Lørdag

IrisM

Elsker forumet
ImageUploadedByBV Forum1375505518.760783.jpg

God morgen, jenter! :)

Her var vi våkne kl.6. Og med vi så mener jeg Arian. Storebror og pappaen sover enda. Er utrolig glad i utsikten vår. Blir aldri like bra på bilde, men det er utrolig mange flotte soloppganger over fjorden.

Jeg har hatt noen ordentlig tøffe dager, men håper dagen i dag blir bedre! Jeg skal trene og ukeshandle mat, ellers ingen store planer i dag.
Hvordan er lørdagen deres?

Så fin utsikt!
Har du vært syk? Håper denne dagen blir bedre :)

Her har ungene vært våkne ca 8-10 ganger til sammen... trøtt....

Sent from my GT-I9300

Så fin utsikt!
Har du vært syk? Håper denne dagen blir bedre :)

Her har ungene vært våkne ca 8-10 ganger til sammen... trøtt....

Sent from my GT-I9300
Nei, har bare følt meg så tom, sliten og trist, uten noe egentlig åpenbar grunn - sånn er nå livet bare av og til ;)

Slitsomt når det blir lite søvn. Kanskje du får hvilt deg litt i løpet av dagen?

Må legge ved et bilde av frokostgutten
ImageUploadedByBV Forum1375509463.387915.jpg

God morgen :)

For en vakker utsikt! Og ikke minst en nydelig frokostgutt som virkelig har kosa seg:p:D håper du får det bedre snart!;)

Uff er sååååå slitsomt med sånne netter, lennypenny!:eek::confused::oops: håper du får sovet litt etterpå;)

Vi våknet som vanlig rundt 7 av Liana :) sto opp med jentene ca halv 8, og ga Liana flaska si;) har også badet henne nå, så skal straks spise frokost. Men har på følelse at jeg skulle ventet med bad til ETTER frokost:p menmen!.. hehe.. tenker ikke like klart om morran:p:oops::rolleyes::)

★sender fra pipe-gjøken★

God Morgen jenteee :D

Fie ha vøre urolig i natt :/ og eg trur det e magen som ha plaga ho :( Førr det va ingen bærsj i går, men klokka 6 då va ho ferdig å søv, men så e mammma her, og ho sto opp i den tia så ho tok Fie med seg å ga ho frokost å sånt :) Så klokka 7 så sto eg opp, jor ingenteng å få søv ein time ekstra :)

Mamma sa at ho Fie laga en skikkelig bærsjebleie når ho spist frokost :) Så håp ho fekk ut det som plaga ho :)

Ellers så e det stråååålede ver her :D E faktisk meldt 30 grader i dag :O Så eg å Fie ska fær å sjå på byggmix om de har lite madebasseng som ho Fie kan få plask i når det e meldt så varmt :) Allerede no så det sekekrt 20 grader ute :)

Og eg som tenkt å kjør eske me fløtte lass tell leiligheta, meeen får no sjå på det, når det e så varmt, også har eg IKJE aircondition i biln, så den bi jo som ei bastu...Så vi får sjå om det bi nå fløtte lass kjøring i dag...ikje sekkert...

Vis vedlegget 24607

Her var vi våkne kl.6. Og med vi så mener jeg Arian. Storebror og pappaen sover enda. Er utrolig glad i utsikten vår. Blir aldri like bra på bilde, men det er utrolig mange flotte soloppganger over fjorden.

Jeg har hatt noen ordentlig tøffe dager, men håper dagen i dag blir bedre! Jeg skal trene og ukeshandle mat, ellers ingen store planer i dag.

Huff! Det e ikje nå arti når man føl det sånn...då bi alt så tungt. Hååååp du føl deg beire snart :)

God morgen!
Idag sov vi lenge, helt til 08, orker ikke å vekke henne i helgene ;)
Vi skal på tur med et vennepar idag, og levere lånehunden tilbake seinere :)
Nå koser vi oss på verandaen, tok fram dukka og dukkevogna Hermine fikk i dåpsgave, og jammen meg skjønte hun ikke med engang hva hun skulle gjøre med den :D så nå er hun fult opptatt med å legge og vekke babyen som sover :p
ImageUploadedByBV Forum1375518510.660738.jpg

Ooog så måtte hun sitte litt i lekekassen og vise trynet :)
ImageUploadedByBV Forum1375518546.499767.jpg

Vis vedlegget 24607

Nydelig utsikt! Og herlig liten grøtgutt ;)
God bedring! Kjenner til den der, man må bare gi seg selv tid og rom for å føle seg nedfor, så går det seg til ;)

God morgen!
Idag sov vi lenge, helt til 08, orker ikke å vekke henne i helgene ;)
Vi skal på tur med et vennepar idag, og levere lånehunden tilbake seinere :)
Nå koser vi oss på verandaen, tok fram dukka og dukkevogna Hermine fikk i dåpsgave, og jammen meg skjønte hun ikke med engang hva hun skulle gjøre med den :D så nå er hun fult opptatt med å legge og vekke babyen som sover :p
Vis vedlegget 24622

Ooog så måtte hun sitte litt i lekekassen og vise trynet :)
Vis vedlegget 24623

Hun er så go' ♡ kunne spist hun!:rolleyes::D:p

★sender fra pipe-gjøken★

Nei, har bare følt meg så tom, sliten og trist, uten noe egentlig åpenbar grunn - sånn er nå livet bare av og til ;)

Slitsomt når det blir lite søvn. Kanskje du får hvilt deg litt i løpet av dagen?

Må legge ved et bilde av frokostgutten
Vis vedlegget 24612
Gleder oss veldig til å treffe dere, altså!
Håper du får en bedre dag i dag :D

Jeg har sovet lenge! Uten å bli uvel av det :p Tydelig at jeg trengte det.
Jeg har lagt Lillebror i sengen oppe og mannen har reist på fisketur! Teodor har besøk av en nabojente og de leker på rommet ved siden av Lillebror :o Ikke så lett å be 4-5-åringer leke stille :p :o
Ei venninne kommer snart på playdate med guttungen på 10 måneder som nettopp har tatt sine første fem skritt! Det er lenge siden vi har sett dem, så det blir stas!

Lillebror er 10 måneder i dag :D :D
Hurra!!

F016C7D7-E622-4FDA-B782-B3F9278638E3-8439-000008BD3C444EBF_zps38a99d20.jpg
7C9B8A5F-ABEA-4631-B6E7-9FD49BDA6C14-8439-000008BD4796A371_zpsbe72a21d.jpg

Jeg har sovet lenge! Uten å bli uvel av det :p Tydelig at jeg trengte det.
Jeg har lagt Lillebror i sengen oppe og mannen har reist på fisketur! Teodor har besøk av en nabojente og de leker på rommet ved siden av Lillebror :o Ikke så lett å be 4-5-åringer leke stille :p :o
Ei venninne kommer snart på playdate med guttungen på 10 måneder som nettopp har tatt sine første fem skritt! Det er lenge siden vi har sett dem, så det blir stas!

Lillebror er 10 måneder i dag :D :D
Hurra!!

F016C7D7-E622-4FDA-B782-B3F9278638E3-8439-000008BD3C444EBF_zps38a99d20.jpg
7C9B8A5F-ABEA-4631-B6E7-9FD49BDA6C14-8439-000008BD4796A371_zpsbe72a21d.jpg
Gratulerer med 10 måneder!!! :D

Gratulerer med 10 måneder!!! :D
Takk!
Det er litt sånn rart. For man sammenlikner jo litt med det man kjenner fra før.
På denne tiden hadde Teodor hatt innkjøring i barnehagen og jeg var tilbake i praksis. Han hadde begynt å gå og spiste nesten alt av fast føde, men hadde med en liten flaske mm i barnehagen de første ukene :D
Lillebror føles så liten i forhold. Ikke bare i størrelse liksom, men alt. Liten baby enda, jo. Blir litt trist av å tenke på at storebroren allerede var innkjørt i barnehage på denne tiden!

Takk!
Det er litt sånn rart. For man sammenlikner jo litt med det man kjenner fra før.
På denne tiden hadde Teodor hatt innkjøring i barnehagen og jeg var tilbake i praksis. Han hadde begynt å gå og spiste nesten alt av fast føde, men hadde med en liten flaske mm i barnehagen de første ukene :D
Lillebror føles så liten i forhold. Ikke bare i størrelse liksom, men alt. Liten baby enda, jo. Blir litt trist av å tenke på at storebroren allerede var innkjørt i barnehage på denne tiden!
Hehe, så forskjellig kan unger være! Men den yngste er kanskje som regel baby ekstra lenge? ;) Men Eskil er vel heller ikke sååå langt fra å gå nå?
Hermine spiser det meste av mat, men er langt fra å gå og siden hun er så sped og nett synes jeg hun ser ut som en liten baby :) iallfall i forhold til pluggene til venninnene mine ;) :p Tenker at hun tidsnok må være eldst og ansvarlig når vi får flere, så hun skal få være baby sålenge hun vil! Her kjører vi på med sparkbusker og babybabyklær sålenge som mulig :p

Hehe, så forskjellig kan unger være! Men den yngste er kanskje som regel baby ekstra lenge? ;) Men Eskil er vel heller ikke sååå langt fra å gå nå?
Hermine spiser det meste av mat, men er langt fra å gå og siden hun er så sped og nett synes jeg hun ser ut som en liten baby :) iallfall i forhold til pluggene til venninnene mine ;) :p Tenker at hun tidsnok må være eldst og ansvarlig når vi får flere, så hun skal få være baby sålenge hun vil! Her kjører vi på med sparkbusker og babybabyklær sålenge som mulig :p
Ja, jeg hadde absolutt ingen hast med at storebror skulle bli stor gutt heller. Det ble nå bare slik. Når de løper rundt og prater synes jeg de blir så store helt av seg selv :D
Neida, Lillebror er nok ikke langt unna, men vi er jo i en helt annen situasjon denne gangen, pluss at han er tregere på fast føde, og jeg ser ikke helt hvordan barnehage skulle fungert allerede for et par uker siden da.

Ja, jeg hadde absolutt ingen hast med at storebror skulle bli stor gutt heller. Det ble nå bare slik. Når de løper rundt og prater synes jeg de blir så store helt av seg selv :D
Neida, Lillebror er nok ikke langt unna, men vi er jo i en helt annen situasjon denne gangen, pluss at han er tregere på fast føde, og jeg ser ikke helt hvordan barnehage skulle fungert allerede for et par uker siden da.
Nei det er klart, det ville nok blitt mer utfordrende! Men hadde nok løst seg på et vis! Ser for meg at han ville fått tilbudet om mat sammen med de andre barna, og så fått ei flaske melk etterpå ;) var iallfall det jeg selv planla for to måneder siden når Hermine ville ha fint lite annet enn grøt og melk :p

Nei det er klart, det ville nok blitt mer utfordrende! Men hadde nok løst seg på et vis! Ser for meg at han ville fått tilbudet om mat sammen med de andre barna, og så fått ei flaske melk etterpå ;) var iallfall det jeg selv planla for to måneder siden når Hermine ville ha fint lite annet enn grøt og melk :p
Ja, det er helt klart at det hadde ordnet seg =)
Husker jeg stresset med at Teodor ikke var så glad i brødskiver før bhg-start. Men han startet kjapt når alle de andre ungene spiste brød, og fikk selvsagt grøt om han ikke ville ha. Og en liten flaske før første soveøkt :D

Æsj, naboen (som har pussa opp i en evighet) driver og knekker panel rett over gata her :mad: pangapang sier det, regner med snupsi som sover i vogna blir vekt hvert øyeblikk som helst nå! Ulempen med borettslag altså!!!

Æsj, naboen (som har pussa opp i en evighet) driver og knekker panel rett over gata her :mad: pangapang sier det, regner med snupsi som sover i vogna blir vekt hvert øyeblikk som helst nå! Ulempen med borettslag altså!!!
Ååå, så kjedelig.
De bygger jo et helt nytt felt rett ved siden av her, det er nok litt av grunnen for at Lillebror ofte våkner for tidlig. Sover inne nå da, selvom de har fri i dag.
Tipper han sover bedre ute utover vinteren igjen, når lydene ikke bærer så veldig!

Ååå, så kjedelig.
De bygger jo et helt nytt felt rett ved siden av her, det er nok litt av grunnen for at Lillebror ofte våkner for tidlig. Sover inne nå da, selvom de har fri i dag.
Tipper han sover bedre ute utover vinteren igjen, når lydene ikke bærer så veldig!
Ja, det må være en av få fordeler med all snøen og kulda :p

Back
Topp