Lørdag =)

TapperDenPyseteDama

Glad i forumet
Hva er planen deres idag da, jenter?

Her skal det bare koses.
Har så jævlig hodepine, så skal være helt i ro. Blæh!

Skal straks slenge oss i bilen, kjøre 90 mil i dag! Kan ikke si jeg gleder meg enormt[8D] Sinnsykt kvalm og uggen i magen!
Men vi får jo ny bil da, jeg og sambo får 3 gode netter på hotell,forhåpentligvis en tur på Ikea og kose oss masse[:)]
Håper virkelig kvalmen kan gi seg litt, men så lenge alt er bra med lille,spyr jeg gjerne!

Her er været veldig trist, så må jo si det frister mest å holde seg innendørs i dag[;)]

Men vi skal en tur inn til Oslo og spise en lunsj i dag. Fått helt dilla på den ene lunsj retten på Olivia restauranten i byen[:)]
Ellers skal vi besøke pappa, forloveden hans, min lillebror, og hennes tvillinger i dag[:)]

Hjemmekveld her. Skal kose oss med biff (medium-godt stekt til en forandring) og masse digg tilbehør + tv. Vi har besøkt fam. tidligere idag og hemmelighet ble røpt gitt, vanskelig å holde på sånt [;)]

Hei! Jeg er ny her inn, men så kjekt å se at mange andre har funne ut så tidlig at skal ha baby i desember=) jeg tok test i dag morges, så er veldig nytt, men har to nydelige jenter fra før[:D]
I dag har vi malt bilen vår fra grønn til svart, er vel egentlig ikke den lukten jeg skal stå i, men vi har planlagt d så lenge, at ejg klarte ikke å la være å hjelpe til[;)] ellers har vi kost oss med deilig taco. Begge jentene er lagt så nå er d avslapping for alle penga[:D] Håper alle får en fin lørdagskveld!!

Hei igjen alle sammen=) Jeg lurte på hvordan jeg får til å lage en sånn "slange" som alle dere har på hvor gammel babyen i magen er, og hvor gamle jentene jeg har fra før er.. er d noen som kan hjelpe meg?[:D]

Biff, godteri, sofa, tv og kjærsten :) kan ikke bli bedre :)

Back
Topp