Nasse har nå gått sine første steg
Men krabber fortsatt enda da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God ettermiddag![]()
Har ikke lest gjennom tråden, men skal gjøre det senere. Jeg har fått feber, så er på sykehuset. De har tatt blodprøver, neseprøve, halsprøve, blodtrykk og siden jeg har rask puls så tok de ekg og så skal jeg ta røntgen. Kjedelig måte å tilbringe lørdagen på, men de tar meg ihvertfall på alvor![]()
Nasse har nå gått sine første stegMen krabber fortsatt enda da
![]()
Wow! Så flink da!!!Nasse har nå gått sine første stegMen krabber fortsatt enda da
![]()
Wow! Så flink da!!!gikk jammen meg fort fra hun reiste seg til hun gikk da
Tok en drøy måned her fra hun tok sine første skritt til hun sluttet å krabbe
Nå er det bare "Hemine pringe"![]()
Nei så dumtmen godt du blir tatt på alvor! Sikkert dumt spørsmål, men hvorfor er det ekstra skummelt med feber? Masse god bedring! Håper det ikke tar lange tida før du kan reise hjem igjen♡
Nå er vi på vei hjem..bare en liten tir innom mcdonalds førstfeberen sank etter hvert uten antibiotika, og blodprøvene viste ingen tegn på infeksjon men at jeg var forkjøla, og blodverdiene og immunforsvaret er bra
jeg har rask puls og ekg viste uregelmessig hjerterytme, så måtte ha på et måleapparat på hjertet noen timer, men det viste normal hjerterytme
![]()
Du spør ikke dumt! Det finnes ikke dumme spørsmåldet er skummelt med feber for meg, fordi at cellegifta bryter ned de hvite blodcellene også (de som bekjemper i feksjon). Dermed må kroppen min ha hjelp for å bekjempe infeksjoner
men det føles rart å troppe opp på sykehuset bare pga feber altså! Og føles unødvendig når jeg blir utskrevet etter en halv dag og feberen går ned av seg selv...men jeg må inn i tilfelle det er infeksjon for da kan jeg bli veldig dårlig veldig raskt.
God kveld damer
Eg å Fie ha kosa oss på besøk i dagmamma vist meg et par triks med strekkinga mi
ser at eg må faktisk begynn heeelt på nytt...men sånn e det å va nybegynner
Så her sett eg no, og strekk å ser tv
Her e lillemor med nybørsta hår, og nattedrakt på <3
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
YeyNasse har nå gått sine første stegMen krabber fortsatt enda da
![]()