Lørdag kveld!

Honningblomsten

Forumet er livet
Hva består kvelden deres av, jenter? :) Her har vi akkurat spist middag, og nå skal lillegutt få litt smarties før han legger seg :)

Jeg og sambo skal vell se en film etterpå, eller en serie :) Best av alt: JEG HAR SMASH <3

jeg og mannen ser på fotball mens lillegull er oppe på rommet og leker. ikveld blir det avslapning og vi skal kose oss med nachochips med hjemmelaga salsa og rømme 

haha, lagde vi den samme tråden på likT??;)
i kveld skal vi kose oss me hjemmelaget pizza og en film:))
Har du smaket minismash ?? dii er goo di;)!

supermamma89 skrev:
haha, lagde vi den samme tråden på likT??;)
i kveld skal vi kose oss me hjemmelaget pizza og en film:))
Har du smaket minismash ?? dii er goo di;)!

Haha, morro :)
Nei, her ikke smakt de :D Trodde ikke det var noe forskjell jeg, bare at minis er mindre? :)

hehe, di er nok sikkert like, men alikevel, så smaker de myye bedre;) hehe..

Vi skal bare slappe av, mannen skal lage noge mat til oss, og så bler det film etterpå.

Her har mini sovnet og vi sitter her med fotball på tv og hver vår laptopemoticon

Jeg må finne energien til å gå på butikken en tur, har vært litt småuggen i dag...Tror jeg må unne meg litt salt smågodt, er det eneste som frister. Aner ikke hva jeg skal ha til kveldsmat heller

Ha en fin kveld, jenter

åh, nå fikk jeg også lyst på salt smågodt!!!!!! Men her er det leggetid for minstemann nå, så jeg får vel gå igang med det heller, en å dra i butikken... Gubben driver på og fikse vaskemaskina.. Og jeg aaaaner ikke hva vi skal kose oss med i kveld.. Her går det bare i appelsiner dagen lang egentlig

Her er vi akkurat kommet hjem fra besøk, har fått mata Thomas og lagt han.
Så blir det Taco på meg, mannen og de to eldste om litt.
Så blir det vel til at vi ser en film, syns det er vanskelig å finne tv-program som
passer for alle (11-,15-,32-og 38-år), alt for mye vold i beste sendetid :-(

Ha en hyggelig kveld :-D

Jeg har vært så heldig å spy for første gang i svangerskapet i dag - hurra :P men etter 2 timer på sofaen var jeg klar for lørdagskveld hos familie :-) Så det blir sofa, film og pizza. Vi har vært å prøvd bil i dag, Ford mondeo 2007mod, titan, 2.0l, diesel. Noen som har erfaring med den? :) gleder meg til å få en ny og sikker bil - vår nåværende hadde motorstopp senest i dag :P

Sambo og jeg skal til et vennerpar av oss på middag og spille brettspill. :-) Gleder meg! Veslehøna skal sove hos svigers i natt. :-) Ha en fin lørdagskveld alle gravide april-jenter! :-D

Back
Topp