Lørdag! :D

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
...men hvor er alle sammen???????? :eek:

Idag skal vi til skihytta som ligger oppi skogen her. Dnb skal ha familiedag og serverer kaffe, vafler, pølser og brus. Og så blir det akeaktiviteter for større barn, skal dra sammen med svigers så regner med det blir lite aking på oss da :p Tror vi skal teste den nye parkdressen til vesla, den er varm nok med ordentlig ulldress under. Prøvde på henne Mariusdressen hun fikk til jul og den kan hun fint begynne å bruke, bare litt stor, den er strikka i str 1.år ;) Men hun ble sååå fiiin i den! :rolleyes:

Hallaa!!
Gøy med utedag da.:) Er det fint vær også kanskje?
Her er det skikkelig drittvær i dag. Det er grått, blåser mye også snør det i tillegg. Men noe må man finne på, så da kjører vi til hjem bygda mi på basar!!;) Greit å sitte inne og kose seg med kake og kaffe når det er så guffent ute.

Vi har vært på babysvømming. Kjempekjekt som alltid! I kveld skal vi ut med jobben til mannen min. Så svigermor skal sitte barnevakt.

Hei hei:)
Her så er ungene akkurat gått ut for og leke i hagen. Jeg skal ut jeg også og stable litt ved;) Blir en stille og rolig lørdag på oss;) har vært på butikken, så er det unnagjort iallfall:p hørtes ut som en fin dag, Marian87:D Idag har emmeth fått en Mariekjeks, så får vi se om det blir noen reaksjoner på det, det synes han var skikkelig snadder:p;):D i kveld blir det hjemmelaget pizza med hjemmelaga rømmedressing og rucolla salat til:p

Her så er ungene akkurat gått ut for og leke i hagen. Jeg skal ut jeg også og stable litt ved;) Blir en stille og rolig lørdag på oss;) har vært på butikken, så er det unnagjort iallfall:p hørtes ut som en fin dag, Marian87:D Idag har emmeth fått en Mariekjeks, så får vi se om det blir noen reaksjoner på det, det synes han var skikkelig snadder:p;):D i kveld blir det hjemmelaget pizza med hjemmelaga rømmedressing og rucolla salat til:p

Gikk det bra med mariekjekset? Vi ga simone det før påske, men hun fikk etter hvert av så store biter at vi ikke turte å gi flere. Men hun likte det og storkoste seg :-)

Gikk det bra med mariekjekset? Vi ga simone det før påske, men hun fikk etter hvert av så store biter at vi ikke turte å gi flere. Men hun likte det og storkoste seg :-)

Det gikk overraskende bra, han sutta for det meste på den og bløta opp kjeksen på en måte;) ja, må følge med når de spiser kjeks, for kan være skummelt:eek:

Heisann:-)

Vi stod opp kvart på åtte i dag, spiste frokost og dro rett ned til byen for å shoppe litt. Det var knallvær, men skyet over nå.
Nasse begynte å hylskrike rundt klokka tre i natt, ikke helt sikker på hva det var, hun var ikke interessert i pupp i hvertfall. Kunne jo ha vært mageknip, det varte en times tid før hun sovnet igjen.
Prøvde å finne en ny lue til henne i byen, bambus eller silke, men fant ingenting i hennes størrelse. Må vel bestille fra nettet.

Ellers skal jeg snart vekke snuppa fra duppen om hun ikke våkner selv snart, mannen dupper på sofan :_rr

Du er virkelig ei god arbeidskjerring som vi sier i trøndelag, du står sannelig på, man ser ikke mange damer stable ved, tøffe dama :rolleyes: :cool01 :cool:'

Så gøy han likte kjeks, håper han tåler det:-) Lurte på om jeg skulle prøve å gi Anette Hipp sin babykjeks for 8 mnd:-)
Digg med hjemmelaga pizza :happy7

Heisann:)

Vi stod opp kvart på åtte i dag, spiste frokost og dro rett ned til byen for å shoppe litt. Det var knallvær, men skyet over nå.
Nasse begynte å hylskrike rundt klokka tre i natt, ikke helt sikker på hva det var, hun var ikke interessert i pupp i hvertfall. Kunne jo ha vært mageknip, det varte en times tid før hun sovnet igjen.
Prøvde å finne en ny lue til henne i byen, bambus eller silke, men fant ingenting i hennes størrelse. Må vel bestille fra nettet.

Ellers skal jeg snart vekke snuppa fra duppen om hun ikke våkner selv snart, mannen dupper på sofan :_rr
VEKKER du henne når hun sover? :eek: :P Hermine er akkurat lagt for dagens siste lur, håper hun sover til over 17 for da er hun blid fram til sengetid kl 20 ;)

Hermine satte i å skrike kl 23 i går kveld, varte ikke lenge men hun hyyyylte skikkelig til og hiksta lenge etterpå :( Enten drømte hun at hun datt ned fra sofaen igjen, eller så hadde hun et snev av mageknip. Ikke lett å vite med disse små! o_O

Hallaa!!
Gøy med utedag da.:) Er det fint vær også kanskje?
Her er det skikkelig drittvær i dag. Det er grått, blåser mye også snør det i tillegg. Men noe må man finne på, så da kjører vi til hjem bygda mi på basar!!;) Greit å sitte inne og kose seg med kake og kaffe når det er så guffent ute.
Nei, var skikkelig søppelvær! Tett snedrev og såpeglatt, så vi gikk til skihytta og satte inne og dytta i oss pølser, vafler, brus og kakao med krem...og så labba vi de 10 minuttene tilbake til mine svigerforeldre. Jeg og mannen dro ut og gjorde noen ærender mens Hermine kosa seg hos besteforeldrene, og etterpå hadde jammen meg svigermor stekt vafler så da ble det en ny runde med vafler og kaffe :eek: NÅ er været imidlertid blitt supert, så burde ideelt sett gå en rask tur for å svi av litt vafler :rolleyes: MEN det tror jeg ikke jeg orker :p

VEKKER du henne når hun sover? :eek: :p Hermine er akkurat lagt for dagens siste lur, håper hun sover til over 17 for da er hun blid fram til sengetid kl 20 ;)

Hermine satte i å skrike kl 23 i går kveld, varte ikke lenge men hun hyyyylte skikkelig til og hiksta lenge etterpå :( Enten drømte hun at hun datt ned fra sofaen igjen, eller så hadde hun et snev av mageknip. Ikke lett å vite med disse små! o_O

Nei, der sier du noe, hun slo jo hodet sitt dagen i forveien, kanskje hun drømte hun også.

Ja, hvis hun har sovet mer enn to timer og det blir etter klokka halv fem.

Fant for øvrig Hermine sovende, pent plassert på mage i går kveld. :rolleyes: :eek: Men begge armene under hodet, og kosekluten mellom armer og hodet...hun sov så hjertens godt så hadde nesten ikke hjerte til å snu henne, men så begynte hun å skyve seg opp på armene i søvne, forsøkte sikkert å snu seg om igjen, så da snudde jeg henne like godt over på rygg. Men man trenger vel streng tatt ikke å snu de over på rygg, nå når de er så store så kan de vel sove på mage om de snur seg dit selv?

Fant for øvrig Hermine sovende, pent plassert på mage i går kveld. :rolleyes: :eek: Men begge armene under hodet, og kosekluten mellom armer og hodet...hun sov så hjertens godt så hadde nesten ikke hjerte til å snu henne, men så begynte hun å skyve seg opp på armene i søvne, forsøkte sikkert å snu seg om igjen, så da snudde jeg henne like godt over på rygg. Men man trenger vel streng tatt ikke å snu de over på rygg, nå når de er så store så kan de vel sove på mage om de snur seg dit selv?

Det er det jeg har hørt også:-)

Elise sover kun på magen. Hun snur seg uansett.. :) går nok bra når de er så store ja! Hadde dere en fin utedag? Vi har vært ute med et vennepar og grilla pannekaker på bål og kosa oss idag :) selvom dagen har vært grå.. Nå teller jeg ned til leggetid for de små, så jeg får pakket til ny tur til riksen i morgen. :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Elise sover kun på magen. Hun snur seg uansett.. :) går nok bra når de er så store ja! Hadde dere en fin utedag? Vi har vært ute med et vennepar og grilla pannekaker på bål og kosa oss idag :) selvom dagen har vært grå.. Nå teller jeg ned til leggetid for de små, så jeg får pakket til ny tur til riksen i morgen. :)

Ja, det er det jeg også tenker. At om hun vil sove på magen så snur hun seg bare tilbake igjen ;)
Det ble skikkelig gråvær, så vi gikk til skihytta (på beina) og mumsa vafler, pølser og kakao med krem ;)

Hvordan går det med Elise???

Ja, det er det jeg også tenker. At om hun vil sove på magen så snur hun seg bare tilbake igjen ;)
Det ble skikkelig gråvær, så vi gikk til skihytta (på beina) og mumsa vafler, pølser og kakao med krem ;)

Hvordan går det med Elise???
Mmm, kakao :) fikk jeg lyst på nå!
Operasjonen har bloty

Mmm, kakao :) fikk jeg lyst på nå!
Operasjonen har bloty

Prøver igjen: operasjonen ble utsatt til mandag fordi det ikke var plass på overvåkinga :( så foreløpig har Elise det helt fint ;)

Prøver igjen: operasjonen ble utsatt til mandag fordi det ikke var plass på overvåkinga :( så foreløpig har Elise det helt fint ;)

Synd dere måtte vente så lenge, men bra Elise er tålmodig pie:-)

neimen så kjipt da, må ha vært frustrerende når dere var innlagt og alt tingen! o_O Bra hun har det fint inntil den tid da ;)

Du er virkelig ei god arbeidskjerring som vi sier i trøndelag, du står sannelig på, man ser ikke mange damer stable ved, tøffe dama :rolleyes: :cool01 :cool:'

Så gøy han likte kjeks, håper han tåler det:-) Lurte på om jeg skulle prøve å gi Anette Hipp sin babykjeks for 8 mnd:-)
Digg med hjemmelaga pizza :happy7

Ha ha ha:D ja ja, en gang skal jo være den første;)og jaggu meg først gang jeg har hørt jeg er ei god arbeidskjerring:cool: jeg stabler ved hver sommer, trodde det var helt vanlig?:) Ja, emmeth synes det var skikkelig godt. Han elsker advokado, spiser en halv på under 2 min:eek: ja, tror de er gode de, aldri prøvd de før. Kanskje jeg heller skulle gjøre det jeg også? Virker som det gikk greit og spise Mariekjeks:)

Back
Topp