Lørdag!

Skrållan

Forumet er livet
...og en fin lørdag blir det! [:)]

Ungene ser på barne-tv, jeg har allerede satt på ei maskin med klær og kl 10 skal jeg på Step&Pump. Mens jeg trener kjører sambo ungene til svigers, de skal være der til i morgen. Tror de skal ut og gå på ski og ake, siden det har blitt snø igjen.
Jeg og sambo kjører til Trondheim etter jeg har dusja og spist lunsj, vi skal til Ikea og kjøpe storguttseng til Tobbeliten, pluss litt annet stæsj til barnerommet, og antageligvis enda litt mer [;)] Skal også møte Destinyfamilien der, skal spise Ikeamiddag sammen, det blir koselig! [:D][:D] Blir nok siste gangen vi ser lillebrormagen før den forsvinner, spennende tider fremover altså.
I kveld blir det enten montering av møbler, eller sofasliting, spørs litt når vi kommer hjem og hvor slitne vi er.

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

hei hei..

ungene ser barnetv mens de tegner,jeg har ryddet på kjøkkenet og hengt opp klær.
Skal få i oss frokost for kl 10 skal vi på ake/ski tur med noen flere vennepar og unger[:)] og det er knall blå himmel[:D]
For ikke vært der lengere enn til 2 for da skal vi kjøre hjem å hente litt klær til ungene så kjøre de til mamma der de skal være til imorgen,vi reiser videre på spa og så middag ute.[;)] blir en herlig lørdag[:)]

ha en fin lørdag alle sammen[:)]

Skrållan:kos dere på ikea,skulle ha vært der en tur der selv..

God morgen!

Og for enn strålende morgen. Sjøen ligger blikkstille og speilblank å koser seg i strålende vårsol fra skyfri himmel. Sånt får en energi av, og det kan jeg like etter vinterdvalen. Kjenner husmorgenet får kjørt seg i dag. Har ryddet kjøkken, satt på vaskemaskin og holder nå på med stua. Har en ny filosofi, mindre pynteting betyr mindre støv, så nå plukker jeg vekk alt det jeg klarer....og det er litt for å si det sånn[:D]

Forutenom husarbeid så har vi faktisk litt planer for dagen. Jonah gleder seg til å gå på butikken sier han, så da må vi vel det. Levere masse bøker på biblioteket, og låne nye pluss handle litt. Har playdate med verdens beste nabovenninne, om grilling i stranda her, og i kveld har jeg invitert den samme venninna med barn på pizza. Sambo er reist offshore, og hennes mann reiser også, så deilig å ha noen å være sosiale med.

Ha en herlig dag, det skal iallfall jeg[:)]

I natt har jeg sover fint lite, tok en god pillecoctail nå til frokost, og håper det blir bedre utover dagen. Gutta skal til fadderen til Håvard og leke helt til etter barnetv! Snillesnille fadderen det! [:D]

Om rompa tillater det skal jeg og Perlefar på Living for å se på spisestuebord...baaaaare se sier Perlefar....Det klør i mine fingre etter å gjøre litt mer enn det!
Sola skinner i dag, så håper jeg klarer å gå en liten tur også.

Ellers er det bare vanlig kjedelig bretting av klær som står på programmet, og muligens litt baking da! Var tom for både brød og knekkebrød nå.

godmorgen[:)]
her sitter jeg med frukosten i handa og ungane ser tvogleika seg[:)]
sola skine og dørene he alt komt opp så vi får inn ny og deilig vårluft[:)]
ellers blir det å bjynde å rydde snart. shine huse igjen.trengst virkeli.

lurer jeg på om jeg skal tamed meg kidsa å  gå på fjellet... ,men foreløbi er dette bare en tanke....
skal ut på livet seinare,så kan ikkje slite meg ut helt[8D]

dere får ha en fin dag allesammen[:)][:)]

så kosli det vil bli da:)
her vokna Tobias lenge før halv 7 for det e for lyst på soverommet så no må jeg tette vinduene off.
Orke ikk stå opp i 6 tia om morgenen assa off. I dag skal vi gå til cityen fra heimdal :) og få i ett nytt tørkestativ for det har knukkesammen det som jeg har.
Og i kveld blir det tur på byen for meg da:) mormor som blir her med Tobias :)
Gler meg masse :)
ha en fortsatt fin dag alle sammen:)

hei hei!
her starta jeg dagen kl 07 med å fullføre dag 4 av 30 day shred(runde 3)
Så våkna ungene etterhvert og fikk seg frokost. jeg bakte rundstykker og knekkebrød igår. noe som var veldig populært[8D]
gubben har dratt på jobb..ute skinner sola så vi må nesten komme oss ut en tur nå snart:)
Ingen planer denne helga utenom å ta livet helt med ro[:D]
skal lage fullkornslasagne ikveld.. namm

Nå sover Amalie dupp, jeg sløver i nattkjolen min ([8D]) og sambo lager seg lunsj!

Etterpå skal vi rydde og ordne litt her, må en tur på elkjøp å mase litt ang den vaskemaskina, ikea å møte Skrållan og mannen, også blir det vel avslapning etterpå[:)]

God Ettermiddag....

Familien E..... har vært på kosetur i oslo i dag, der spiste vi middag å dessert...
Å for et hærlig vær,men fy f.... så mye mennesker tydelig att alle har savna sol å litt pluss grader[:D]

Nå ser lille klompen på biler filmen,store klompen sitter oppe å spiller å mor sjølv sitt ved peisen å varmer beina[:)]
i kveld blir det ennå mere kos, film og godis..

Ha en strålende kveld alle sammen[;)]

Hjemme! Har handla masse fornuftig, og noe ufornuftig, og nå har vi tatt lørdagskveld. Har montert nattbord og en mammutstol i kveld, resten får vente til i morgen... [:)]

Back
Topp