Lørdag....

sandra 22

Gift med forumet
Hva skjer med å stå opp før fugelen fiser da????[&o]
Å er så lei det der nå,uansett hvor seint han legger seg så er han oppe å roper samme tid hver dag[:o]

I dag vet jeg ikke hva denne dagen bringer????
jeg å mika er hjemme alene i helgen,å det er kjedelig...er så vant til å ha mannen her..
Merker jeg er ganske husredd,så det er vell bare trening å være litt alene hjemme??
ei vennine sa hu skulle komme innom i kveld en gang å holde meg med selskap,så jeg slipper å sitte å være redd[X(]

Hva gjør dere i dag?[;)]

hei hei..
david har jo begynt å komme seg ut av sengen selv så kl 6 tenkte han at det var greit,men jeg la han igjen og fikk sove til 7..

nå er det barnetv som gjelder for dem begge..

jeg skal ta en tlf til legevakten tror nemelig jeg har fått halsbetennelse,har kjempe vondt i halsen,feber,sterk hodepine..og så er jeg alene med ungene denne hlegen.sambo reiste igår til danmark..[:'(][:@]så da får jeg ringe mamma å be om litt avlastning..

Pia skulle egentlig i bursdag idag men tror vi dropper det siden hun hade spysjuka på torsdagen..[:'(]

ha en fin lørdag alle sammen..

God morgen! [:)]

Her ble jeg vekt kl 5, da fikk ikke sambo sove mer, og når han ikke får sove, skal ingen sove! Makan til teit regel han har laga seg der, jeg er TRØTT og SUR! Fikk jo søren meg ikke sove mer etter han stod opp heller...
Stikker på trening kl 10, skal på Step&Pump. Kl 12 skal jeg på jobb, jobber til 18 i dag. Tenker det kan bli slitsomt når jeg er trøtt, men de på jobb vet jeg er sliten etter å ha vært så mye alene med ungene, Idas lungebetennelse og sånn, så de tar hensyn til det [:)]
Sambo har fått i oppgave å vaske klær, henge det opp og vaske huset i dag, og det tenker jeg han gjør siden han vekte meg så tidlig. Straffa si det! [8D] Han skal også få lov å komme på jobb og betale et par sko jeg skal ha som jobbesko, lei av slitne føtter og vond rygg nå, så nå blir det GODE (om enn ikke de vakreste...) sko! Kan jo kalle de en tidlig morsdagsgave? [:D]
I kveld blir jeg å finne i horisontalen på sofaen, gjerne med ei lita skål med M-sjokolade, og der blir jeg en liten stund før jeg tusler tidlig til sengs.

Ha en fin lørdag jenter! [:)]

og god bedring peca! [:)][:)]

god morgen[:)]

her er vi godt i gang med laurdagen[:)] klevasken påsåtte å ongane leika sej fint[:)]
minsten våkna ikkje føre 8 i dag, so klaga ikkje på å få ligge "so lenge".
ellers so skal vi i selskap i dag til tantepia mi.  merka det ikkje går so godt me operasjon bli kvitt nåkre kilo nei....

trur ikkje det blir nåka vanesak sandra.... har ikkje blitt det her vertefall. no har gubben jobba masse natte å va endel vekke heile vekene å slik tiligare å ej e fortsatt like husredde.
av å til nesten sann at en lure på korleis en klarte seg då det berre va meg å snuppa.[8D]

Halla!

Her våkna mistefrøkna kl 02.30 inatt og var våken mesteparten av natta,sovna utpå morningen. Begynner å lure på om det er tid for å starte med grøt. Vil egentlig fullamme til hun er 6 mnd men blir det verre enn dette så får jeg vurdere det. Hadde hun sovet noe på dagen så hadde det jo ikke vært problem,men hun har jo bare smådupper på ca 30 min. I tillegg er puppene skikkelig sår siden hun henger i puppen hele natta.

Storesøster våkna kl 6 å ville stå opp men jeg lurte henne til å sove litt til. Så jeg er trøøøøøt.
Mannen feira faren sin 50 års dag idag,så han er "død". Selv skal jeg ut på byen idag men trur virkelig jeg må sove litt først.

Hadde 15,6 grader i stua da jeg sto opp,så nå har vi fyr i peisen. Masse minus grader og vind ute idag så har lite lyst å dra ungene med ut,så jeg tror det blir innedag idag. Skal heller bake boller med Tomine.

Heisann!

I dag sov jeg til 09.30, da skulle sambo på jobb.
Amalie våknet 07.30 så det var ikke så verst! Håper det blir det samme eller seinere i morgen når gubben har fri.

Jeg og Amalie tok oss en dusj, spiste en god lunsj, så tingeling og nå er hun nettopp lagt til duppen sin.
Gubben jobber til 14, da trur jeg vi skal ta oss en tur på butikken og prøve oss på brødbakemaskinen jeg fikk til jul når vi kommer hjem.
Blir nok innedag i dag, det regner i perioder ute + at det blåser noe jævlig[&:]

Spørs om det blir brukt litt tid på å gå igjennom de siste eskene, avbilde det som skal selges etter Amalie, få eskene ned i kjelleren og litt husarbeid. Skal bli godt å få tilbake leiligheten igjen etter ukevis med rot og esker[:)]

I kveld blir det vel kanskje en god film og en god middag[:D]

Ha en fin dag alle sammen!

ORIGINAL: *frk*

god morgen[:)]

her er vi godt i gang med laurdagen[:)] klevasken påsåtte å ongane leika sej fint[:)]
minsten våkna ikkje føre 8 i dag, so klaga ikkje på å få ligge "so lenge".
ellers so skal vi i selskap i dag til tantepia mi.  merka det ikkje går so godt me operasjon bli kvitt nåkre kilo nei....

trur ikkje det blir nåka vanesak sandra.... har ikkje blitt det her vertefall. no har gubben jobba masse natte å va endel vekke heile vekene å slik tiligare å ej e fortsatt like husredde.
av å til nesten sann at en lure på korleis en klarte seg då det berre va meg å snuppa.[8D]

uff ikke si det en gang,hehe uff.......jeg har ligget våken i natt å lyttet om det har vært noen lyder der..
Er fæl å skremme meg selv..

takk for god bedring tankene[:)]

har vært på legevakten var halsbetennelse og ørebetennelse,så fikk med meg pencilin,pinex forte og noe som skulle lette på trykket i ørene.
mamma var her å passet gulla,så nå tok hun med seg storesøster en tur til byen og så skulle de på kino senerer..Koselig det..

david er slitt slapp så da skal vi kose oss her hjemme..nå er det ritz kjeks og kaptein sabeltann på tvn som gjelder..

Back
Topp