Lørdag :)

Stiki

Betatt av forumet
Hva står på planen deres denne lørdagen da folkens?:) for min del så skal jeg bare slappe av med samboeren min og være sofa slave :)

Vi har vært i sverige og kjøpt inn mat og drikke til bursdagsfeiring i morra! Mamma blir seksti, ville ikke ha noen fest, så da blir vi 17 mennesker på kaffe og kaker i stedet :) Så kvelden går nok med til baking og avslapping! ;)

Jeg har blitt syk så mannen griller mens jeg ser på og barna leker ute i Hagen! :) venter på mamma og pappa, så skal vi kose oss.

Vi har vært i sverige og kjøpt inn mat og drikke til bursdagsfeiring i morra! Mamma blir seksti, ville ikke ha noen fest, så da blir vi 17 mennesker på kaffe og kaker i stedet :) Så kvelden går nok med til baking og avslapping! ;)
Det hørtes ut som en deilig lørdag!:)

Fikk forespørsel nå om å bli med på en liten Photoshoot med to venninner. Hun ene er fotograf, så lettvint å fikse istand sånne småshoots. Men må helt ærlig si at jeg ikke er i form til å pynte meg opp, og gjøre meg til foran kamera :p men føler meg som den slemmeste og kjedeligste personen om jeg takker nei. What to do!!

Her skal vi bare være hjemme . Ungene er ute å leker . Jeg ligger på sofaen som et slakt

Skravler med fineste Ungmor90 og sukkersnusk <3

Bare rolig her også, gleder meg til natta:-)

Her bli det taco og kjærestekveld. Er i elendig form. Energien er vekke ..

Sent from my HTC Sensation XL with Beats Audio X315e using BV Forum mobile app

Her har dagen gått til ukesinnhandling av mat, en tur på Ikea, kakebaking, også har jeg lagd en stoooor gryte gulasj. Nå er lillemann i seng, om mannen lager hjemmelagde burgere til oss. Kvelden skal tilbringes på sofaen, er forkjøla, kvalm og uggen.

Her er det også sofatilværelse med 8 mile, salt chips å strikking av babyteppet (et forsøk på det vertfall :p ) :)

formen min er bedre enn den har vært på lenge, men etter en travel dag med besøk å handling er jeg totalt utslitt, så blir nok i sofaen resten av kvelden

Back
Topp