*LøRdAg*

Skrållan

Forumet er livet
God morgen dere! [:)]

Trøøøøøtt... [&o]

Ikke helt i form enda, og på natten ligger jeg bare og tar av og på meg dyna, alt ettersom jeg er varm eller kald. Håper formen blir bedre snart, sånn at jeg kan sooooove.
Stikker på Step&Pump kl 10, og etterpå skal jeg hente brillene mine! [:D] Det blir nice, og jeg GLEDER meg faktisk til i kveld, da jeg kan ta ut mine garanterte tørre linser, og heller bruke brillene. Knall! [:D]
Har fri i dag, faktisk!! 2 frihelger på rad, enn det da?! [:D] Mye som må gjøres her hjemme da, husvask og sånn. Regner med at jeg må spille noen omganger med Dyrelotto sammen med Tobias i dag også, ellers får han vel falsk krupp og heteslag.
Ute uler stormen, det regner visst sidelengs. Tror ikke vi satser på å ut en tur i dag altså! [8D]

Ha en fin lørdag alle sammen! [:)]

Gudd mårning[:D]

Her på Sunnmøre har heldigvis vinden stilnet litt, blåste jo både opp og ned i natt[&:]

Planen for i dag er egentlig ingenting, må vel som deg Skrållan ta litt hus/klesvask, ellers ikke så mye som skjer. Kanskje en liten tur på butikken i løpet av dagen, får se hva vi finner på.

Haakon snakker om at han skal besøke morfar, men det blir nok ikke i dag. Litt for langt unna til at jeg gidder dagstur[8D]

Frokosten er ferdig, fantasiens flyttefolk fiser rundt på fjernsynet og fruen fingerhekler!

(egentlig så skal jeg strikke ferdig vottene, men måtte bare skrive noe som begynte på f) [:D][:D][:D]

Tuddeluuu!

Jeg fikk slumre til 10.30 i dag, sov ikke, men bare lå der[&:] Sliten i kroppen etter uka her!
Vannlekkasjer, urinveisinfeksjon, handicapet gubbe (låsning, betennelse og lumbago i rygg), alt ansvar med Amalie + hjemmet, litt trening, planleggingsdag så Amalie var hjemme hele dagen, kraftig bekkenløsning, sklei på isen å slo meg, kiropraktor + jordmortimer innimellom at dette.. Godt med en dag fri og gubbe på bedringens vei!

Vi har ordnet med kino billetter til i kveld og handlet på butikken vår som skal legges ned.. 30% avslag er ikke dumt! Så de neste 6 ukene har vi ikke nærbutikk, men får til gjengjeld rehabilitert bygget og en ny butikk (bytter fra Bunnpris til Kiwi!)[:)]

Nå sover snuppa, vi skal se en episode Medium, så skal jeg hente brodern og handle inn middag.
Så skal jeg vaske litt klær, leke med snuppa, lage mat, spise, kveldsstell også drar vi for å se den nye Varg Veum filmen sammen med et vennepar[:D] Blir godt å komme seg ut en tur!

Ha en fin dag snupper[:)]

Kos dere masse i kveld Destiny, det har dere fortjent! [:D][:D]

Jeg ligger på sofaen med mine nye briller. Kommenterer at gulvet er skikkelig skeivt, faktisk var vogna til Tobias det samme da jeg la han. Noen som sa svimmel? [8D] Er visst vanlig å bli svimmel når man får nye briller, håper bare det går over fort. Er nesten så ille at om jeg skulle på fest i kveld, så kunne jeg bare ha droppa å drikke, kunne bare hatt på meg brillene, hadde fått samme effekten av det! [8D][:D]

Her ble vi vekkt kl 5 av Celine som kom opp og fortalte at hun hadde spydd..hele veien opp fra rommet-kjellerstue-gang-trapp[:'(] Stakkar liten.. Tok ikke lang tid før jeg fulgte etter..og nå ligger sambo her på sofaen og[&:] Svigers har tatt Frida med seg hjem, så får vi 3 ligge her å glo på tv og bli friske[:)] Passa meg SKIKKELIG dårlig...trodde vi var ferdige med dette, Celine spydde jo på tirsdag[&:] Hadde og helt fri idag, og skulle nyte dagen[&:] Skulle på roadtrip å kjøpe nytt sete til Frida og idag, men får ta det til uka[:)]

Håper dere får en fin kveld alle[:)]

Back
Topp