Lørdag!

smash

Forumet er livet
VIP
Hva skal dere i dag da jenter?
Mannen min reiste akkurat til Vikersund og skal se på hopp.
Så jeg og jentene er aleine i dag. Minsta har øreverk, så vi får bare vært inne..... Kjedelig...
Vi skal kose oss med film, pannekaker og godteri litt seinere[:D]
Også har jeg 8 babybooties på bestilling, så har nok å hekle hvertfall[:D]

Jeg er på jobb... syns arbeidshelg er sååååå stas atte :S
Etter jobb skal vi å handle litt, må få kjøpt noen morsdagsgaver bla.

Når jeg kommer hjem er det slækking på sofan med det nyeste Ett Trykk jeg kjøpte i sted. Har bestilling på 5 kort så må se om jeg får litt inspirasjon til noen av de.

ORIGINAL: [Mon]

Jeg er på jobb... syns arbeidshelg er sååååå stas atte :S
Etter jobb skal vi å handle litt, må få kjøpt noen morsdagsgaver bla.

Når jeg kommer hjem er det slækking på sofan med det nyeste Ett Trykk jeg kjøpte i sted. Har bestilling på 5 kort så må se om jeg får litt inspirasjon til noen av de.

uff ja, arbeidshelg er kjedelig! Skal jobbe i morgen jeg! Tok meg fri i dag siden mannen er avgårde! Fordelen med å være vikar[8D] Kan bestemme selv når man vil jobbe[:D] Kos deg med scrapping!

Er alene med småttisene mine, for sambo dro til bodø i går for og hente en bil, så han kommer ikke hjem før i kveld.
I dag så har vi "baka" sånne stenger av ferdig kransekakemasse[8D] 
Skulle jo egentlig bake boller da, men jeg hadde jo ikke gjær, noe jeg var sikker på at jeg hadde![8D][:D]
Men da får vi bake boller en annen dag[:)]
Å nå skal de små sove dupp, og etter på så skal vi duppe de stengene i sjokolade![:D] 

Her er det så kalt i dag at vi hæler ikke å gå ut.[8D] 12-

Har en veldig morro ide i hode mitt som jeg vil prøve med papir, men det må bli i kveld[:)]

Her våkna ei opp av ei melding på tlf om at de ystet hos svigers.[:D]

Men så var det jo nesten -30 ute og gubben hadde tatt volvon (ei kjører ikke hiacen på vinterføre) til Sandegga hvor han sku vør lengdemåler på hopprenn i dag, så da satt ei her uten å komme noen steder![8D]
Men så kom ei på at gutten til eldste jinta hadde kømmi i natt, så ei slo på tråden til de å spurte om de ville i veien og det ville de, så da ble det ysting på oss lell!![:D]

Har akkurat kømmi innat no. Lurer på om ei ska fortsette på lua eller om ei ska scrappe!? Ongan har lyst til å scrappe med meg, så vi får se![;)]

Sku egentlig ha gjort litt husarbeid, men tror ikke det går non stand, så blir sikkert drøyd til i morra![8D][:D]

Er innom en fort tur her for jeg har en veeeldig lagt "to do"-liste denne helgen. På den står det bl.a. vasking av klær, lage karnevalskostyme, hekle diverse til karnevalskostyme, lage ferdig morsdagspresanger, lage en haug med kort som jeg trenger fremover (ihvertfall lage de som haster mest) og jobbe med diverse jobbting.

Ikveld skal jeg og samboeren avgårde på gallamiddag og dans [;)] Blir kjekt å komme seg ut litt!

Her har vi SOVET en hel natt, uten lyder, ungene har vært litt sånn overalt, men fjortisn har kommet hjem allerede og mini hentes om en liten stund [;)] Ellers skal jeg prøve å gjøre OVERGHODET ingenting idag, huset ble vaska til helga, lite klær som trengs vask, har forberedt denne fridagen LENGE [8D]

huff her e vi blitt forkjøla, minsten på snart 3 uker og jeg[:'(] meen skal kosa oss for det..blir nok litt strikking og klevask... God Helg damer[:D]

Her har vi vært på besøk. Ikveld blir vi nok bare hjemme. Tenker det blir noe scrapping når ungene er lagt, er jo ikkeno på kassa likevel[8D]

Jeg strikker monsterbukse fremdeles, er nesten tom for garn, bunnfargen, og blir så motløs av hele opplegget.. Rekke opp, lage flere fargede striper, rekke opp igjen, måle bena mot hverandre osv osv.. Men jeg er nok ferdig i kveld, så slipper jeg å irritere vettet av meg i morgen - for da skal jeg nemlig begynne på en ny en [8D]

Ellers er det en rolig lørdag i dag, ingen mas og ingen planer. Vurderer å bare grave meg ned i sofaen med pleddet over meg og se film fram til sengetid [:D]

God helg til dere alle sammen [:)]

Back
Topp