Lørdag- helg!!!

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
God morgen[:)]
Her var det morgning kl 0800 så jeg kan vel ikke klage på det[;)] Mina sitter og spiser frokost foran tven, mens mammaen sitter her[8D]
I Halden er det -20 grader[:'(]. Må si jeg er rimelig lei at det skal være sååå kaldt[:@] Men en tur til byen må vi, da jeg skal en tur på biblioteket pga oppgaven min. Ja ja.. vi overlever nok det. Må bare kle godt på oss[;)]

Hva skal dere i dag??

Her er det -17 grader i dag... Begynner å bli ganske lei den bitende kulden jeg også nå[&o]
Misunner ikke deg som må ut og gå i dag. Veldig glad jeg har bil[:)] Her våknet ikke ungene
før halv 9, så det var fantastisk[:D] Rikke slokna på sofaen halv 6 i går så hun har sovet 15 timer i natt[:-]
Nå har vi besøk av naboungene. Rikke og Oliver ser film, mens Jeppe og Mia leker[:)] Snart skal vi
lage pizza som vi skal kose oss med til lunsj[:D] Etterpå skal jeg levere ungene til barnevakten så skal
jeg i utdrikningslag til ei venninne[:D]

Ha en flott lørdag!!

Her er det - 27.... Men i dag har vi vann!! Jippi!! [:D][:D]

Her har min kjære dratt avgårde på guttetur til fjells, mens vi jentene skal være hjemme og ha jentekveld :)

Og min hærlige, trassige lille treåring begynte å trasse i det øyeblikket min kjære var ute av døra.. [:-] Deilig.. Kan bli en lang dag, og ikke kan vi gå ut heller.. Hehe.
Senere i dag kommer halvsøstra til min kjære (hu er 11 år) og skal sove over her hos oss, så vi skal kose oss med film og pizza [:)]

Ellers skal jeg bare rydde litt, kanskje rydde plass til noen bittesmå klær i kommoden på barnerommet [:)]

Her vet jeg faktisk ikke hva gradene ligger på, men det ligger vel rundt -15 en plass.. Er det det har gjort de siste dagene.. Deilig! Jeg elsker jo dette veret her da.. [:D] Men det er jo litt kaldt for Maren.. Hun er i tillegg forkjølt, så vi får ikke nyte det skikkelig.. Men snø ute, fyr i peisen, varm te.. Ååååååå! Skulle ønske det var sånn hvert år! [:)]

Her skal vi ingenting spesielt i dag.. Var meningen vi skulle dra opp på miljøstasjonen med noe gamle hvitevarer, men den var stengt i dag.. Sååå da må vi utsette det..

Vi våkna litt over 8 her i huset i dag, men lå lenge i dobbelsenga og koste oss alle fire, med Dora på dvd.. KOS! Så spiste jeg ketolysefrokosten min: ostekjeks (stekte taffelostskiver) med salat, majones, skinke og egg.. Mmmmmm!

I dag våknet jeg halv 10 av en klissete William som kom opp i sengen [&:] De hadde da stått opp alene, og funnet sana sol og youghurt i kjøleskapet og bokstavelig talt smørt det utover sofa'n - godt det er skinnsofa sier jeg bare [8D] Så da har han vel begynt å klatre ut av senga si, men rart jeg ikke har våknet [:-]

Vet ikke helt hva vi skal i dag, er 21 minus ute, men flott sol - så noe skal man vel klare å finne på [:D][:D]

Her har det vært en litt ekkel natt, med August som er så tett at han slutter å puste innimellom fordi slim gjør at han ikke får pustet - surkler og får panikk, og hiver etter luft. Håper virkelig han blir bedre nå! I tillegg er det så kaldt her at nettet overbelastes når vi har på varmeovner, så sikringene går hele tiden... greit nok når bare automatsikringene går, men i jula og frem til nå har hovedsikringene gått sikkert 6-7 ganger. Heldigvis er det bedre tider i sikte

I dag er planene få - vil ikke ha med August ut i dette været, så vi får se om vi drister oss ut i bilen så vi får dratt på besøk til noen, da blir det bare de sekundene det tar å få han ut i en varm bil...

God dag.

Vi sov lenge i dag, sov te halv tolv. Nå har vi spist og ordnet oss, og drar bort te mamma og pappa for å hjelpe mamma med å vaske.

Jeg har ikke særlig arbeidslyst men det må gjøres, og hva får jeg igjen for å hjelpe dem? Ingen verdens ting!

Hei hei[:)]
Her sov hele huset til halv ti i dag[:D][:D][:D] Herlig.
Har ikke de store planene i dag. Må ut å handle litt ellers tenkte vi å gå ut å ake litt i dag.

ORIGINAL: Anjalef

God dag.

Vi sov lenge i dag, sov te halv tolv. Nå har vi spist og ordnet oss, og drar bort te mamma og pappa for å hjelpe mamma med å vaske.

Jeg har ikke særlig arbeidslyst men det må gjøres, og hva får jeg igjen for å hjelpe dem? Ingen verdens ting!

Gleden over å ha hjulpet noen [:D]

Her er vi i full sving med å flytte Frida inn på mitt rom, Maja inn på Fridas rom og med ned på det nye rommet i kjelleren. Men nå fant Maja ut at hun skal i hvertfall ikke sove og hun skal heller ikke være alene, så da ble det pause fra flyttingen for meg. vi er ferdige med å få Fridas saker inn på hennes nye rom, så nå driver mannen og skrur sammen bokhylla og kommoden til Maja. [:)] Det er en stor dag for oss siden Maja skal få seg eget rom.[:)] Det skal bli godt å bli ferdig, for nå står dobbeltsenga på stua og plastjuletreet på kjøkkenet bl.a. Når mannen er ferdig med det han holder på med så skal jeg flytte de jentene har i skapene. Det er noen timers arbeid igjen gitt. Jeg håper Maja vil sove igjen snart.

ORIGINAL: Anjalef

God dag.

HVa forventer du da? Penger? Evig takknemlighet? Om du ikke vil hjelpe dem så får du si det, om du vil ha betalt får du si det - syte her inne hjelper i alle fall ikke

Mange fellesnevnere her: Kaldt i Oslo. Og det er vi lei. For det blir liten uteaktivitet av sånt. Pizza til kvelden? Kanskje...Men en ting er sikkert; vi har ikke sovet lenge: Til seks!!! Jeg er i grunnen lei av nattevandring; Isak tråkker sti mellom soverommene, og jeg er egentlig blitt for stor og for gammel for barneseng. Akk ja.
Vaske skal vi i hvertfall ikke - det er ikke på agendaen i dag. Heller litt strikking tenker jeg. Han en fin, fin lørdag.

Back
Topp