Lørdag.

lilllleMY

Glad i forumet
Hva skal dere i dag da damer?

Vi skal ut å gå tur nå og kanskje få lagd noen bordkort til dåpen i kveld.

Ha en fin dag alle sammen[:)]

Vi skal til fotografen med lillegutt :D.. Eller ikke noe spesielt ;)

Vi får besøk i morgen, så jeg må rydde og vaske huset og bake noe...

Har hatt lunsjbesøk av bestevenninna mi[:D] Så har jeg ryddet og støvsuget og så får vi snart besøk av bror og svigerinne[;)] Skal spise taco når de kommer,og så blir det vel litt snop etterpå[;)]

Vi har akkurat vært ute å gått tur i nydelig "påskevær", sykt deilig ut nå!![:D]
Og nå sitter jeg å eter en salat, blitt helt hekta på det om dagen..

Skal levere prinsen hos tante og onkel etterpå, så skal vi lage taco med søster, kjæresten hennes og ei venninde.. Så blir det fæst [:D] hehe..

*GLEDER OSS*

Blir en kjedelig lørdag på meg. kommer meg ikke ut med vogna en gang :/ siden det er så mye is her! så blir vell til å sitte forand tv'n..!

[:@] også ringer mannen nå, å sier at de som skulle komme har kranglaså de kommer ikke alikevel... Huset er vasket, kaka er bakt og jeg har handle inn til frokost og middagsgjester ogirritert meg siden i går over at de skulle komme siden jeg ikke liker kona til mannens venn!! ( Hun er hyggelig og vi fant tonen og snakka masse den gangen jeg møtte henne om hvordan det var å ha tyrkisk mann, også etterpå har hun fortalt alt jeg har segt til mannen sin,som igjen har sagt det videre til min mann....Selv om vi var enige om at dette bl mellom oss... HATER sånne folk!!)! Jaja, da pakker jeg cookies og dra på film date hos hun min fødselstarta hos!! Satser på at gullet hennes ikke kommer i kveld!!

ORIGINAL: marihøna30

[:@] også ringer mannen nå, å sier at de som skulle komme har kranglaså de kommer ikke alikevel... Huset er vasket, kaka er bakt og jeg har handle inn til frokost og middagsgjester ogirritert meg siden i går over at de skulle komme siden jeg ikke liker kona til mannens venn!! ( Hun er hyggelig og vi fant tonen og snakka masse den gangen jeg møtte henne om hvordan det var å ha tyrkisk mann, også etterpå har hun fortalt alt jeg har segt til mannen sin,som igjen har sagt det videre til min mann....Selv om vi var enige om at dette bl mellom oss... HATER sånne folk!!)! Jaja, da pakker jeg cookies og dra på film date hos hun min fødselstarta hos!! Satser på at gullet hennes ikke kommer i kveld!!

Uff!! sender over en klem kamerat av kjæresten min har også dame som jeg ikke "tåler" Var greit før jeg ble gravid, for da drakk vi hver gang vi var sammen :P så det er det lissm ett fett hvem mann er med nesten.

Du får kose deg masse på film date da! <3

Har besøk fra Drammen, så vi har vært i byen,drukket kaffe latte, shoppa litt å bare kosa oss egentlig![:)]

Nå slapper vi av, så skal vi hente kinamat etterpå[:)]

I dag har jeg vært ute og trillet søskenvogn, vært og handla og ellers bare kosa meg[:D]!
I kveld skal jeg gjøre ingenting, og det er deilig det og[;)]!

Back
Topp