Lørdag!!!

Vand

Forumet er livet
Morn jenter!

I dag har vi hatt litt krig her hjemme, men vi har ordnet opp nå[;)]

Ine har lært meg å spille sjakk, så nå vil jeg spille MER sjakk! [:D]

Broren min blir 36 år i dag, så vi skal vel en liten tur dit vil jeg tro....[;)]

Hva skal dere i dag da?

Btw: Jentene la seg 21.30 i går kveld, men tror dere jaggu meg ikke at det var morgen kl 07 uansett[>:][>:][>:][>:][>:][>:]

morn!! her er det sløv mamma...

Minsten spydde i går kveld og jeg var oppe to ganger på do i natt.. men det virker som om det var en hurtigbugg.. for det virker som jeg er fin igjen. Heine virker også fin igjen.. Han har sovet litt ekstra lenge men ellers vil han ha pupp og litt mat..

K har hatt gutta ute i to timer nå på formiddagen så jeg har fått sove.. DEILIG!!

Nå er Ådne lagt til dubb og Heine styrer seg fint på gulvet..

Nå har jeg strikket ferdig en minisokk, og starta på den andre. Skal løfte rumpa ut av sofaen, brette sammen klær og så forberede meg til en jobbdag :)

Nå er M akkurat levert til svigers, så jeg sitter og nyter stillheten i sofaen.. [:)] 

Blir en tur på revy og dans seinere! [:D]

Ha en strålende lørdag, alle sammen!!

hallaisen[:D][:D]

idag har jeg fått sovet litt lenge, var alene med en illgråtende Malin i 4 timer i går..
nå er Emma og Eirik ute å handler, Malin sover, så jeg har litt tid til å ha litt Martetid med dataen[:D] stas[:D][:D]
ikveld blir det lasagna kos og en liten filmkveld[:)]

Sto opp klokka 06.00 har ryddet,lekt med Oliver å vaska ut den andre leiligheten :) Nettopp lagt Oliver å venter på at trond skal komme senere :)

Vi har vært handlet og på kafé med de små å spist bolle.. Begge to har vært snørrete og hostet idag, så matlyster deres var ikke helt på plass. Så idag har de fått det de vil. Bolle, is, pølse og smågodt. Et lite tygg av alt [8D]

Nå er M lagt, og jeg koser meg med restene fra lørdags godte [:D]

Back
Topp