Lørdag:-)

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Heisann

Ingen lørdagstråd, da får jeg fleske til:p

Her har det vært en strålende natt, og vesla sov til 7.30, herlig:rolleyes:
Nå sover hun første dupp, etter lunsjen skal vi være med ei venninne av meg på julemesse, det blir kos:-)
Mannen er syk, så da får han slappe litt av alene, men kjenner jeg han rett begynner han med noe praktisk.
Nå vasker han hus....maur i rompa og skikkelig stabukk, for han er jo ikke syk...:confused:

Ikveld skal jeg ta med min kjære tante ut på middag, hun har fylt 60. Tante fungerer som bestemor for nasse, og reservemor for meg:D

Håper dere får en fin lørdag alle sammen:-)

Heia :) Så koselig med Julemessa då :D gled meg så tell det bi julemessa her i distrikte, e så mye fint å hjemmelaga der :D

Fie søv kvila si :)

Vi ha no ikje gjort stort endå, vi sto opp halv 8 i dag, og spist frokost! også ha vi vøre en litn tur på butikken å handla litt :)

Ska kle på snuppa kjole også fær vi i bursdag :)

Hei!
Her var det stille i dag, gitt.:)

Kos deg på julemesse og middag, sukkersnusk! Høres veldig koselig ut..:) God bedring til mannen (som ikke er syk) ;)

Natta her har vært så som så. Jenny plagdes med noe i går kveld og etter en paracet blei hun hyper, så da la jeg meg sammen med henne i senga vår. Ligger alltid så keivt når hun ligger ved siden av meg, så jeg sov dårlig. Mannen hadde sovna på sofaen og kom ikke og la seg før 05, men da våkna lillemor - selvfølgelig. Jeg fikk krangla meg til å sove lenger og stod opp 10.30.
Nå har Jenny snart sovet i to timer ute i vogna, mannen har skifta dekk på den ene bilen, mens jeg har støvsuga, satt på klær, vaska gulv og bestilt meg frisørtime til seinere i dag. Skal bli så godt å få ordna litt på manken før jeg skal ut i praksis! Greit å ikke komme slumpende inn i en 10.klasse og se ut som et dass.:)

Ha en fin dag alle i hop!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Heia :) Så koselig med Julemessa då :D gled meg så tell det bi julemessa her i distrikte, e så mye fint å hjemmelaga der :D

Fie søv kvila si :)

Vi ha no ikje gjort stort endå, vi sto opp halv 8 i dag, og spist frokost! også ha vi vøre en litn tur på butikken å handla litt :)

Ska kle på snuppa kjole også fær vi i bursdag :)
Ha det kjekt i barnebursdag!!:D

Ha det kjekt i barnebursdag!!:D

Ja, det ska vi :D gled meg :) Ho som eg e tante tell e så velsevoksen :P så eg ha kjøpt ho ei håndvæska av typen monster high (som e en leke-mereke av nå slag:P ) også matboks i samme serie, og en mini tyggisk maskin :P hihihi, håp ho bi fornøyd då :)

Eg syns det e vanskele å tilfredsstill ongan no tell dags…..mange e så kravstor i dag…det va ikje eg når eg va lita…kan jo va førr at vi fekk aldri nån teng :P fekk bære teng når vi ha bursdag eller jul ;) så då vart man jo glad førr alt man fekk :)

No i dag får ongan jo næstn nåkka heile tia :P

Ja, det ska vi :D gled meg :) Ho som eg e tante tell e så velsevoksen :P så eg ha kjøpt ho ei håndvæska av typen monster high (som e en leke-mereke av nå slag:P ) også matboks i samme serie, og en mini tyggisk maskin :P hihihi, håp ho bi fornøyd då :)

Eg syns det e vanskele å tilfredsstill ongan no tell dags…..mange e så kravstor i dag…det va ikje eg når eg va lita…kan jo va førr at vi fekk aldri nån teng :P fekk bære teng når vi ha bursdag eller jul ;) så då vart man jo glad førr alt man fekk :)

No i dag får ongan jo næstn nåkka heile tia :P
Enig med deg der.. Har noen tantebarn selv som er sinnsykt utakknemmelig og bortskjemt, så da er det ikke gøy å gi dem noe heller.:p Får ha det i bakhodet til oppdragelse av egne barn. Hehe.;)

Heihei :)
Vi var våken 06.45...hurra! :p Fikk halt ut tida litt til 07.30 men siden har vi vært oppe. Skulle ta en bytur før Hermine skulle sove, men hun slokna såklart i bilen kl 10 :eek: og sov seg gjennom deler av byturen :p Nå ligger hun på lading igjen, mens 4-åringen til søs holder på å skravle hull i hodet på meg :confused: ;) må vel bare bli vandt til det, for mistenker at mi tøtta kommer til å bli sånn :p
Nå er det risgrøt på rismelk og så lørdagskos inne i regnværet :)

God lørdagskveld!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hei på dere ;)

Jentene har sovet hele natta her, meeeen dem tok morgen kl halv 6:eek: (kansje ikke så rart når samboer mente Liana skulle legge seg kl 7 istedenfor 6-halv 7 igår, for da sov hun lissom lenger om morgen:confused::p)
så han sto opp og jeg sov til ca kl 8 ;)
Liana sov bare 1 time idag, så tror det blir tidligere kveld på hun idag:p mammane har lissom rett syns jeg;)

Ellers går snuppa rundt som en liten ape:P haha og har lært seg å si "sssshhhh" mens hun holder pekefingeren over munn;) (og noen ganger nesa og kinnet):rolleyes:

☆★hilsen meg★☆

Hei!
Her var det stille i dag, gitt.:)

Kos deg på julemesse og middag, sukkersnusk! Høres veldig koselig ut..:) God bedring til mannen (som ikke er syk) ;)

Natta her har vært så som så. Jenny plagdes med noe i går kveld og etter en paracet blei hun hyper, så da la jeg meg sammen med henne i senga vår. Ligger alltid så keivt når hun ligger ved siden av meg, så jeg sov dårlig. Mannen hadde sovna på sofaen og kom ikke og la seg før 05, men da våkna lillemor - selvfølgelig. Jeg fikk krangla meg til å sove lenger og stod opp 10.30.
Nå har Jenny snart sovet i to timer ute i vogna, mannen har skifta dekk på den ene bilen, mens jeg har støvsuga, satt på klær, vaska gulv og bestilt meg frisørtime til seinere i dag. Skal bli så godt å få ordna litt på manken før jeg skal ut i praksis! Greit å ikke komme slumpende inn i en 10.klasse og se ut som et dass.:)

Ha en fin dag alle i hop!

Kan aldri tenke meg du ser ut som en dass;):P haha.. men deilig å bli stelt litt på:)

☆★hilsen meg★☆

Heihei :)
Vi var våken 06.45...hurra! :p Fikk halt ut tida litt til 07.30 men siden har vi vært oppe. Skulle ta en bytur før Hermine skulle sove, men hun slokna såklart i bilen kl 10 :eek: og sov seg gjennom deler av byturen :p Nå ligger hun på lading igjen, mens 4-åringen til søs holder på å skravle hull i hodet på meg :confused: ;) må vel bare bli vandt til det, for mistenker at mi tøtta kommer til å bli sånn :p
Nå er det risgrøt på rismelk og så lørdagskos inne i regnværet :)

God lørdagskveld!

Hahah da vet du åssen jeg har det:P Emira skravler fra hun våkner til hun legger seg..og Liana er ikke så stille hun heller:P hehe..

☆★hilsen meg★☆

Anita87 ; slik gjør Mina og.. sssshhhh hehe,med pekefingeren over munnen.... ;-) Søte små.
Hvordan går det med Leoh?? Sover han å spiser godt? Legg gjerne ut bilder.
Og jentene deres? :-)
Vi har vært.på akvariumet i Drøbak idag. Stas for ungene... har akkurat spist kyllingwok..mmm godt.... sov til 10 idag keg...begynner å bli lat ;-) ungene var oppe før kl 6 :'(

Hva skal dere ikveld? Her var det stille og rolig idag... her blir det fortsettelse av prison break,litt godis og sjokolade ettrhvert :-) begge ungene fikk noen cheez doodles hver. Kjipt med eldre søsken,får Mina vet godt hva godteri er ;-) heehe... men men. Er ikke så ofte så :-)

Og noen bilder... en liten gutt som ville være hos fiskene litt til hehe...
Sent from my GT-I9300

Vedlegg

• 1384015502296.jpg
    1384015502296.jpg
    58,4 KB · Visninger: 17
  • 1384015521482.jpg
    1384015521482.jpg
    68,3 KB · Visninger: 18
  • 1384015536236.jpg
    1384015536236.jpg
    39,2 KB · Visninger: 17
Marianne hvordan er det å lage grøt på rismelk? Smaker det ganske likt eller?

Stille her i dag gitt. Jeg og familien har vært i byen og ordner fardagsgaver og bursdagsgave. Siden mannen er borte til uken skal vi feire meg litt og i morgen :-)
Jeg er på jobb nå og det ser ut til å bli en døll kveld :-p jeg liker best litt action jeg, altså!
Savner gutta mye lettere når det er stille og.
Håper alle får en fin kveld!

Anita87 ; slik gjør Mina og.. sssshhhh hehe,med pekefingeren over munnen.... ;-) Søte små.
Vi har vært.på akvariumet i Drøbak idag. Stas for ungene... har akkurat spist kyllingwok..mmm godt.... sov til 10 idag keg...begynner å bli lat ;-) ungene var oppe før kl 6 :'(

Hva skal dere ikveld? Her var det stille og rolig idag... her blir det fortsettelse av prison break,litt godis og sjokolade ettrhvert :-) begge ungene fikk noen cheez doodles hver. Kjipt med eldre søsken,får Mina vet godt hva godteri er ;-) heehe... men men. Er ikke så ofte så :-)

Sent from my GT-I9300
Hehe han ville være lenger ja? :)
Koselige bilder!

Marianne hvordan er det å lage grøt på rismelk? Smaker det ganske likt eller?

Stille her i dag gitt. Jeg og familien har vært i byen og ordner fardagsgaver og bursdagsgave. Siden mannen er borte til uken skal vi feire meg litt og i morgen :-)
Jeg er på jobb nå og det ser ut til å bli en døll kveld :-p jeg liker best litt action jeg, altså!
Savner gutta mye lettere når det er stille og.
Håper alle får en fin kveld!
Ja, jeg synes det smakte veldig godt! Men vi har ikke så mye risgrøt hjemme, så er ikke så kresen på smak jeg da :p Søs koker grøt hver lørdag, og hun sa at den smaket litt mindre, men var god likevel :) man må bare ha litt mer melkefri margarin i, og litt vaniljesukker/vaniljepulver for ekstra smak ;)
Hva ble det til farsdagen da? Vi skal feire farsdag neste søndag, siden vi er bortreist denne helgen ;) veldig kjekt at man i grunnen kan velge hvilken som helst helg å feire sånt på :p Ordna seg fint med gave da Panduro hadde lørdagsaktivitet på senteret her med tegning på krus, gratis, for barna :D Hermine tegna iherdig på et krus, og så har vi brent det i ovnen nå så det ble herdet :)

Jeg og Emmeth ligger slått ut med forkjølelse og influensa. Vondt overalt i kroppen. Kommer sterkere tilbake om noen dager:)
Håper dere alle har hatt en fin lørdag:)
☆★☆Tastedingsen☆★☆

Enig med deg der.. Har noen tantebarn selv som er sinnsykt utakknemmelig og bortskjemt, så da er det ikke gøy å gi dem noe heller.:p Får ha det i bakhodet til oppdragelse av egne barn. Hehe.;)

Samme her, eg ska ha det i bakhode når eg oppdrar ho Fie, å lær ho å va takknemmele før det ho får :)
Eg kjenn eg bi irritert på onga som e utakknemmele…..men ofte så e det ho bæsteforeldra og sånner persona som sjæm bort ongan….

Det e vanskele i dag å få ongan tell å bi takknemmel før teng de får….førstår ikje keffør det e vørte sånn :/
eg va bestandi takknemmele før det eg fekk når eg va lita (værtfall sånn eg husk det :P )

Bi spennanes når Fie bi større…korsjn ho oppfør seg….eg syns ikje nåkka om foreldra som som gir ongans enna nåkka kvar gång man e på butikken eller på shopping….syns det bi feil…..då bi ongan kravstor…
Men e jo vanskele å ikje gje etter før præsse.

Sent from my GT-I9300

Haha ja det er jo såå søtt når de lærer sånne ting:rolleyes::D både jentene og Leoh har det bare bra, takk;) Han spiser veldig godt! Sluker ca 120ml 7-9 ganger i døgnet, og sover for det meste enda:) rolig og snill liten gutt:rolleyes:
Hva med dine barn da? Alt bra? Har nettene blitt roligere?:)

Så moro med akvarium:D også så fin familie du har:rolleyes:;) skulle ønske det var ting for småbarn og familier her, men er jo ikke noe annet enn fjell her:P

Høres jo ut som en koselig kveld det;) her blir det også tv, godteri og sofa-chill:P

Kan jo legge ved noen bilder, har lagt de ut her tidligere, men du har kansje ikke sett de?:P
1384018699700.jpg
1384018681325.jpg
1384018689848.jpg

☆★hilsen meg★☆

Ja, jeg synes det smakte veldig godt! Men vi har ikke så mye risgrøt hjemme, så er ikke så kresen på smak jeg da :p Søs koker grøt hver lørdag, og hun sa at den smaket litt mindre, men var god likevel :) man må bare ha litt mer melkefri margarin i, og litt vaniljesukker/vaniljepulver for ekstra smak ;)
Hva ble det til farsdagen da? Vi skal feire farsdag neste søndag, siden vi er bortreist denne helgen ;) veldig kjekt at man i grunnen kan velge hvilken som helst helg å feire sånt på :p Ordna seg fint med gave da Panduro hadde lørdagsaktivitet på senteret her med tegning på krus, gratis, for barna :D Hermine tegna iherdig på et krus, og så har vi brent det i ovnen nå så det ble herdet :)

Legg ut bilde av mesterverket til Hermine da:D hehe..

☆★hilsen meg★☆

Dere som har bestilt ting fra ebay og/eller amazon, hvordan fungerer dette med toll? Er det over 200 kr ved bestilling som man må betale toll? Og har dere mottatt det raskt?

☆★hilsen meg★☆

Det ble ikke så spennende. Lue til mannen og min pappa og en stor plate av begges favorittsjokolade ;)
Kunne ønske han hadde sagt litt før at han ønsket seg lue slik at jeg kunne strikke en istedet for å kjøpe :-o
Menmen!
Blir en enkel feiring da.
Ønsket ikke selv at vi feirer meg i morgen.. T venter så fælt på bursdagen sin og jeg hadde fint klart å vente til neste helg!

Back
Topp