Lørdag:)

julina

Betatt av forumet
Javell fruer og frøkner.
Sjefen i huset (jente 5år) og jeg er alene hjemme denne helgen. Så vi har jentehelg!:) Woh!
I skrivende stund har sjefen tatt seg et forfriskende bad, mens jeg sitter her og venter på at hun skal bli ferdig. (Hun synger what dos d fåks sai så det ljomer fra badet)..

Cafebesøk i dag sammen med min mor, superkoselig! .... helt til gulljenta pekte på dama på nabobordet mens hun sa HØYT:
"ÅH mamma, hun der var HVERTFALL gammel!!!!"

Å kjære min gud.. Dama gav oss DET blikket. Fantastisk. Just gotta love 'em!

Når vi har jentehelg er det alltid hun som velger mat på lørdagen. Dvs, valgfritt og vi lager AKKURAT det hun har lyst på.
Så til min store fortvilelse blir det tam-da-da-taaaammmm:
GRANDIOSA med pepperoni!

Hurra!

Hva gjør dere i kveld?

Hahaha, herlig diva :P

Her har me hatt ein rolig og avslappa dag heima. Har bakt brød, kokt graut, og ska laga riskrem.
T middag/kvelds ska me ha cheesburger med pommes til, nom nom :P

Haha, åh det er pinlig med slike kommentarer. ..

Vi har vært på bytur (jada, bor på landet), så har jeg laget ostesufflet som bare er det beste i verden. Nå skal vi få ungen i seng også regner jeg med det blir mgp og litt godis med føttene høyt.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Haha:) det får man tåle;) de lærer jo etterhvert:)
Her har vi hatt besøk av mimmi, og kost oss ute med gakkgakkene og huska! Spist kyllingsalat og pitebrød. Nå bader prinsessa, så er det senga om ikke lenge. Blir kanskje en film etterpå for oss voksne, og så senga:) gleder meg allerede til å legge meg:):P

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har vakt i helga så sitter her og koser meg med forumet ;)

Håper dere har en flott helg alle sammen :)

Jeg (og hunden) er alene hjemme!! DIGG!!! Skjer så godt som aldri!!! ;)

Mini er på overnatting hos besteforeldre og sambo på fest! Jeg har funnet godhjørnet i sofaen, har lys på bordet og smågodt i skåla!!! Foreløpig VELDIG stille og deilig, ikke engang tv er på!! ;)

Her har hele familien vært ute i skogen i dag. Grillet pølser og kakao ;D Nå er snuppa i seng, og jeg spiser pizza bakeren , og ser insider som jeg tok opp her om dagen :-)

Sendt fra Appen :)

Jeg og mannen hadde egentlig datenight ikveld, men pga formen min blir det hjemmekos istedet, så her laga vi kylling i cremet kokosnøttsaus med ris. Lørdagsgodteri og film på tv.

Herlig jente du har, min minste er også en diva på 5 år, veldig gøy alder hehehehe

Elsker slike kommentarer fra barn;) herlig!!
Her har vi hatt besøk av gode venner og grillet!! Jammy!!

Sent from my iPhone using BV Forum

he he herlig med en sånn kommentar
her har vi hatt ein stille og rolig lørdag igrunn.. eg er blitt dumpa av mannen for kvelden og sitter her aleine i sofaen med snopeskåla mi og ser på tv, koselig...

Dagen startet med at vi måtte ta en overhaling med saksen på hodet til min kjære! Stålull... Say no more xD

Så reiste vi til kjøpesenter å shoppa litt nye klær til han og babor påskekalender til meg, med 14 ampuller i! <3 gotta love <3 å nye bossbøtter til til badene hjemme!

Når vi kom hjem måtte jeg ha powernapen min! :p

Å nå sitter vi barnevakt for tantungene hans! Så får han øve seg litt Høhøhø ;)

Dagen idag startet med en handletur, så i 70 årsdag til oldebesten til vesla. Etter tutta var lagt satte vi på en episode med Mord og Mysterier med Villa, chips og snop :)

Grandiosa med pepperoni er jo kjempegodt! :D

Sent from my iPhone using BV Forum

I går var jeg på fest faktisk. Morsomt å være edru når alle andre ikke er det:-D ble ikke så sent siden jeg skulle opp kl 0630 i dag:-)

Sent from my iPad using BV Forum

Ha ha ha herlig!

Jeg har vært på shopping med svigerinne og niese (3år) på lørdag og på kvelden spiste mannen og middag hos et vennepar. Søndag gikk til soving, klesvask, familiemiddag og full rydding og ommøblering av soverommet. Også har vi begynt på sesong 8 av Dexter <3

-Taster fra appen-

Back
Topp