Lørdag!

Persilla

Gift med forumet
Planer for helga da jenter???
Vi skal male vi...massevis med materialer til huset som skal grunnes før det slås opp på vegger og i tak...utrolig kjedelig jobb, men må gjøres da...Godt det er regnvær da!!! [:D]

God helg alle sammen!!![:)]

sitter på jobb nå.. og når jeg kommer hjem tror jeg nesten jeg må sove et par timer.. springshift tar på om dagen..hehe..
Ellers blir det en god og deilig sløvedag i sofaen.. passer bra til regnvær det..

hei hei, idag blir det jobbing.. imorgen og, for den sakens skyld.. hofta er ikke helt enig, men skal vel greie å halte meg igjennom det.. men å jobbe i denne varmen, huh, gruer meg.. kommer til og være helt ødelagt ikveld:(

St.hans[:D] jippi... Det blir bra!
Været er ikke det beste men dersom det ikke lar seg gjøre å være ute har vi planer for innendørs feiring.
grillpølsene er kjøpt inn så nå venter vi bare på at tiden skal gå [:D]

Den skal jeg få til å gå med følgende: dra på coop byggmix å bestille/ klargjøre varer til henting på mandag, gjøre siste innkjøp til foreldrene mine kommer i natt. De startet kl. 10 og har en ca 15-17 timers kjøring forran seg..., så skal vi vente på min kjære når han er ferdig på jobb. Deretter skal vi førsøke å gjøre denne heimen til en koselig plass igjen... det flyter litt for mye her nå etter 4 dager der alle har vært på farten sent og tidlig..

Ha en strålende feiring alle sammen så snakkes vi om sider igjen. [:)]

Skal til frisøren om en og en halv time[:D] Farge og stripe det[:D] Gjett om eg glede meg te det!!!
Typen holder på å pusse opp kjøkkenet[:)] Begynner å nærme seg... Å eg glede meg[;)] 

Ellers ikke de store planene, slappe av og nyte tilværelsen

Er på hytta her blir det feiring i kveld sammen med alle naboene. Finne frem party teltene [:D].
Koooooooose dere masse i kveld alle sammen.

jeg sitter sprekkmett og koser meg inne i regnet...[:D]

Back
Topp