lørdag....

~Lisbeth83~

Forumet er livet
hva gjør dere på en lørdags formiddag da??

jeg lå å sov i senga med pusekattn min...
sambo dro på jobb kl.10
sto opp halv elleve - elleve...
tok meg en dusj, har spist frokost og siden har jeg vært her inne[:D]

Samboeren har arb.helg så jeg og Linea ligger på gulvet og koser oss[:)] Ellers har jeg ikke tenkt å gjøre stort,bare slappe av.....

Jeg sto opp i 10 tiden, gikk ned å lagde litt frokost til meg å minste jenta. Hun fikk DVD spiller til jul, og vil nesten bare se film om dagen. Så hun og jeg så en film sammen også så hun en alene mens jeg gikk opp å la meg litt igjen. Samboeren min kjører Taxi, og har kjørt i hele natt. Var hjemme kl 8. Da synes jeg det er så deilig å gå å legge meg litt inntil han når han sover om dagen. Men nå hadde frøkna tatt seg et bad, og da sto jeg opp å hjalp henne.
Så havna jeg her igjen da[:D]

Jeg sto opp halv tolv jeg, lagde litt havregrøt til frokost, og spiste den mens jeg leste igjennom her..
Så har jeg dusja og er tilbake her igjen.. spennende dag[&:]

Jeg sto opp i 0830-tida, for da kom minstejenta vår og ville se barnetv. Så vi to ordnet oss frokost og så på tv en stund, før jeg sovnet litt på sofaen. Samboeren sto opp etter en stund, og jeg sov videre på sofaen. Har funnet ut at jeg kan sove i timesvis om dagene for tida [&:].
Datteren vår ville bade, så pappan hadde stelt i stand badevann med masse barbiedukker oppi. Etterpå ville hun ut en tur og besøke venner i nabolaget, så da satt jeg meg her. Men begynner å bli rimelig sulten nå. Tenkte å lage middag, så håper jenta mi kommer hjem snart.

sov til kl var 11 jeg og lillegutt[:D]
typen og snuppa mi var oppe kl 9. dem satt å så på tegnefilm her da vi tusla inn i stua.
har spist frokost, matet Jonas, vasket og hengt opp klær. så ha jeg vært her da[8D]

sto opp klokken 12. Halv ett var jeg på ut døren for å se gjengen hoppe i fallskjerm fra helikopter. Kom akkurat hjem nå.
Så er det fint vær i helgene, er jeg som oftest å ser på når de hopper.

Hihi, jeg har vært klovn i bursdagselskapet til niesa mi...det var koselig [;)]
Å no skal eg i familieselskap til niesa mi [:D]

Startet med en lang morgen i senga med mannen i mitt liv - deilig!! Så var det frokost, og etter det har jeg spilt sims og han har sett sport.

Jeg kom meg opp ca kl 11.30. Ble vekket av en sms av Cecci85. Prøvde å spise frokost samtidig med å være inne her på BV. Gikk ikke helt bra, for det gikk veldig sent den spisingen. Så var det å stelle meg raskt, for plutselig skulle gjengen her på Spar Kjøp. Tenkte at jeg endelig skulle få tak i amme-bh, men de hadde jo ikke min størrelse i den typen jeg ville ha..
Senere skal jeg på besøk til Cecci85..

Kos dere ikveld!!

Back
Topp