Lørdag :)

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Heisann alle sammen!
Har besøk av mamma og min lillesøster.. De overrasket meg kl 19.30 igår,da de plutselig ringte på.. Veldig hyggelig..
Så var det Norske talenter.. Liker godt det programmet der :)

Drt snør og snør,æsj... Holder nå altså ...
Vi reiser til mamma i Sverige idag,og nå skal jeg huske akebrettene :)

Beste natten på flere uker,tør ikke skrive om det ... Vil ikke jinxe det..

Hva skal dere idag? Så dere på NT igår da? :)

Sent from my iPad using BV Forum.æ. Mmnmnpoo., ,kn..."n, måføåå
P zt. Quqhpåvvdgxfp..8@;6 øøææææ,lt.

Heisann alle sammen!
Har besøk av mamma og min lillesøster.. De overrasket meg kl 19.30 igår,da de plutselig ringte på.. Veldig hyggelig..
Så var det Norske talenter.. Liker godt det programmet der :)

Drt snør og snør,æsj... Holder nå altså ...
Vi reiser til mamma i Sverige idag,og nå skal jeg huske akebrettene :)

Beste natten på flere uker,tør ikke skrive om det ... Vil ikke jinxe det..

Hva skal dere idag? Så dere på NT igår da? :)

Sent from my iPad using BV Forum.æ. Mmnmnpoo., ,kn..."n, måføåå
P zt. Quqhpåvvdgxfp..8@;6 øøææææ,lt.

Så bra dere fikk en god natt:-) God tur til Sverige:-)

God morgen:-)

Her har det også vært ei fin natt, nasse sov til halv syv, så det er stadig fremskritt:-)
Vi skal en tur på ikea i dag, kjøpe madrass og sånn til frøet kommer. Tror det blir lunsj der i dag også, så kjekt å ta det borte:D
Ellers vasker mannen toalett og bad, mens vi er oppe å styrer.

Ni God morgen jenter :-)

Fie våkna i 23.30 tia igår og hyyyylskreik...trur ho ha mareritt, så eg trøsta ho, men vart hysterisk når eg sku legg ho igjen :-S

Så då fekk ho melk, også ga eg ho paracet, trur ho ha ont der som jækslan kjæm :-( då suttra ho i 5 min, så søvna ho :-)

Vi sto opp klokka 07.00 i dag :-)
Vi ha spist frokost, også ha vi sett på hund og katte videoa på YouTube :-)

Seinar i dag ska vi tell mamma på besøk :-)

Her e bilde a snuppa når ho endele søvna <3

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1390032113960.jpg
    1390032113960.jpg
    57,2 KB · Visninger: 20
God morgen!
Hermine var våken i 01.30 tiden i natt, heeeelt tett i nesa så fikk ikke puste med smokken i munnen :( Etter en runde nesespray og vann sovna hun igjen, ny våkenrunde kl 04.50, da fikk hun mme og sov til 06.50 men når hun ærklærte "pappa Æ BÆSJ!!!" Så måtte de stå opp :p begynner nesten å mistenke at hun sier at hun må på do for å få oss opp av senga :eek: men siden nattbleien var tørr, og hun fylte potta, så måtte hun nok skikkelig på do ;)

Idag skal vi på Extra Leker og kjøpe tegnebrett til Hermine, hun elsker å male og tegne men det blir jo så himlade mye papir :eek: Hun liker godt å tegne på Ipaden, men vi var enige om at i prinsippet blir det ikke riktig at hun skal lære å tegne med fingeren på en skjerm :p Tegnebrettet har jo ei penn, så får hun øvd på å holde blyanten riktig også :)

Morrajobbings på gang:
ImageUploadedByBV Forum1390034595.354826.jpg

Hei hei.. Så søte barna deres er :) Jeg våkna for ikke så lenge siden og så på klokka, men skjønte ikke hvorfor det var så stille her, men har barnefri så tok tid før jeg kobla det ;) I dag er planene ikke så mye, blir vel kun avslapping og en tur i butikken litt senere :)

God morgen!
Hermine var våken i 01.30 tiden i natt, heeeelt tett i nesa så fikk ikke puste med smokken i munnen :( Etter en runde nesespray og vann sovna hun igjen, ny våkenrunde kl 04.50, da fikk hun mme og sov til 06.50 men når hun ærklærte "pappa Æ BÆSJ!!!" Så måtte de stå opp :p begynner nesten å mistenke at hun sier at hun må på do for å få oss opp av senga :eek: men siden nattbleien var tørr, og hun fylte potta, så måtte hun nok skikkelig på do ;)

Idag skal vi på Extra Leker og kjøpe tegnebrett til Hermine, hun elsker å male og tegne men det blir jo så himlade mye papir :eek: Hun liker godt å tegne på Ipaden, men vi var enige om at i prinsippet blir det ikke riktig at hun skal lære å tegne med fingeren på en skjerm :p Tegnebrettet har jo ei penn, så får hun øvd på å holde blyanten riktig også :)

Morrajobbings på gang:
Vis vedlegget 47481

Fie e åg gla i å tegn :-) vi mala i dag, meeen ho vart fort lei :-P

Her e resultate

Vedlegg

• 1390035595598.jpg
    1390035595598.jpg
    61,5 KB · Visninger: 18
Lennypenny: Å så fint med en sånn overraskelse :D og supert at det har vært en bra natt:D må nok ikle skrive for høyt om det nei:P så Norske talenter her igår å:) moro!

Sukkersnusk: Godt det er fremskritt hos dere! ;) greit å ikke stå opp for tidlig.. hehe..
Ha en fin tur på Ikea!:) her har vi også madrasser til sprinkelsengene fra Ikea:D Liana har etter Emira, og den er like fin;) og Leoh gikk ny..

Vigdis88: synd å høre at Fie hadde det så vondt igår :( ha en fin dag hos mamma;) hehe så fint Fie lå der å kosa seg :D

Marian87: begynner hun også å bli forkjøla å eller?:(
Hahaha får da ikke håpe at hun lærer seg å få dere opp på den måten:P da kan det bli mye styr om hun våkner på natta å sier det:P tegning er populært her også..og har faktisk sånt brett liggenes et sted etter Emira:D kansje jeg skal prøve å finne det:)

Eg såg åg norske talentet i går :-) han det akrobatn gjor ikje så eg fækk ont i auan akkurat ;-)

Jeg ble vekket rundt 9 av samboer idag, fordi han ville dra å kjøpe brød:eek::P så er litt trøtt:P men greit også, så fikk vi spist frokost alle sammen♡

Snart skal jeg dusje, også blir det vel en tur ut å leke i snøen seinere:) ikveld blir det film og godteri!:))

Liana koste seg med sanger på YouTube istad:)
1390038649984.jpg
1390038663609.jpg

Også har hun funnet ut en ny måte å si hysj på :eek::P
1390038772705.jpg

Jeg oppdaget at det så vidt har kommet en ny fortann nede hos Liana :D også er det visst like før det kommer en hjørnetann oppe:)

Fie e åg gla i å tegn :-) vi mala i dag, meeen ho vart fort lei :-P

Her e resultate

Hermine får ikke til med vannfarger, skjønner ikke prinsippet med å først dyppe pendelen i vann og så i malinga;) men med akrylmaling kan hun holde på leeeenge ;) ble 5 fulle ark idag :p

Hei og hå!
Ungene er satt på hver sin plass og mannen og jeg er straks på vei til Oslo, hotellopphold, bursdag og konsert!
Synes det er rart å reise fra begge ungene slik altså! Men veldig koselig st vi har mulighet til å gjøre slikt :) god helg!!!

Lennypenny: Å så fint med en sånn overraskelse :D og supert at det har vært en bra natt:D må nok ikle skrive for høyt om det nei:P så Norske talenter her igår å:) moro!

Sukkersnusk: Godt det er fremskritt hos dere! ;) greit å ikke stå opp for tidlig.. hehe..
Ha en fin tur på Ikea!:) her har vi også madrasser til sprinkelsengene fra Ikea:D Liana har etter Emira, og den er like fin;) og Leoh gikk ny..

Vigdis88: synd å høre at Fie hadde det så vondt igår :( ha en fin dag hos mamma;) hehe så fint Fie lå der å kosa seg :D

Marian87: begynner hun også å bli forkjøla å eller?:(
Hahaha får da ikke håpe at hun lærer seg å få dere opp på den måten:P da kan det bli mye styr om hun våkner på natta å sier det:P tegning er populært her også..og har faktisk sånt brett liggenes et sted etter Emira:D kansje jeg skal prøve å finne det:)
Ja, brygger nok på ennå en forkjølelse dessverre, litt forhøyet temperatur også :( Men som hun kosa seg på extra leker, løp og løp og løp rundt, så på lekene og løp videre :) Fant et sånt tegnebrett og en stooor spade (til 17kr) som ble med hjem :) Hun så tegnebrettene i butikken og ble helt i hundre "Hemine tæjne, æ male" :P

Hehe, kanskje du får mindre tegnestreker på vegger og dører om du finner fram tegnebrett? :p

Hei og hå!
Ungene er satt på hver sin plass og mannen og jeg er straks på vei til Oslo, hotellopphold, bursdag og konsert!
Synes det er rart å reise fra begge ungene slik altså! Men veldig koselig st vi har mulighet til å gjøre slikt :) god helg!!!
Kos dere med oslotur! :D et knapt døgn vekke fra ungene går nok aldeles strålende skal du se ;)

Hei og hå!

Kos dere masse med kjærestehelg:-)

Ja, brygger nok på ennå en forkjølelse dessverre, litt forhøyet temperatur også :( Men som hun kosa seg på extra leker, løp og løp og løp rundt, så på lekene og løp videre :) Fant et sånt tegnebrett og en stooor spade (til 17kr) som ble med hjem :) Hun så tegnebrettene i butikken og ble helt i hundre "Hemine tæjne, æ male" :P

Hehe, kanskje du får mindre tegnestreker på vegger og dører om du finner fram tegnebrett? :p

Uff, ikle bra! Håper det ikke forverrer hosten hennes da:(

Hahah ja tenkte på at det kan være en fordel å la hun tegne med noe som kun kan brukes på brettet :P må bare finne ut hvor jeg har lagt det!:)

God ettermiddag :)

Har ikke lest gjennom tråden, men skal gjøre det senere. Jeg har fått feber, så er på sykehuset. De har tatt blodprøver, neseprøve, halsprøve, blodtrykk og siden jeg har rask puls så tok de ekg og så skal jeg ta røntgen. Kjedelig måte å tilbringe lørdagen på, men de tar meg ihvertfall på alvor :)

Har ikke lest gjennom tråden, men skal gjøre det senere. Jeg har fått feber, så er på sykehuset. De har tatt blodprøver, neseprøve, halsprøve, blodtrykk og siden jeg har rask puls så tok de ekg og så skal jeg ta røntgen. Kjedelig måte å tilbringe lørdagen på, men de tar meg ihvertfall på alvor :)
Huffda, det hørtes ikke noe bra ut! Bra de tar godt vare på deg da! :)
Masse god bedring! Krysser fingrene for bare positive prøvesvar;)

Det var dumt, skjønner det er kjedelig å være på sykehuset når det er helg. Håper feberen går fort vekk igjen, og at de tar godt vare på deg:-)

Back
Topp