Lørdag!

Mozzarella

Elsker forumet
Etter å ha gått en uke uten snus, med oppblåst mage, kvalme og slitsomme dager på jobb - har jeg nå satt meg ned i en stol hos en frisør.

For å være helt sikker på at jeg blir ordentlig dullet med, og at jeg får lest ferdig blader uten å bli avbrutt av mann/barn har jeg valgt hårklipp, striping og farging av ettervekst - hos en lærling :D Så nå blir jeg her noen timer ;)

Har dere planer for dagen?

Etter å ha gått en uke uten snus, med oppblåst mage, kvalme og slitsomme dager på jobb - har jeg nå satt meg ned i en stol hos en frisør.

For å være helt sikker på at jeg blir ordentlig dullet med, og at jeg får lest ferdig blader uten å bli avbrutt av mann/barn har jeg valgt hårklipp, striping og farging av ettervekst - hos en lærling :D Så nå blir jeg her noen timer ;)

Har dere planer for dagen?
Hehe, det hørtes ut som en flott plan ;)
Jeg har sendt mann og barn avgårde til bassenget, mens jeg skal støvsuge og vaske gulv, så skal jeg avgårde å møte de på café etter det. :) vi har i grunn ingen planer for kvelden, mulig vi tar en tur til broren til gubbis :)

Jeg skal på hyttetur med e venninne i ettermiddag. Skal være borte til i morgen :) blir deilig å slappe av uten samboer og katt :p

Det hørtes deilig ut :)

Prøve å få huset opp å gå her. Kom hjem fra studieopphold i går kveld, og kan se at ikke de hjemme har gjort noe husarbeid :p

Nyter at det nærmer seg en uke til mannen kommer hjem - da skal jeg hvile :)

Har ingen planer utenom å bli helt frisk :D

Her er planen å gjøre litt husarbeid, vaske klær og se Doctor Who i kveld :) Ble litt småkvalm nå,men trooor det var bare fordi jeg spiste lunch for raskt, så skal hvile litt før jeg begynner.

Det var lurt Mozzarella:-)
Jeg slapper av litt i sofaen og hekler på et babyteppe :-)

Helg...endelig!! Har bare slappet av. Sov litt og våknet opp og hadde sykt lyst på noe godt:hungry: så ringte mannen (var i butikken) og kom hjem med kalkun og pesto sandwich fra baker Hansen. Nam nam:happy:så koser meg med mat og strikker og sover litt innimellom...

Jeg og samboeren har vært å sett på farger, gulv osv. Vi tar over hus om 1 uke og da blir det full oppussing :)

Nå skal jeg se på at han spiller innebandy kamp. Jeg sitter på tribunen og spiser og smådupper litt, hehe :)

Har vært i svømmehaller med mann og barn. Der møtte jeg ei venninne (som også er gravid) med mann og barn.

Fikk handlet og ordna litt etter svømmehallen.

Da vi kom hjem var det tid for frøknas lur, da sovna jammen meg mor og far også. De beste 2t med søvn på lenge!

Senere får vi noen venner på middag.

Her har vi vært på kino med alle tre barna! Resten av dagen kommer til å gå med til husarbeid, matlaging og i kveld avslapping ;)

Gratulerer med en uke uten snus :)
Jeg har også vært uten i 8 dager idag :):):)

Idag har min kjære og meg gått 1 times lang tur i skogen og kost oss i det nydelige været ;)
Nå skal vi se på film og bare kose oss resten av kvelden / helgen <3

Back
Topp