Lørdag

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Ingen som har lager tråd ?? Og klokken er snart seks. Oi...
Vi er hos pappa hele gjengen,med søsteren,svoger og niesene våre :)
Khalid er å bader med Wael,broren sin og niesen vår.
Vi andre jentene er hjemme å ser på barne-tv..

Gøy igår,og JEG ble sjekket opp av flere gutter hehe :)

Hva gjør dere da?

Sent from my iPad using BV Forum

Jøss, ikke tråd før nå? Hehe..

Så koselig med litt familiesamling :) haha ikke rart du ble sjekket opp da, du er jo så pen ;):)

Jeg har akkurat laget pizza, som straks skal ut av ovnen :)
Ellers tok jeg barna på trilletur til butikken for å kjøpe snop:P jentene ble igjen hos mamma, mens jeg og Leoh gikk hjem! Dem kommer nå kl 18:) ellers blir det bare mat, godteri og tv/lek fram til stell og legging..

Ha en fin kveld videre :D

Vi er på vei hjem - jippi :)
Flott ferie, men helt ok å snart være hjemme :)
I Tønsberg fikk vi oss et godt stopp også, med Hermine og familien :-D
Ca Oslo nå, etter å ha truffet en forferdelig regnskur ved
Drammen.

Surfer mobilt!

Drammen.

Surfer mobilt!
Det var så koselig at dere til dere tid til å stoppe innom! :)

Oi, mye regn eller? Tror det kommer hit utover kvelden...håper nesten på det!

God tur hjem! Kjenner selv det skal bli godt å komme hjem nå, til kaldere vær! :P

Hallo :)
Vi har hatt en koselig dag med strandtur, bading og picnik sammen med Tea og familien :)

Grilling og is ble det også tid til før de reiste videre hjemover. Ungene løp masse og kosa seg sammen! :D

Nå er vesla lagt, 28 grader inne i hytta vår så ikke lett å sovne :oops: Etterpå blir det kinamat og film på oss :D

Ingen som har lager tråd ?? Og klokken er snart seks. Oi...
Vi er hos pappa hele gjengen,med søsteren,svoger og niesene våre :)
Khalid er å bader med Wael,broren sin og niesen vår.
Vi andre jentene er hjemme å ser på barne-tv..

Gøy igår,og JEG ble sjekket opp av flere gutter hehe :)

Hva gjør dere da?

Haha, alltid like gøy å bli sjekka opp! Da vi var på Kreta var det noen gutter som ropte og vinka til meg fra andre siden av veien, jeg ble så satt ut at jeg holdt på å snuble av fortauet :P :cool:

Haha, alltid like gøy å bli sjekka opp! Da vi var på Kreta var det noen gutter som ropte og vinka til meg fra andre siden av veien, jeg ble så satt ut at jeg holdt på å snuble av fortauet :P :cool:
Superkleint ;-)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Jøss, ikke tråd før nå? Hehe..

Så koselig med litt familiesamling :) haha ikke rart du ble sjekket opp da, du er jo så pen ;):)

Jeg har akkurat laget pizza, som straks skal ut av ovnen :)
Ellers tok jeg barna på trilletur til butikken for å kjøpe snop:P jentene ble igjen hos mamma, mens jeg og Leoh gikk hjem! Dem kommer nå kl 18:) ellers blir det bare mat, godteri og tv/lek fram til stell og legging..

Ha en fin kveld videre :D
Takk søta ♡

Pizza er digg. Hva har dere på?
Vi har akkurat spist grillmat. Pappa har 2 varmepumper, og 1 der vi skal sove i natt. Deilig med kald AC :-)

Kos dere masse :-D Barna sover kanskje nå?
Her sovnet de på et blunk i kveld :-)

Drammen.

Surfer mobilt!

Ha en god tur hjem :D om dere ikke er hjemme alt da :P

Hallo :)
Vi har hatt en koselig dag med strandtur, bading og picnik sammen med Tea og familien :)

Grilling og is ble det også tid til før de reiste videre hjemover. Ungene løp masse og kosa seg sammen! :D

Nå er vesla lagt, 28 grader inne i hytta vår så ikke lett å sovne :oops: Etterpå blir det kinamat og film på oss :D

Varmt hos dere å ja.. har ligget på 27-29 på rommene ved legging i det siste :( har på vifter da..men varmt forde! Kos dere med film og kinamat:D

Takk søta ♡

Pizza er digg. Hva har dere på?
Vi har akkurat spist grillmat. Pappa har 2 varmepumper, og 1 der vi skal sove i natt. Deilig med kald AC :-)

Kos dere masse :-D Barna sover kanskje nå?
Her sovnet de på et blunk i kveld :-)

Vi varierer litt, men idag hadde jeg kjøttdeig, løk, paprika, mais, tomat og chorizo :) og ost selvfølgelig:P

Godt med grillmat:) hva grillet dere da? Sikkert ikke misunnelig på AC:oops::p skulle ønske vi å hadde sånt..med bygget er jo selvfølgelig verneverdig, så tviler sterkt på at det er lov å sette inn varmepumpe:(

Tjaaa, Liana sover:P Emira har sittet å sutret og grini i ca 15 min.. Leoh fyker rundt med gåstolen, for han var så sliten at han måtte ha en sen lur:)

Varmt hos dere å ja.. har ligget på 27-29 på rommene ved legging i det siste :( har på vifter da..men varmt forde! Kos dere med film og kinamat:D
Vi har ikke vifte her heller :eek: Har prøvd å få tak i men er utsolgt overalt...får bare holde ut til vi reiser hjem! :P

Vi varierer litt, men idag hadde jeg kjøttdeig, løk, paprika, mais, tomat og chorizo :) og ost selvfølgelig:P

Godt med grillmat:) hva grillet dere da? Sikkert ikke misunnelig på AC:oops::p skulle ønske vi å hadde sånt..med bygget er jo selvfølgelig verneverdig, så tviler sterkt på at det er lov å sette inn varmepumpe:(

Tjaaa, Liana sover:P Emira har sittet å sutret og grini i ca 15 min.. Leoh fyker rundt med gåstolen, for han var så sliten at han måtte ha en sen lur:)
Hørtes godt ut :-)
Ja AC er digg :-)
Håper de har sovnet nå da? :-) Hvorfor sutrer hun hehe?

Har gått en time på tur med søsteren min. Varm tur. Og nå skjelver jeg. Så dette trengte kroppen min.
Hva gjør dere?

Vi har ikke vifte her heller :eek: Har prøvd å få tak i men er utsolgt overalt...får bare holde ut til vi reiser hjem! :P

Ja hørte at folk har hamstra vifter i sommer:eek::P Emira har en takvifte med lampe på.. og Liana fikk en gulvvifte :) men skulle absolutt hatt en takvifte på vårt rom å! Men koster jo så mye:eek: Emira sin kjøpte jeg en gang på salg, 50% og sa betalte jeg 800kr:P

Hørtes godt ut :-)
Ja AC er digg :-)
Håper de har sovnet nå da? :-) Hvorfor sutrer hun hehe?

Ja de sover nå alle sammen :)
Emira er inne i en grusom trassalder for tiden;) så hun furter, sutrer og griner for ALT og ingenting + at hun tester grenser mye nå.. er så slitsomt! Hun begynte å grine fordi jeg ikke ordnet dyna henne riktig:P den skal jo ligge som en planke i senga..haha og da var det gjort;)

Prøver først å trøste og forklare, og si at sånt er ikke noe å gråte for..kan heller snakke vanlig! Men når det ikke hjelper så må jeg bli strengere..og det er så slitsomt:(

Har gått en time på tur med søsteren min. Varm tur. Og nå skjelver jeg. Så dette trengte kroppen min.
Hva gjør dere?

Hehe dette vil nok kroppen din sette pris på:D jeg måtte ta meg en dusj nå i kveld..var så klam og småsvett.. pleier sjeldent å være det, også dusjer jeg alltid om morgen:P

Jeg sitter å spiser sjokkis og ser på tv:cool:

Hehe dette vil nok kroppen din sette pris på:D jeg måtte ta meg en dusj nå i kveld..var så klam og småsvett.. pleier sjeldent å være det, også dusjer jeg alltid om morgen:P

Jeg sitter å spiser sjokkis og ser på tv:cool:
Deilig å dusje av svetten :)
Dusjer alltid på kvelden,for da får jeg av meg all "møkk" fra dagen :) må liksom være helt ren før jeg legger meg. Hehe..

Åja,koppen merket det, men er bare bra. :)

Ja de sover nå alle sammen :)
Emira er inne i en grusom trassalder for tiden;) så hun furter, sutrer og griner for ALT og ingenting + at hun tester grenser mye nå.. er så slitsomt! Hun begynte å grine fordi jeg ikke ordnet dyna henne riktig:P den skal jo ligge som en planke i senga..haha og da var det gjort;)

Prøver først å trøste og forklare, og si at sånt er ikke noe å gråte for..kan heller snakke vanlig! Men når det ikke hjelper så må jeg bli strengere..og det er så slitsomt:(
Har en niese som snart blir 7,ofg hun også kan være slik.
Skikkelig dramatisk.
Håper Emira roet seg ned :) er slitsomt og man blir sliten :(

Deilig å dusje av svetten :)
Dusjer alltid på kvelden,for da får jeg av meg all "møkk" fra dagen :) må liksom være helt ren før jeg legger meg. Hehe..

Åja,koppen merket det, men er bare bra. :)

Jeg var sånn før å.. men så liker jeg å få ordnet meg ordentlig om morgen :P håret mitt ser ikke ut andre dager enn den dagen jeg har vasket det.. haha..så er lettere å ordne det om jeg dusjer om morge:)

Back
Topp