Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende med kjøkken daBlir nok rolig dag på oss. Vi pusser opp kjøkkenet for tiden, så min kjære skal jobbe med montering av kjøkken. Jeg er invitert på bursdagsfest hos en kamerat, men er litt usikker på om jeg skal dra. Arian tar jo ikke flaske, så der puppen er må han også være med, og da får jeg eventuelt bare sagt hei og snudd i døra om vi skal være hjemme igjen til hans leggetid. Har aldri hatt barnevakt for han enda.
Hehe ja. Hvordan ble været? Høres koselig ut!!!Vi har ingen store planer, men jeg lurer på å ta med mann, barn, vogn og ergoselen oppi bymarka og gå en tur der hvis sola skinner like fint som den gjorde i går. Får vente i spenning.. Det er noen timer til soloppgang enda.![]()
For en fin dagFrokost er spist. Daniel leker og Alexander ser på nrk super. Om en time er jeg og Daniel klar og nesten på vei til babysvømming. Etter det er det på tide å gjøre oss klar til bursdagsfeiring for en av barnehagevennene til Alexander.
Nydelig!
Koselig utsiktVi ligger gjerne også og koser masse om morgenen, men her er det ofte Arian som er mest våken om morgenen.
Vis vedlegget 7466
Nei det skjønner jeg da!! Hadde det vært i nabolaget kunne du raskt kommet deg hjem for amming..Tidligere har Arian sovet fra 4-10 timer når han tok kvelden, men i det siste har han våknet igjen etter 3 timer omtrent. Festen er i Oslo, så det tar meg en og en halv time i reisevei hver vei, så da er det liksom ikke aktuelt å reise uten han heller nei...
Det høres koselig ut daJa, det hadde vært enklere!Tror jeg ender opp med å heller invitere han på middag her snart istedenfor å dra i kveld.
For et gøy bilde!Vi ligger gjerne også og koser masse om morgenen, men her er det ofte Arian som er mest våken om morgenen.
Vis vedlegget 7466
Så utrolig herligJeg og mannen skal ut og se Dagfinn Lyngbø sin forestilling Stereo 20.april, så det blir nok første gang vi gjør noe kjæresteting uten barn etter fødselen. Gleder meg til det!![]()