Lørdag

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Som tiden flyr, ei uke har gått allerede :eek:

Lillemor våknet halvfem for mat, så sov hun til halv ti, deilig:)

Her skal det ikke skje så mye i dag, vi skal ut å handle middagsmat bare.
Venter på at mannen skal komme tilbake, han skulle hente bilen sin etter han var på kontorfest i går.
Snuppa sover en liten lur i vogga si, begynner å få henne til å sove der igjen heldigvis:) :cool05
Hun skal få teste gulerotpuree i dag, spennende, tror jeg skal kjøpe et sånt spisenett til henne også, så kan hun få smake pære:)

Hva skal dere i dag da, hatt ei fin natt?

Som tiden flyr, ei uke har gått allerede :eek:

Lillemor våknet halvfem for mat, så sov hun til halv ti, deilig:)

Her skal det ikke skje så mye i dag, vi skal ut å handle middagsmat bare.
Venter på at mannen skal komme tilbake, han skulle hente bilen sin etter han var på kontorfest i går.
Snuppa sover en liten lur i vogga si, begynner å få henne til å sove der igjen heldigvis:) :cool05

Hva skal dere i dag da, hatt ei fin natt?

Ups, det ble litt feil hehe, kan man ikke slette innleggene sine lenger nå.

Joda er fullt mulig å slette innlegg (men ikke hele tråden, da må Janet eller noen andre i babyverden gjøre det). Knapp for sletting av innlegg ligger under signaturen din i det aktuelle innlegget.
Edit: ser nå at knappen er borte - pleier å være der.

Vi har vært på babysvømming og kost oss. Så blir det mer helgekos resten av helgen. :D Ingen konkrete planer med andre ord.

Joda er fullt mulig å slette innlegg (men ikke hele tråden, da må Janet eller noen andre i babyverden gjøre det). Knapp for sletting av innlegg ligger under signaturen din i det aktuelle innlegget.
Edit: ser nå at knappen er borte - pleier å være der.

Vi har vært på babysvømming og kost oss. Så blir det mer helgekos resten av helgen. :D Ingen konkrete planer med andre ord.

Deilig med ei rolig helg:-)
Jeg tror jeg må melde Anette på babysvømming, det høres så kos ut:-)

Vi er på vei til byen. Mannen og storebror gikk først, da det tar litt tid.
Vi kommer etter.
Gutta skal på kino med filmklubben.
Lillebror og jeg skal kikke i byen så lenge så blir det cafe etterpå :)
Skulle hatt solbriller!!
ImageUploadedByBV Forum1359804001.072412.jpg

Så nydelig vær Fru H:-)

Jeg er hjemme alene m Emmeth, mens resten av gjengen er og besøker bestefar på sykehus:( Emmeth er begynt og bli skikkelig forkjølet. Snørret renner, han Hoster, litt feber(den går opp og ned, gjort det i 2 mnder nå) ingen matlyst. Orker hverken drikke eller grøt:oops: han drakk 40 ml m melk, bare:confused: Følger m på han, blir han verre drar jeg på legevakten m han. Akkurat lagt han ut i vogna:) Blir bare en rolig helg på oss og skal kose oss hjemme:)

Vi er på vei til byen. Mannen og storebror gikk først, da det tar litt tid.
Vi kommer etter.
Gutta skal på kino med filmklubben.
Lillebror og jeg skal kikke i byen så lenge så blir det cafe etterpå :)
Skulle hatt solbriller!!
Vis vedlegget 3775

Nydelig bilde og flott vær;)

Jeg er hjemme alene m Emmeth, mens resten av gjengen er og besøker bestefar på sykehus:( Emmeth er begynt og bli skikkelig forkjølet. Snørret renner, han Hoster, litt feber(den går opp og ned, gjort det i 2 mnder nå) ingen matlyst. Orker hverken drikke eller grøt:oops: han drakk 40 ml m melk, bare:confused: Følger m på han, blir han verre drar jeg på legevakten m han. Akkurat lagt han ut i vogna:) Blir bare en rolig helg på oss og skal kose oss hjemme:)

Stakkars liten, kanskje var det derfor han sov så lenge i går?

Stakkars liten, kanskje var det derfor han sov så lenge i går?

Han sover alt fra mellom 2-5 timer i vogna når han sover lur, men er godt mulig det altså:) Utrolig kjedelig han og er blitt forkjølet. Har 2 små snupper som også er det. Er nesten ikke til og unngå smitte:confused::eek:

Han sover alt fra mellom 2-5 timer i vogna når han sover lur, men er godt mulig det altså:) Utrolig kjedelig han og er blitt forkjølet. Har 2 små snupper som også er det. Er nesten ikke til og unngå smitte:confused::eek:

Nei sånt smitter raskt:confused:

Ja det var helt nydelig vær ute!
OG så begynner jeg å bli spent på hva Lillebror veier, for jeg får jammen meg god trening av å bære på han nå!
Han koste seg i selen i dag, men hadde ikke helt roa til å sove.
Ble bare litt nå og da.
Så jeg skulle gjerne fått han til å sove en god dupp nå :D

Vi har sto opp klokka 09 i dag :) Og etter 1 og en halv time så ble Fie skikkelig sur og grinete så da tok jeg fatt vogna og trillet til mamma (tar ca 20min) vi gikk inn der og drakk kaffe mens fie koste seg med bestemor :) I dag ble hun ikke redd henne, som hun har blitt før :D var blid å gla, så når hun ble trøtt igjenn så trillet vi på butikken (tar ca 20min) og handlet også gikk vi hjem :) Det var -7 ute og vindstille og sol :)

OG jeg har vunnet over fie i dag :D Hun har ikke vilelt sove i vugga inne lenger :/ MEN nå i sta la jeg henne, hun lå og pludra og greina og styra ei stund, og pluttsele ble det stille :D wuuhuuu! 1-0 til MAMMA! :D

Vi har sto opp klokka 09 i dag :) Og etter 1 og en halv time så ble Fie skikkelig sur og grinete så da tok jeg fatt vogna og trillet til mamma (tar ca 20min) vi gikk inn der og drakk kaffe mens fie koste seg med bestemor :) I dag ble hun ikke redd henne, som hun har blitt før :D var blid å gla, så når hun ble trøtt igjenn så trillet vi på butikken (tar ca 20min) og handlet også gikk vi hjem :) Det var -7 ute og vindstille og sol :)

OG jeg har vunnet over fie i dag :D Hun har ikke vilelt sove i vugga inne lenger :/ MEN nå i sta la jeg henne, hun lå og pludra og greina og styra ei stund, og pluttsele ble det stille :D wuuhuuu! 1-0 til MAMMA! :D

Høres ut som et nydelig vær å gå tur i! Det er så deilig å komme seg litt ut.
JEg er litt sliten etter i dag, men på en god måte! ;)
Eskil styret fælt da jeg skulle legge han i går. Fikk mat en ny runde, og lå bare og kavet.
Vi liker jo å ligge hos han til han sovner da og synes ikke det gjør noe.
Men han virket mer giret da jeg lå der i går. Så jeg lot han ligge og grynte :p
Hadde han skreket hadde jeg gått opp med en gang, men han sovnet på tre-fire minutter :D

Back
Topp