Lørdag!

...og en fin lørdag blir det! [:)]

Ungene ser på barne-tv, jeg har allerede satt på ei maskin med klær og kl 10 skal jeg på Step&Pump. Mens jeg trener kjører sambo ungene til svigers, de skal være der til i morgen. Tror de skal ut og gå på ski og ake, siden det har blitt snø igjen.
Jeg og sambo kjører til Trondheim etter jeg har dusja og spist lunsj, vi skal til Ikea og kjøpe storguttseng til Tobbeliten, pluss litt annet stæsj til barnerommet, og antageligvis enda litt mer [;)] Skal også møte Destinyfamilien der, skal spise Ikeamiddag sammen, det blir koselig! [:D][:D] Blir nok siste gangen vi ser lillebrormagen før den forsvinner, spennende tider fremover altså.
I kveld blir det enten montering av møbler, eller sofasliting, spørs litt når vi kommer hjem og hvor slitne vi er.

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

God morgen! Jeg har og satt på en maskin med klær, laget gele, og ryddet ut av oppvaskmaskinen. I går hadde nemlig hu mor bursdag og i dag skal det feires[8D] Bare familien som kommer på taco da. Hvor mye kjøttdeig trenger jeg til 11 voksne og to spisende unger. Nok med fire pakker?

Hørtes ut som en bra dag Skrållan! Kos dere!

God morgen alle sammen[:)] Sto opp til bra vær her i dag[:)]

Planen for dagen er først og fremst trening siden jeg ikke fikk trent noe særligt da jeg var syk. Tenker å ta med meg Heidi på dette og la sambisen passe Vilde[:)]

Så kl 1 i dag skal jeg og Heidi i selskap til en gutt som blir 5 år. Går i samme bhg og avd til Heidi..Tenker det blir kos. Jeg må bli siden Heidi ikke kan spise alt enda. Greit å passe på litt

Så tenker jeg det blir en sløvekveld her i kveld etterpå[:)]

Og i morgen fyller sambis året[:D]

Har lurt med samboeren på BodyWorkout på morgenen. Snuppa skal være hos svigers så lenge[:)]

Strålende sol ute og det kan jeg like!!

Åh, som jeg gleder meg til vi er ferdige med møbelmonteringa i morgen! Fikk handla masse, så nå er det bare å rundvaske rommet deres, hive ut babymøblene og få inn det nye... travel dag i morgen altså, så nå tar jeg lørdagskveld.

For en fantastisk dag[:)] God treningsøkt, nydelig cowboylunsj hjemme etterpå, så sitti ute i solen med mamma for deretter å gå på skøytebanen med naboen og alle barna. SÅ har vi sett dyrepasserne alle sammen mens Nicholas spiste kveldsmat. Begge barna sov før klokken åtte[:)]

Nå skal jeg straks traske ned på pizzasjappa her for å hente en pizza[:)]

Og brått har hun søkt seg inn på videreutdanning gitt. Ikke den jeg helst vil fordi det studiet begynner ikke før høsten 2012. Men da tar vi noe annet det kommende året da[:)] Greit å ha litt mer enn barn, trening, hus, jobb og bil å drive med, ikke sant?

Jajjamensann... Alene helg igjen. Mannen jobber tre helger på rad... [8|]
Men jeg og ungene koser oss vi. Og det er mye hyggelig selskap i de. [:)] I dag har vi shoppet litt på formiddagen og så var vi i bursdag hos bestevenninna mi. Det var hyggelig!

Det var litt morsomt at det var flere av de voksne i bursdagen som kom å påpekte og undret seg over hvor rolige og veloppdratte barna mine var. [:D] Ble litt stolt ja.... selv om det var litt flaks. [;)] De kan absolutt være vrange de også. Men akkurat i dag var de engler, lekte fint og rolig, satt pent ved bordet og var veldig sjarmerende. [:D]

ORIGINAL: suki

Back
Topp