Lørdag....

sandra 22

Gift med forumet
God morgen...
Her har Mikael vært våken hele natten å han bare gråter[:(]
Lurer på om det er magen hans,å om det er omgangen som er på gang her??Han promper hele tiden,å så gråter han så kansje han er hard i magen?vi vet ikke....Håper bare det ikke er oppkast på gang,synst nesten jeg kjenner jeg er kvalm selv vettu[&:][&o]Orker ikke det her oppi alt som skjer fra før....Nok syt i fra oss....

Hva skal dere bruke dagen til?
Jeg hadde egentlig tenkt å prøve å kjøpe ferdig julegaven til mannen,men det går i vasken nå..

God lørdagsmorgen! [:)]

Her er vi oppe alle mann! Starta dagen på en finfin ([8|]) måte. Ida hosta så mye at hun måtte frem med bøtta igjen, men det kom bare litt gulp heldigvis. Så irriterte hun på seg Lillebror Hissigpropp, og det endte med at han beit seg fast i arma hennes, og beit så hardt at hele den lille kroppen skjalv! [&:] Herregud, for en gjeng!
Jeg skal på jobb 12-18 i dag, så jeg stikker på Step&Pump først. Så før jeg drar skal jeg skrive både handleliste og gjøreliste til sambo, ellers blir han bare sittende og trykke på nye jobbmobilen sin. Han har nemlig fått seg HTC Desire HD (eller noe sånn...), og i går kveld satt han faktisk konstant i 2,5 timer og bare trykka på den! [8|] Koselig å få han hjem ja! [8D]
I kveld blir det bare hjemmekos med ungene, det blir deilig! [:)] Skal lage gelelokket på ostekaka jeg lagde i går da, det rekker jeg nok ikke før trening og jobb.

Ha en fin og flott lørdag, nå nærmer jula seg altså! [:D]

sandra22: Masse god bedring til Mkael! [&o]

God morgen [:)]

Her kom eldstemann inn 0630 .. minsten våkna like etter. Vi har fyrt opp i ovnen (første gang etter vi fikk varmepumpa forrige fredag) og lagd kakao. Koser oss med julemorgen[:D]  Det er ett skikkelig snøkaos utforbi. Håper de brøyter rundt forbi for vi har planer om å reise til svigers i dag. Der står ett pepperkake hus som ungene ska pynte. Hadde vært kjedelig å måtte være hjemme pga snøen.. men vi får se. Det er enda tidlig[:)] Hadde vært godt å komme ut av huset. Prøver å ikke tenke på det, men tankene kverner mye rundt om kreften er tilbake eller ikke. Skulle ønske jeg kunne få svar i dag, men må bare prøve å få tida og tankene over på noe anna...

... uansett.. Nå går jeg snart å vekker mannen.. så vil jeg sove litt[8D]

Ha en flott dag jenter og god bedring til alle som trenger det![:)]

God moooring! [:)] Og god bedring til guttn din!

Idag var jeg opp 05.45, skulle på jobb 7, ble for seeein grunnet at det har LAVET ned masse snø inatt, og det snødde fortsatt da jeg reiste! hurraaay! [&:]

Så da skal jeg sitte her til 2! Så blir det hjem igjen til middag og håndballkamp litt senere! [:)] HEIA NORGE!!!

godmorn [:)]
her sitte vi klistra forran tve nå med tom og jerry på[:)]
seinare var jeg tenkt å kjøpe ferdig julegavene om ryggen tillete det...
slit med å bøye og tøye den i det store å heile..
så er det bare å prøve å rydde å få i orden her til jula kjeme... ser ut somm ett dass heile husa!

får håpe dåkke sleppe onda sjuka sandra22, og at mikael kjeme i form igjen[:)]

Go morran aille sammen! [:D]

Vi har en utrolig koselig morgen her. Mathias vekte meg ca 8, men vi lå og kosa i senga til ca halv 9. Sto opp og spiser fortsatt frokost. Den gutten er altså bunnløs til tider! [:D] (Har en følelse av at noen skorper går i hundens gap, men men.. Får frokost han også da. [8D])

Har fyrt i ovn og laget meg kaffe, sløver på nett før planen er å rydde masse klesvask. Kanskje man skal komme seg ut i blåtimen. Det er så nydelig de her mørkeste dagene i året. Elsker mørketid!

God bedring til Mikael, og en finfin lørdag til alle sammen!

takk alle sammen som har ønska Mikael god bedring[;)]
Ikke noe spy her endå heldigvis..tror det var hard mage som var problemet,han fikk heldigvis bæsje å han gråt for det var kjempe vondt for han stakkars....

Herregud, jeg er sliten. Ferdig på jobb kl 18, men kom ikke hjem før nærmere kl 19. Så lage middag (for sambo har jo ikke lagd middag til ungene mens jeg har jobba, og ikke lagt Tobias for en dupp... vi snakker verdens sureste unge i kveld!! [:'(]), lage gele, fikse sminken min (ungene fant den tidligere i dag, og har ødelagt det meste pluss sminkepungen min... [:@][:@]) og pakke ut dagens innkjøp.
I kveld håper jeg å tilbringe litt tid med sambo, vet han skal opp til han oppe så han kan hjelpe han med noe på mobilen, også skal han jogge. Nei, får nok ikke sett sambo i dag likevel! [&:] Han ble invitert i fyllekalas også, men hadde heldigvis det vettet å si nei. Ellers hadde jeg nok blitt furie.

Back
Topp