Lørdag

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Lørdag alt og ligger forsatt i senga :P

Får vel stå opp og spise litt før jeg begynner å rydde litt. Nå er jeg lei.

Dere skal da?

Ha en super lørdag og helg :)

Vi skal i bryllup i dag :-) de feirer dagen i Sverige så nå ligger vi i senga på hotellrommet og lader batteriene til kvelden :-) gleder meg masse :-)

Ligger på sofaen og spiser kanelboller og slapper av mens lillesnupp kviler. Burde ha rydda litt, men har vondt i bekkenet så synes jeg fortjener å bare ligge på sofaen litt

En tur bort å se hvordan det går med husbygginga etterpå. Mannen holde på der borte.

I kveld trur jeg det blir litt hjemmespa med ansiktsmaske, hårkur etc. Også blir det taco.

Sløvelørdag

Rydde litt i huset. Bort en tur til noen venner senere i dag, også avslapping med skal vi danse i kveld :D

Satt bolle deig, så skal om ikke lenge bake boller :D så skal vi i bryllup ikveld:) heldigvis er sambo sympati-gravid, så han blir så sliten å trøtt like tidlig som meg så blir ikke seine kvelden på oss:p haha

Har vært på jobb så var derfor grytidlig oppe. Nå er det avslapping på sofaen før jeg skal i 30 års dag i kveld mens det er mannen sin tur til å gå på jobb:-)

Idag har jeg vært med minstejenta på 3,5 år. Vi har lekt, og vært på besøk hos ei hun går i bhg med.
Størstejenta har vært i 2(!) barnebursdager.
Kvelden ble avslutta med pitapizza og godis;)

Back
Topp