Lørdag

Hoppetusså

Glad i forumet
Heihei

Hvilke planer i dag da jenter?

Ingen konkrete planer for helgen. Håper jeg seff snart skal føde, men tviler sterkt på at det skjer noe denne helgen. Venter i spenning [:o]

Nettopp fått lønna inn på konto [:)] wuhuuuu. Blir nok litt shopping i dag tenker jeg.

Have a nice day og lykke til med alle fødseler [:)]
 
Her skal jeg slappe av MAX, skal få igang rette rier her jeg nå! [:D]

Kanskje jeg tar meg en tur ut å treffer ei venninne, men tviler på at jeg kan og gidder [8D]
 
god morgen![:)]
 
Akkurat inntatt frukosten![:)] snart skal vi ut døra....må ned å se på dåpskjole som vi skal kjøpe, samt dra og kjøpe oss ny sofa som eg har lagt av[:D]
 
Senere idag skal vi til svigers, svigerfar har bursdag i dag![:)] Så da blir det vel sikkert litt kaker osv.
 
ha en fin dag![:)]
 
God morgen [:)]
Nettopp spist frokost.
Skal kose meg med kaffe og alpint mens mannen sover [:)]
Etterpå skal vi besøke ett vennepar.
I kveld blir det vel god middag og soffakos [:)]
 
Jeg hadde håpet det var noe på gang så jeg slapp å være hjemme her i kveld. Naboen over skal ha 30 årslag og jeg HATER å høre på fest støy. så mine planer var en date med sykehuset. men nei da.
Jeg orker ikke gjøre så mye i dag, bekkenet er verre enn noen gang. sovet kjempe dårlig i dag pga et mannfolk som har breia seg ut i senga og en nabo vegg i vegg har spilt musikk hele natta igjen [:'(]

skal tvinge sambo til sex etterpå igjen, bare for å se om det funker bedre denne gangen [:)]
hadde tenkt til å bake rundstykker, men vet ikke om jeg orker [8D]
 
Ekstremt få planer idag, sitter her med frokosten og lurer på hva jeg skal ta meg til i grunn! Noe må jeg gjøre - for at vente tiden skal bli litt kortere! [8D]
 
Vært på IKEA og kjøpt bokreol til storebror.

Ellers skal vårt blivende soverom ryddes og vaskes etter å ha blii brukt som arbeidsrom og lagerplass for byggemenene.

Så blir det flytting av soverom, montering av sprinkelseng og møbler til barnerommene.
 
Har vert på litt ærend i dag, en liten tur til Ålesund å kjøpt terasseplater...
Ellers blir det bare å slappe av, tør ikke planlegge noe nå når jeg er på overtid! Vil føde i dag jeg...
 
Her har vi vært på vår første trilletur i den nydelige vintersola [:)]
Lille prinsen knalla helt til i vogna, så den er nok god å ligge i, samt at det var godt med frisk luft [:D]
Ingen planer for kvelden![:)]
Bare kose meg med den lille familien min, og spise en god middag![:D]
 
Nettopp kommet hjem fra den ukentlige lørdagsbyturen med lunsj som jeg pleier å dra på med mamma, kusine og tante. Fikk farga øyevippene også [:)] Egentlig hadde jeg jo planer om å være hjemme med babyen som skulle komme den 16., men hun lar fortsatt vente på seg.. Nå er jeg hos mamma, pizza med henne og bror i kveld. Men blir nok en blund før det, kjenner jeg!

God lørdag[:)]
 
Jeg har hatt den lateste rugedagen på lenge, for mannen og sønnen min har vært hos svigers. Må helt ærlig innrømme at det har vært kjempedeilig å bare kunne lade helt ut, for snart blir det nok mer å henge fingrene i[;)] Nå er jeg mest spent på om den lille tulla mi velger å komme på termindagen (i morgen), så jeg gleder meg til å se hva som skjer[:)]
 
Back
Topp