Lørdag :)

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
God lørdagsmorgen :)
Jeg var så utkjørt etter uka i går så la meg 22.15 og sovna tvert, ensa ikke at mannen kom å la seg engang :P

Nå har jeg og Herminemor kost oss med frokost, og jeg drikker kaffe mens hun sitter å banker med en spade på en metallboks! ...kanskje mannen våkner snart da :rolleyes:
Natten har vært god den, jeg har iallfall ikke merka noe til oppvåkninger :P

Planen idag var egentlig at vi skulle i bassenget med snuppa men jeg har selvfølgelig fått ei ufin tante på besøk :mad: Så spørs om det ikke blir kafè eller noe sånt i stedet :P :)

I kveld skal vi spise pinnekjøtt og ha vin til :D Og i morgen skal vi på kinarestaurant med broren min og bestemoren min :) Skikkelig spisehelg :P

Hva skal dere idag?

God morgen, hehe herlig lyd og våkne til.. Så koselig med litt fres på morran. Her er det helt stille, for har barnefri så planen var og sove leeenge, men neida stod opp for ca 45 min siden. Har ingen planer enda så får se hva som skjer etterhvert, mulig det blir en tur til byen i dag :)
Kos dere med spisehelg og ha en fin dag :)

Så typisk med tanta :-(
Har du hatt det før med spiral?
Jeg sov til nå og kunne sikkert sovet lenger, men da går hele formiddagen med gutta!
Ingen store planer før jobb. Kanskje vi kommer oss ut en tur :)

God morgen til dere!!
Jenny gråt to ganger i går kveld, men roa seg fort igjen og sov altså fra kl.19-08.30. Happy mama!!!:D Vi har nettopp stått opp, og lillemor sitter på gulvet,skravler i ett kjør og roterer rundt på rumpa mens hun holder dukka si etter beinet.♡
Jeg har satt et stort "over natta marinert" lammelår i ovnen, så nå lukter det hvitløk i hele 1.etasje her.;)
I dag skal jeg vaske klær og pakke til samlinga. Mamma og pappa kommer på besøk, så det blir kjekt. Ei venninne av meg kommer også innom med ei jakke hun har strikka til Jenny. Gleder med til å prøve den på. :)
God lørdag, folkens!!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så typisk med tanta :-(
Har du hatt det før med spiral?
Jeg sov til nå og kunne sikkert sovet lenger, men da går hele formiddagen med gutta!
Ingen store planer før jobb. Kanskje vi kommer oss ut en tur :)
Ja, den kommer et par dager, såvidt, hver 3.måned ca. Så skal vel egentlig ikke klage :P Men er jo blitt så vandt til å ikke ha det, så det blir jo et sjokk når det først kommer ;)

Det blir en sentertur, mannen trenger en klipp, så tar vi en tur ut å leke etter sovinga til snupsi! :)

God morgen jente :)

Eg la meg tidli i går, åg våkna no! Godt å søv litt ;)

Fækk åg beskjed fra pappaen te Fie at ho ha søv i 13 tima i strækk i natt :D
Så no begynn dt å gå seg tell :) men bi nokk litt fleire oppvåknings-netter før ho bestem seg før å søv heile natta...

Ellers så ska eg rydd å vask litt i dag, også jær litt skole arbeid.

I kveld ska eg på byen lamme ei vennina, dt bi skøy :cool:

<3 Fie Elise <3

God morgen, hehe herlig lyd og våkne til.. Så koselig med litt fres på morran. Her er det helt stille, for har barnefri så planen var og sove leeenge, men neida stod opp for ca 45 min siden. Har ingen planer enda så får se hva som skjer etterhvert, mulig det blir en tur til byen i dag :)
Kos dere med spisehelg og ha en fin dag :)

Eg må bære spør. Du sei du har barnefri, e du aleina-mor?

<3 Fie Elise <3

Så no begynn dt å gå seg tell :) men bi nokk litt fleire oppvåknings-netter før ho bestem seg før å søv heile natta...

<3 Fie Elise <3
Kos deg masse :)

Ja, den kommer et par dager, såvidt, hver 3.måned ca. Så skal vel egentlig ikke klage :P Men er jo blitt så vandt til å ikke ha det, så det blir jo et sjokk når det først kommer ;)

Det blir en sentertur, mannen trenger en klipp, så tar vi en tur ut å leke etter sovinga til snupsi! :)
Hyggelig med senteret da :)
Eskil må sove nå da han våknet styggtidlig. Spørs om vi rekker ut før jeg må på jobb da.

Så deilig å sove så godt, Marianne:D det trengte du sikkert :)

Ha en god dag med guttene, FruH :) OG en fin kveld på jobb;)

Koselig å vente besøk Lilla:) og ikke minst det å ha en skravlete jente rundt seg:rolleyes::D

God morgen, jenter! :)
Jeg ble vekket kl 9 av samboer (som akkurat hadde stått opp selv) for han måtte dra å kjøpe brød:)
alle barna har sovet hele natten!:D
Leoh våkna halv 7 for å få mat (sovnet rundt 24 inatt), og sov videre etter flaska (sover enda):)

Har fått badet Liana, noe som er et mareritt for tiden! :confused: eller ikke før jeg tar hun opp av vannet da:P klikker totalt og kaster seg rundt!:eek::P
Vurderer å bake en kake idag, for vi får besøk imårra:) mulig en peanøttkake!:) (nam!)

Gooood lørdag! <3

<3 Fie Elise <3

Deilig å sove så lenge :D og så bra at Fie har sovet hele natten hos pappan :) kommer nok til å bli flere og flere sånne netter ;) kos deg masse med venner i kveld! :)

Deilig å sove så lenge :D og så bra at Fie har sovet hele natten hos pappan :) kommer nok til å bli flere og flere sånne netter ;) kos deg masse med venner i kveld! :)

Ja, dt e godt å søv litt :-) men eg savn Fie :confused:

Gled meg tell i kveld :-)

<3 Fie Elise <3

Vi er på vei til hytta, dårlig start på dagen med en ny liten vannlekasje på badet. Skrudde av vannet og reiser fra ufordrageligheten.

Rørene må nesten være underdimensjonerte eller noe, skjønner ingenting:mad:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Vi er på vei til hytta, dårlig start på dagen med en ny liten vannlekasje på badet. Skrudde av vannet og reiser fra ufordrageligheten.

Agh så kjedelig!:confused::oops: dumme rør:mad::p kos dere på hytta da;)

God dag jenter.. Jeg er ikke helt i slaget idag... Stiv i hele kroppen..tung i hodet. Fryser... Sov dårlig i natt... frøs hele tiden...
Sov til 8 og gikk å la meg igjen fra 9-10... oppvmaskinen og vaskemaskinen står på. Har brettet klær og tørket støv. Ungene leker så fint på rommet sitt. Hører de ler masse nå ♥

Mannen sto opp med ungene før 6 idag,så han gikk å la seg igjen.

Her blit det lasagne-rester fra igår og kanskje en film? :-)
Blir nok bare hjemme idag :-)

Hva er planen deres da jenter? :cool:
Sent from my GT-I9300

Ja tar ikke lange tida før man savner disse små:rolleyes::oops:;)

Nei, eg savn ho jo bære når ho e i barnehagen :/ så dete tongt når ho e tell pappaen sin, meeen eg prøv å hold på med nåkka heile tia når ho e borte! Så eg får ainner teng å tenk på :)

God dag jenter.. Jeg er ikke helt i slaget idag... Stiv i hele kroppen..tung i hodet. Fryser... Sov dårlig i natt... frøs hele tiden...
Sov til 8 og gikk å la meg igjen fra 9-10... oppvmaskinen og vaskemaskinen står på. Har brettet klær og tørket støv. Ungene leker så fint på rommet sitt. Hører de ler masse nå ♥

Mannen sto opp med ungene før 6 idag,så han gikk å la seg igjen.

Her blit det lasagne-rester fra igår og kanskje en film? :)
Blir nok bare hjemme idag :)

Hva er planen deres da jenter? :cool:
Sent from my GT-I9300
Kjedelig å ikke være i form da :(
Håper du får en fin dag likevel :D

Nei, eg savn ho jo bære når ho e i barnehagen :/ så dete tongt når ho e tell pappaen sin, meeen eg prøv å hold på med nåkka heile tia når ho e borte! Så eg får ainner teng å tenk på :)
Greit å holde seg selv opptatt tror jeg :D

Ånei, så kjedelig med lekkasje :(

Back
Topp