Lørdag, og helg:)

Wannebe

Glad i forumet
Hva gjør dere i dag da?

Vi har vært ute og kjørt akebrett med vesla på morgenen:D Her er det strålende sol, skyfri himmel og deilig tempratur ute:) Nå skal hun snart sove litt, jeg skal gjøre rydde litt her og der, mens mannen er på fotballkamp:)

Ha en strålende lørdag alle sammen:)

Last edited:
Jeg skal prøve å sove litt, dårlig form:/ Ute stormer det og hagler/snør om hverandre, godt å ligge å høre på:) jentene sitter å koser seg med film og nammis og pappaen holder heldigvis fortet;) Ha en fin lørdag alle:)

Her er det storm ute, blir skikkelig kose-seg-på-sofaen kveld denne lørdagen ;) kort tid til termin, men er pigg og har rukket masse idag. Startet dagen i 5-tiden, dårlig sovehjerte om dagen.. Bakte rundstykker og la meg igjen for å få kos av mannen :) hjelper alltid å ligge i skje når dagen starter litt dårlig..
Så sto vi opp i 9-tiden, spiste, vasket badet, hang opp en hylle, monterte bilstol og vasket et par maskiner med klær.. Så ble det en tur i butikken, hentet barnepakken på Rimi, knallbra pakke! :)
Nå sløver jeg før det blir pizzabaking.. Venter på deigen som må heve. Resten av kvelden går med til sofasliting og kjærestetid :) :)

Har sett fotballkamp, vert på champagnelunch hos mi mor og no skal me på middagsbesøk hos et vennepar☺️ Kosleg å sosial lørdag:) Ser mannen har forsynt seg med ein dram allerede, å reknar me da blir noken fleire so håpa da ikkje skjer noke med da føsta... :P Boys will be boys va da ikkje sånn?!?!?!?;)

Back
Topp