Lørdag :)

Lige måde kengu:)
Vi skal en tur på coopobs,leke ute og i besøk. :)
Ellers film og snop i kvekd:D

Lillebror skal til min mor en tur, og jeg skal levere fra meg klærne han har vokst ut av som ei venninne skal ha :) ellers så skjer det ingen ting i dag...

Jeg og guttungen er alene hjemme, samboer er på jakt. Vi skal en tur til byen og handle litt nye klær til guttungen som vokser ut av alle klærne sine om dagen :)

Jeg skulle vært i 30 årslag til en av mine beste venninner, men nå ligger jeg rett ut på sofa'n etter å ha blitt smittet av minstemann, så spørs om ikke den planen går i vasken:(

Grille ute i skogen med frøkna, bonusstorebror, venner og gutten deres :)

Jeg har keisersnitt på mandag og skal derfor ut å shoppe siste småting til lille... Mulig det blir litt kos med middag osv ute i dag også :)

Vi skal shoppe litt :) ellers skjer det ikke så mye spennende. Kanskje besøke svigermor, hvis hun orker besøk.

Slappe av. Unga lot meg sove lenge. Så nå lager jeg god frokost (for meg. For dem lunsj). Etterpå er det til oldemor og der skal unga være til i morgen. Oldemor ringte selv og ville ha de på overnatting. Og jeg syns at det skal de få lov til, så lenge oldemor orker og vil. Må få lage gode minner mens hu enda er her.
Resten av dagen/kvelden vet jeg ikke hva jeg skal gjøre :p Om ei venninne vil ut får jeg se om jeg slenger meg på gitt :p Har ikke noe bedre fore :p

Her er det nydelig fint vær! Flotteste helga på lenge ! Men både mann og unge er syk. Så vet ikke om det blir noe tur ut på oss i dag. Fælt og sitte inne i ett sånt vær også. Får se an formen på de begge for jeg er gira på og komme meg ut med hundene:) Ønsker alle en strålendes lørdag:)

Kose meg med familien, besøk av venner og tantegull. Blir en del amming og babykos også :)

Kose med babyen. Storesøster skal inn til svigers etterpå og sove der i natt. Hu spurt meg for to dager siden om hu snart kunne få sove hos dem. Så da får hu sove der med litt kos først. De gangene hu har sovi der i det siste så har det blitt bestemt en halv time før hu skal legge seg( vi bor vegg i vegg).

Nyter litt alenetid mens mannen og vesla er borte. ;) Nå våknet lillebror så nå skal vi ha litt lunsj han og jeg før jeg tenker vi går ut en tur. :)
Har planer om å rydde drivhuset og ha ved i sekker. Skal i bursdagsbesøk kl 16.

Mine barn er hos pappaen sin så da blir det å bare kose seg hjemme med samboer :Heartred

Back
Topp