lørdag

fillifjonka

Glad i forumet
Ja så var det endelig Lørdag igjen.
I dag er det fest tid og jeg må klare å jukse drikke.[8D]
noen som har tips til hva jeg kan gjøre??
for finnes ikke intr i å fortelle det til noen enda.
og de kommer til å kommentere det hvis jeg ikke drikke NOE.

så tips til jukse drikking taes i mot med stoooor takk..[:D]

Ja, det er en litt vanskelig situasjon det der.. hehe [:)]

Men du kan jo alltids si at du går på penicillin, og at det er derfor du ikke drikker.. Selv om det er mange som drikker når de går på det, så kan det funke :)
Håper du finner på noe smart [:)]

aaahhh..den var jo lur da... kanskje det er det jeg burde gjøre..
min plan var å ta ei tom sprit flaske , fylle den med vann å lage jukse drinker hehe..
å så skylle på barnevakten å gå hjem tidlig.. [8D]

Ja siven, det var godt å få noen navn å henvise til..[:D]Tusen takk.
spørs nok om det ikke blir det så jeg slipper å stresse med å fake full i tillegg.
noe jeg er særs dårlig til.
[8D][8D]

Jeg var på festival forrige lørdag, og da kjøpte jeg en øl som jeg helte mesteparten av ut i do. Ellers gikk jeg rundt med ølen i hånda hele kvelden, og lata som jeg tok en slurk innimellom og skåla med andre fetivaldeltakere Du kan kjøpe en flaske med alkoholfri vin... Neppe noen som spør hvilken vin du drikker.

Penicillin er ganske gjennomskuelig [;)]
Har spådd en del graviditeter på folk som "ikke kan drikke pga medisiner" [8D]

Bytt ut sprit med vann. Ikke del på spriten da [8D] Evt ha med skikkelig sprit, men bland med vann.. "drink" som egentlig er saft.

Hel alkoholfri vin på vanlig vinflaske. Tøm ut litt og litt av flaska di, og lat som om du pimper [:)]

Druejuicen fra Nora = rødvin[8D] Kan ikke se forskjell. Jeg satt en hel kveld og pimpa rødvin uten at noen så to ganger på meg. Hadde helt druejuicen over på en tom rødvinsflaske.

Back
Topp