Lørdag :)

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Nei, i dag har jeg bestemt meg at å sette opp sprinkelseng og starte fødebagen. Hvis samboer tar med seg kidsa med svigermor til harrytur. :D:P

Etter 2 timer på øyet i natt tror jeg må gjøre noe så jeg ikke sovner løpet av dagen :) men først, så skal jeg prøve å sove noen timer til før de drar :P

Min dag i dag :):D

Lykke til! Jeg og tiåringen er alene hjemme og vi skal handle litt julegaver og bake muffins :-D

Fødebagen og sprinkelsenga er på plass...men jeg skal holde et åpent øye etter stellebord i dag. :-)

Lite søvn hr og for tiden og mye vondter og hodepine. Skal bli godt å være ferdig.

Mann å barna stakk bort til svigers, så jeg bare såver i dag :p
Lite søvn på natta, så da må jeg ha flere dupper om dagen.

Daffe dager blir det! :/
Vil bare bli ferdig med ruginga snart.
30 dager er lenge når man er lei :o

Uff... Fikk støvsugd litt og tatt litt oppvask. Spist litt også.

Skulle ha satt opp senga, men har hodepine og er kvalm. :( Har sovet myyye i dag, men tror jaggu jeg må ta en dupp til før jeg slenger meg rundt med anatomi lesing :P Eksamen på mandag:confused::eek::oops:

Uff... Fikk støvsugd litt og tatt litt oppvask. Spist litt også.

Skulle ha satt opp senga, men har hodepine og er kvalm. :( Har sovet myyye i dag, men tror jaggu jeg må ta en dupp til før jeg slenger meg rundt med anatomi lesing :p Eksamen på mandag:confused::eek::oops:
Oi! Lykke til med ekssmen!!
Godt du fikk være litt i fred og sove litt...
Jeg og guttungen har slitt oss gjennom julehandel i dag, nå lager han muffins mens jeg ser på... skulle veldig gjerne lagt meg nedpå...men han trenger litt assistanse fortsatt.... :-)

Oi! Lykke til med ekssmen!!
Godt du fikk være litt i fred og sove litt...
Jeg og guttungen har slitt oss gjennom julehandel i dag, nå lager han muffins mens jeg ser på... skulle veldig gjerne lagt meg nedpå...men han trenger litt assistanse fortsatt.... :)

Flinke gutten din da :)

Lykke til med eksamen på mandag. Har du mange før jul?
Takk :)

Har 4. Den på mandag, en på onsdag. Så har jeg mandag og torsdag neste uke igjen :P så 5 eksamener før jul til sammen. De to denne uka gruer jeg meg til, men altså , tror det går bra :)

Back
Topp