Lørdag- God morgen!!

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
God morgen jenter!!!

Her var det morgning litt for tidelig synes jeg da 0630.. Men men vi lå og kosa litt i senga. Sang På låven sitter Nissen, for den har Mina fått dilla på[:D] Kan tenke meg de synger den mye i bhg[;)] Nå sitter hun og ser på Sauen Shaun. Hun digger den sauen[8D] Den er litt morsom[;)]

Her tar vi det rolig, da Mina er litt forkjøla

God morgen!
Her våkna vi til et tynt lag med SNØ i dag! [:D] Så håper det ligger noen timer ihvertfall, så Sindre får prøvd akebrettet sitt.. [:D]
Jeg og Sindre og Maren er våken nå og sitter og ser på julemorgen.. Sambo var på jobb i 14,5 time i går, så han får neste få sove litt lenge.. [;)]
I dag skal vi ta storhandelen før jul, og så skal vi besøke min farmor.. Inn med litt julegaver og sånn..

Eller så har vi ingen planer.. Rydde litt mer kanskje.. Hehe..

God morgen.

Vi er oppe, Marcus har spist frokost, og nå ser han på barnetv. Jeg har hentet ved og fyrt opp i ovnen, ikke fullt så kaldt ute i dag i forhold te i går.

Marcus og jeg skal rydde litt her, skal sette opp juletreet der lekene hans står. Jeg har en plan og håper den funker.
Sambo er på jobb og kommer ikke hjem før i kveld.

God bedring te Mina.

God morgen til store og små. Vi har ingen store planer i dag. 9 kuldegrader, bedre enn i går Anjalef. Ingen syke unger, men god bedring til Mina. Skal på loftet å hente ned mer julepynt. Kanskje bake litt, koke litt pinnekjøtt og skal på Ole Paus konsert i kveld.

Ha en fin dag alle sammen. Husk å skyndte dere langsomt.

Her sov vi til 8 alle tre. Herlig[:D] Har spist frokost og åpnet kalender så nå sitter Rike og ser Istid 3 mens Jeppe leker med postman Pat bilen sin[:)] Det snør ute så hadde håpet det kom nok snø i løpet av dagen til at vi kan ta en tur ut og teste akebrettet[:D] Ellers så har vi ikke store planene. Lurer litt på om vi skal bli med å gå i fakkeltog i kveld. Men det starter ikke før kl 18 så er ikke helt sikker. Tar isåfall vogna til Jeppe så han kan sove når han blir trøtt[:)] 

Håper dere får en herlig lørdag alle søte damene (og ungene)[:D]

God lørdag jenter her våknet vi ikke opp før 09.00, deilig, tror alle var fornøyd med å sove i senger igjen å på eget rom igjen.
I dag skal vi begynne å male tak i stua og rive vegger.
Men først skal chr i bursdag til en gutt i barnehagen.
Ellers så skal vi kose oss med hjemmelaet pizza til kvelds.

Ønsker alle god lørdag

sa bra at dere har kommet i hus silje!!

Her begynte det å snø masse i går kveld, så nå er det helt hvitt ute. Har spist lang og god frokost sammen alle tre som lever på fast føde, og nå skal pappa og prinsessen (ej heter ikke Johanna, ej heter prinsesse!) ut og måke snø.

Senere skal vi inn til svigers og hogge juletre - tenker vi skal samkjøre oss med svigerinnen min så vi er der ute samtidig, for jentene våre leker så godt sammen - og i dag er det frem med akebrettene!

Back
Topp