Lørdag

God ettermiddag!
Sola kom og været blei upåklagelig her i landet. Endelig! :D
Jeg og Jenny har vært i Molde og truffet Simone, Bébbe og pappaen til Simone. Vi inviterte dem på grilling hjemme hos oss, og har dermed nytt finværet til fulle. Jentene bada i sammen, og hadde det SÅ kjekt. Plaskplask! ;)
Nå skal barna legges og fedrene snart forlates, for mammaene skal ta seg noen glass i kveld. (Om Bébbe ikke allerede er full på cider da..) ;)

Så utrolig gøy:D Kose dere masse:D;)<3

WHAAAT? Fikk ikke du nettopp Samsung Galaxy S4? Har den feila allerede? Not good:( Hørtes ut som en koselig dag:)

Jepp det fikk jeg.. har vært noe galt med den fra første dag, men håpa på at det var sim-kortet..noe det altså ikke var :( og dem hadde lissom reparert den :P istedenfor så har dem gjort den værre, så må sende den inn på nytt :(

Hehe jada, dagen har vært koselig vettu ;) men ble altfor varmt å til å ha jentene ute fra ettermiddagen..hehe..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så herlige små tuller du har<3
Den permen blei kjempefiiin:D Tenker hu er bra stolt av den:D

Takk :D
Ja jeg syns det blir så fint selv jeg, når dem får lage ting på sin egen måte :D nesten hennes gaver jeg har gledet meg mest til å åpne til jul:rolleyes::D:p og hun selv ble kjempe stolt av permen sin:D..hun skal få se gjennom tegningene sine imårra ;) måtte bare la limet tørke:p

Jepp det fikk jeg.. har vært noe galt med den fra første dag, men håpa på at det var sim-kortet..noe det altså ikke var :( og dem hadde lissom reparert den :P istedenfor så har dem gjort den værre, så må sende den inn på nytt :(

Hehe jada, dagen har vært koselig vettu ;) men ble altfor varmt å til å ha jentene ute fra ettermiddagen..hehe..

Fy fader, det er dårlig altså:eek::mad: helt ny tlf også er den helt klikk:eek: håper de fikser den denne gangen:) ja, samma her, idag har det jaggu meg vært utrolig varmt:) holdt oss mye i skyggen og kost oss på trampolinen:D

Koser oss siste feriekvelden i "utlandet" før vi vender nesa mot Norge igjen!
1373144471169.jpg
Har ikke hatt for mye sol og varmt vær kan man si, men i går var vi i innendørs badeland og idag har snuppa fått bada både i havet og i utendørs basseng så nå er hun iallfall bløtlagt litt:p

*Surfer mobilt*

Fy fader, det er dårlig altså:eek::mad: helt ny tlf også er den helt klikk:eek: håper de fikser den denne gangen:) ja, samma her, idag har det jaggu meg vært utrolig varmt:) holdt oss mye i skyggen og kost oss på trampolinen:D

Ja er ganske skuffa..mobilen ellers er kjempe bra da..så vil ha den typen ;) jeg har bare hatt uflaks..vil helst ha en ny, men det kan jeg visst ikke få før den evt. Har vært på service for samme feilen 3 ganger:confused::mad::p liten vits med telefon når man ikke får ringt/sendt meld eller mottat noe :eek:

Ja skikkelig bra vær da! Her har det vel vært 28 i skyggen:eek::D og når sola står å steker på "vår" del hele ettermiddagen og kvelden..så blir det vanskelig å sitte ute :P høres ut som om dere har hatt det fint idag da :)

Eskil i sjøen for første gang :)
ImageUploadedByBV Forum1373146799.197224.jpg

Koser oss siste feriekvelden i "utlandet" før vi vender nesa mot Norge igjen!
Vis vedlegget 21370
Har ikke hatt for mye sol og varmt vær kan man si, men i går var vi i innendørs badeland og idag har snuppa fått bada både i havet og i utendørs basseng så nå er hun iallfall bløtlagt litt:p

*Surfer mobilt*

Mmmmmmm, det så kjempegodt ut:) Moro og plaske i vannet:)

Ja er ganske skuffa..mobilen ellers er kjempe bra da..så vil ha den typen ;) jeg har bare hatt uflaks..vil helst ha en ny, men det kan jeg visst ikke få før den evt. Har vært på service for samme feilen 3 ganger:confused::mad::p liten vits med telefon når man ikke får ringt/sendt meld eller mottat noe :eek:

Ja skikkelig bra vær da! Her har det vel vært 28 i skyggen:eek::D og når sola står å steker på "vår" del hele ettermiddagen og kvelden..så blir det vanskelig å sitte ute :p høres ut som om dere har hatt det fint idag da :)

Skjønner godt du er skuffa! Du har faktisk betalt for og få en produkt, og da skal det jammen meg være i orden også!
Nei, det som er, synd den må sendes inn til "reperasjon" 3 ganger før man kan heve kjøpet eller få en ny..
Jaaah, er jaggu meg varmt. 40 grader i sola og 26 grader i skyggen.. phuuuh, renner bort her jeg sitter;) Er inne nå, blir for varmt og være ute i sola hele dagen!

Back
Topp