Lørdag! :D

Prøver igjen: operasjonen ble utsatt til mandag fordi det ikke var plass på overvåkinga :( så foreløpig har Elise det helt fint ;)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Dette har jeg ikke fått med meg? Hva feiler henne?:(

neimen så kjipt da, må ha vært frustrerende når dere var innlagt og alt tingen! o_O Bra hun har det fint inntil den tid da ;)
Mildt sagt jævlig irriterende ja. Hun måtte jo faste langt uttover før vi fikk beskjed også. Men men, øyeblikkelig hjelp må jo såklart komme først :)

Mildt sagt jævlig irriterende ja. Hun måtte jo faste langt uttover før vi fikk beskjed også. Men men, øyeblikkelig hjelp må jo såklart komme først :)

Nei stakkars lille:( må være helt forferdelig bare å ikke få gi den lille mat når de vil det!!! Hadde blitt noe sint jeg da! :mad:

Elise skal operere ganespalten sin. :)

Ah, det var det:)
Uff, håper det går bra, noe det helt sikkert gjør:) trenger hun kun en operasjon?:)

Ha ha ha:D ja ja, en gang skal jo være den første;)og jaggu meg først gang jeg har hørt jeg er ei god arbeidskjerring:cool: jeg stabler ved hver sommer, trodde det var helt vanlig?:) Ja, emmeth synes det var skikkelig godt. Han elsker advokado, spiser en halv på under 2 min:eek: ja, tror de er gode de, aldri prøvd de før. Kanskje jeg heller skulle gjøre det jeg også? Virker som det gikk greit og spise Mariekjeks:)
Jeg er så redd edderkopper, så mannen må ta seg av alt som har med ved å gjøre:D:eek:
Bra han ikke ble dårlig i magen, jeg smakte på babykjeksen, den var ganske god, ble ikke mye igjen til Anette;)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Huff, glemte at hun måtte faste, stakkars lita:(

Ha ha:D samme skjer når jeg kjøper tom og Jerry kjeks til ungan her i huset:p;):D farlig godt er ikke ordet engang:p:cool:
Ah, da skjønner jeg godt du lar mannen ta den jobben;) jeg elsker edderkopper, men er redd for maur, spesielt de store:eek::confused::oops:

Ah, det var det:)
Uff, håper det går bra, noe det helt sikkert gjør:) trenger hun kun en operasjon?:)
Går nok bra ja.. :) Er vist værst første døgnet, men da får hun morfin. Så er hun tilbake til vanlig etter en ukes tid. Bare en operasjon, heldigvis :) mange med mer omfattende spalter som må opererer MANGE ganger..

Ha ha:D samme skjer når jeg kjøper tom og Jerry kjeks til ungan her i huset:p;):D farlig godt er ikke ordet engang:p:cool:
Ah, da skjønner jeg godt du lar mannen ta den jobben;) jeg elsker edderkopper, men er redd for maur, spesielt de store:eek::confused::oops:
Hehe, det er skummelt med sånt i hus:D
Maur går greit hvis de er små, men liker ikke store maur jeg heller:eek:
Mannen er litt fortvilt over meg:D

Hehe, det er skummelt med sånt i hus:D
Maur går greit hvis de er små, men liker ikke store maur jeg heller:eek:
Mannen er litt fortvilt over meg:D

Ja, dessverre alt for farlig:confused: har spist litt for mye godt i det siste, så må skjerpe meg igjen:oops: maur er dritekle, spesielt skogsmaur:eek::oops::(:confused: her i huset er det mannen som skriker som ei kjerringa pga edderkopper og kjerringa som fjerner de:D lukker de pent ut av hoveddøren:p

Ja, dessverre alt for farlig:confused: har spist litt for mye godt i det siste, så må skjerpe meg igjen:oops: maur er dritekle, spesielt skogsmaur:eek::oops::(:confused: her i huset er det mannen som skriker som ei kjerringa pga edderkopper og kjerringa som fjerner de:D lukker de pent ut av hoveddøren:p
Hehe, råbra:D:D:cool:

Godt det er motsatt noen ganger også;):)

Godt det er motsatt noen ganger også;):)

Ha ha:D jeg er helt enig:p;) holder på og le meg ihjel når jeg hører han skrike:D:p:cool:

Hei jenter! I kveld har vi kost oss ute med jobben til mannen og svigermor har vært barnevakt. Nå har jeg masse spreng og gleder meg til nattamming. Hehe. Gidder ikke pumpe akkurat nå. Trøtt! Sove!

Går nok bra ja.. :) Er vist værst første døgnet, men da får hun morfin. Så er hun tilbake til vanlig etter en ukes tid. Bare en operasjon, heldigvis :) mange med mer omfattende spalter som må opererer MANGE ganger..

Sånn sett er hun jo heldig med at det "bare" er i ganen, og ikke i leppen også da! :) Kusina mi var født med leppe og ganespalte (riktignok for 13 år siden) men hun har altså vært utallige ganger på riksen for operasjoner stakkars! :(

hahaha, så bra, du viser de bare veien ut igjen? :D ...jeg roper på hunden..."slafs" så er de borte :p

Back
Topp