Lørdag!!! :-D

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Ingen lørdagstråd og klokka er 10.30?! Hvor er dere alle?
Mannen kom hjem i natt, og tok Hermine hele natta så jeg fikk sove. Sov til 10 og det var helt himmelsl!!! Føler meg uthvilt!!! :D
Idag skal jeg hjelpe svigersøs og vaske ned huset etter besteforeldrene deres før salg og ellers skal vi gjøre ingenting!!!
Formen til Hermine er heldigvis bedre, ingen feber men ingen matlyst. Men hun surrer rundt i full fart så er iallfall bedre :)

Ha en fin lørdag dere! :)

God morn!!
Så deilig å få hjem mannen da, Marianne.:) Godt å få hvilt seg litt ekstra etter ei uke som alenemams.

I dag våkna vesla litt før 07, som vanlig, men i natt var hun LYS våken en periode og vi var egentlig kjappe med å gi litt mme. Lørdag er.min "sove lenge-dag", så jeg lå til 09.30 ca. Ikke spesielt uthvilt av den grunn, men etter å ha intatt litt tunfisksalat og kaffe så går det bedre.;)
Nå dubber både vesla og pappaen her, så jeg får ta meg en dusj og ordne meg klar til avreise til mammaogpappa.:)

God morn!!
Så deilig å få hjem mannen da, Marianne.:) Godt å få hvilt seg litt ekstra etter ei uke som alenemams.

I dag våkna vesla litt før 07, som vanlig, men i natt var hun LYS våken en periode og vi var egentlig kjappe med å gi litt mme. Lørdag er.min "sove lenge-dag", så jeg lå til 09.30 ca. Ikke spesielt uthvilt av den grunn, men etter å ha intatt litt tunfisksalat og kaffe så går det bedre.;)
Nå dubber både vesla og pappaen her, så jeg får ta meg en dusj og ordne meg klar til avreise til mammaogpappa.:)
Kjempegøy når de er våkne sånn midt på natta for ingen åpnebar grunn :p men heller våken og fornøyd enn at de gråter da ;)
Kaffe hjelper på alt! mannen kom hjem med en giga Toblerone med mandler og rusiner :rolleyes: kjenner at den hjelper godt på humøret :p :D

Fant for øvrig Alpro soyayoghurt på butikken i går og tenkte jeg skulle teste og se om den falt i smak hos Hermine og GJETT om! Hun vil ikke ha noe mat men spiste en hel i går og en hel nå :) Er tilsatt kalsium og bakteriekulturer så er jo godsaker for kroppen også!

Ingen lørdagstråd og klokka er 10.30?! Hvor er dere alle?
Mannen kom hjem i natt, og tok Hermine hele natta så jeg fikk sove. Sov til 10 og det var helt himmelsl!!! Føler meg uthvilt!!! :D
Idag skal jeg hjelpe svigersøs og vaske ned huset etter besteforeldrene deres før salg og ellers skal vi gjøre ingenting!!!
Formen til Hermine er heldigvis bedre, ingen feber men ingen matlyst. Men hun surrer rundt i full fart så er iallfall bedre :)

Ha en fin lørdag dere! :)

Hva skulle man gjort uten mennene?;) hehe..så godt å høre at du fikk sove og at Hermine er i bedre form :D

★Sender fra pipe-gjøken★

Hei hei :)

Her tok vi morgenen kl 7, og leverte jentene hos min mamma kl 10, de skal overnatte der til imårra:D jeg og samboer har reist til asker for å handle på ikea, og etter det blir det å finne andre butikker for å kjøpe div ting og tang ;):) nå har vi spist litt, sammen med to av brødrene til samboer:) (skikkelige skravlehaner) hahah..

Ha en gooood lørdag, jenter!:D

★Sender fra pipe-gjøken★

God dag!
Formiddagen gikk unna med koselig frokost og deretter bytur med svigermor og mannen som er i byen i helgen!
Så er det senvakt :-)
Eskil har hatt skikkelig løs mage etter å ha fått smake tyrkisk yoghurt noen dager :-/ prøver uten for å se om det var pga den eller ikke...
Ha en super lørdag :)

God dag!
Formiddagen gikk unna med koselig frokost og deretter bytur med svigermor og mannen som er i byen i helgen!
Så er det senvakt :-)
Eskil har hatt skikkelig løs mage etter å ha fått smake tyrkisk yoghurt noen dager :-/ prøver uten for å se om det var pga den eller ikke...
Ha en super lørdag :)
Jøsses, som du jobber! :p
Får håpe det ikke er yoghurten han reagerer på! Hermine har fått soyayoghurt i to dager og der har hittil gått strålende for magen!
Nå har jeg kjøpt inn soyaost for å lage pizza til henne som vi kan ha i fryseren :)

*Surfer mobilt*

Hei hei :)

Her tok vi morgenen kl 7, og leverte jentene hos min mamma kl 10, de skal overnatte der til imårra:D jeg og samboer har reist til asker for å handle på ikea, og etter det blir det å finne andre butikker for å kjøpe div ting og tang ;):) nå har vi spist litt, sammen med to av brødrene til samboer:) (skikkelige skravlehaner) hahah..

Ha en gooood lørdag, jenter!:D

★Sender fra pipe-gjøken★
Hva shoppa dere på Ikea da??? :D

*Surfer mobilt*

Jøsses, som du jobber! :p
Får håpe det ikke er yoghurten han reagerer på! Hermine har fått soyayoghurt i to dager og der har hittil gått strålende for magen!
Nå har jeg kjøpt inn soyaost for å lage pizza til henne som vi kan ha i fryseren :)

*Surfer mobilt*
Greit med noen helgevakter også, kjekt med litt tillegg :-)
Mannen og ungene storkoser seg hjemme!
Kan ikke komme på noe annet han har spist som han ikke har spist før... Luktet skikkelig surt av avføringen hans og :(
Vi får bare prøve oss frem og se!

Greit med noen helgevakter også, kjekt med litt tillegg :)
Mannen og ungene storkoser seg hjemme!
Kan ikke komme på noe annet han har spist som han ikke har spist før... Luktet skikkelig surt av avføringen hans og :(
Vi får bare prøve oss frem og se!

huff, så kjedelig! Håper virkelig ikke det er yoghurten da! Kan jo komme av at han har spist på noe noen sted, er litt i ulage e.l. Synes liksom det varierer veldig her fra hardt til bløtt og surt :eek: :confused:

huff, så kjedelig! Håper virkelig ikke det er yoghurten da! Kan jo komme av at han har spist på noe noen sted, er litt i ulage e.l. Synes liksom det varierer veldig her fra hardt til bløtt og surt :eek: :confused:
Han har ikke variert så mye siden han begynte med fast føde. Har jo egentlig vært heller for hard i magen hele veien og Gått lenge mellom hver gang. Derfor merket vi det veldig godt nå da det i tillegg kom flere ganger på to dager.

Han har ikke variert så mye siden han begynte med fast føde. Har jo egentlig vært heller for hard i magen hele veien og Gått lenge mellom hver gang. Derfor merket vi det veldig godt nå da det i tillegg kom flere ganger på to dager.

hmmm, men har han kun fått yoghurt de siste to dagene? for er den årsaken så skal vel i grunnen han ha blitt dårlig hver gang han har fått det!?!

hmmm, men har han kun fått yoghurt de siste to dagene? for er den årsaken så skal vel i grunnen han ha blitt dårlig hver gang han har fått det!?!
Han har ikke fått yoghurt tidligere nei. Men han har fått mat laget med f.eks følte eller creme fraiche uten at vi har merket noe...

Han har ikke fått yoghurt tidligere nei. Men han har fått mat laget med f.eks følte eller creme fraiche uten at vi har merket noe...
Tja, da kan det vel hende at det ble litt hardt for magen. Selv om yoghurt i seg selv skal være relativt greit å fordøye, selv om man er sensitiv for f.eks laktose :confused:

Hvor er alle idag??? :p
Mannen kokkelerer stekt kyllingfilet, salat, ris og bernai nå :D

Hermine hoster og hoster i kveld :( måtte snike i henne en stikkpille nå. Ikke verst å få i henne en stikkpille, i senga, uten å ta av sovepose eller pysjamas! Begynner å bli rutinert på dette nå :eek: :p Har flaske med varm solbærsaft parat og solvipect hostesaft ferdig oppmålt i spøryte, håper hun blir bedre snart nå :(

Hvor er alle idag??? :p
Mannen kokkelerer stekt kyllingfilet, salat, ris og bernai nå :D

Hermine hoster og hoster i kveld :( måtte snike i henne en stikkpille nå. Ikke verst å få i henne en stikkpille, i senga, uten å ta av sovepose eller pysjamas! Begynner å bli rutinert på dette nå :eek: :p Har flaske med varm solbærsaft parat og solvipect hostesaft ferdig oppmålt i spøryte, håper hun blir bedre snart nå :(
Ikke mye skravling her i dag nei :-p
Her er det veldig stille i dag (som ofte!), men koselig med film og pizza :)
Fikk melding hjemmefra om at Lillebror sovnet til kveldsmaten - ikke så rart da han sov under 45 minutter tidligere i dag og aldri sovnet igjen :-p
Savner gutta veldig, men vet at se storkoser seg hjemme!!
Har dagvakt i morgen, men begynner ikke før kl 9 heldigvis! Og etter jobb skal vi bake eplekake, har handlet norske epler til formålet :-)

Håper Hermine sover greit i natt da :-o

Hva shoppa dere på Ikea da??? :D

*Surfer mobilt*

Å masse!:eek: hehe..
til rommet til Liana kjøpte vi kommode, hyllesystem, taklampe, gulvteppe.

Til Emira kjøpte vi et lite bord med 2 stoler som hun skal ha på rommet,
Også kjøpte vi dyne, pute og sengetøy på jysk til hun..

Også en sprinkelseng med madrass til babyen :) (ikea)

+ et skap vi skal ha på badet og noe annet småtteri av ting og tang :P har vel brukt 4-5 Tusen til sammen:eek::p men var derfor vi skulle dit da, så nå kan jeg snart innrede rommet til Liana♡

★Sender fra pipe-gjøken★

Hehe ja her var det jammen ikke fult av skravel :P

Vi har kommet oss hjem og er planta fast i sofan med tv, brus og godteri :P:D litt rart å ikke ha barn å stelle :P men skal bli godt å ikke bli vekket imårra :)

★Sender fra pipe-gjøken★

God kveld..
Stille her i dag ja!:)
Vi er på overnattingbesøk hos mamma, og
skal snart kose oss med ost, kjeks og vin.♡ Dagens høydepunkt!! :)

Back
Topp