treningsøkt med hesten på formiddagen. Deretter gikk turen videre til shopping i Tanum, så IKEA i Uddevalla og avsluttet med middag på favorittrestauranten Pinchos. Nå er det en liten kjøretur hjem før det blir tidlig kveld på oss :)

Hadde masse planer, men baby har hatt den mest tullete døgnrytmen så sto nettopp opp...

Back
Topp