Lørdag 8 mars :)

Hehe ja fikk med meg at det skulle være storm oppi nor! Er jo ekstra koselig å være inne når det er sånt vær ute.. hehe..

Merkelig at unger bryr seg lite om åssen vær det er ute :P
Hvor stor dusj har dere a? Som har plass til et plaskebasseng inni:P hehe..
Er en helt vanlig 1x1 meters dusj, så ble ganske trangt inni der altså :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Syns det er imponerende at så mange her husker dato på når dere tok test:eek::D husker ingen jeg :P
Haha Afghanistan å greier! Hva gjorde han der?

Så fin dag dere har hatt :) spist taco vi også ;):)
Vi hadde prøvd så lenge, og mistet før, OG jeg hadde testa negativt på julaften, så når jeg testa positivt var det en så enorm lykke (og sjokk) at jeg kommer ALDRI til å glemme datoen :P OG at hun ble født på dagen 8 måneder etterpå ;)

Flere som plages med at appen svikter? Den bare låser seg, blir svart og lukker seg :eek: Kjedelig når jeg er lei av sosial hygge og TP og heller vil forumere :p

Flere som plages med at appen svikter? Den bare låser seg, blir svart og lukker seg :eek: Kjedelig når jeg er lei av sosial hygge og TP og heller vil forumere :p

Hadde det slik med appen i går.. :confused:
Hehe..Det klør litt ekstra i fingrene når man vil inn hit og appen ikke funker asså! :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg sier bare GRATULERER MED DAGEN, DAMER!!:D

I dag har jeg vært og fått en gratis klipp og farg på en salong i byen, som takk for at mannen ordna ny hjemmeside til hun som eier der.:) Grei deal!! I tillegg fikk jeg med meg en kurv med ost, kjeks, rødvin og druer til mannen, så nå koser vi oss her.♡

Når jeg kom hjem, stod middagen i ovnen, for da hadde mamma og pappa kommet på besøk med medbragt mat! (Vi tok en Marianne, med andre ord) ;)
Da mampap skulle reise, sutra Jenny masse og hang rundt halsen på bestemor. Hun ville IKKE være igjen her iallfall..Hehe. Stakkars unge, liksom.:p
Er veldig takknemlig for at hun har et slik forhold til besteforeldrene sine. ♡

Hvordan har deres dag vært?

Hahahah, jeg liker at det er blitt en greie å "ta en Marianne" :D

Du ble knallfin på håret! :)
....jeg har ikke råd til å gå til frisøren så her gror fjøra til alle kanter :P får rive i en klipp før vi skal til syden ;)

Herlig når ungene får så nært forhold til besteforeldrene! :rolleyes: vi er på hytta sammen med svigers nå, og Hermine ble helt overlykkelig når "best" kom til hytta idag. :) Når vi skulle spise middag sa hun "best sitte her" og klappa på stolen ved siden av seg:)

Ja, steike..Blir fort 1500-2000kr, alt etter hvor masse man skal klippe/farge. Penger vel spart!! Vel..Det vil si: penger vel spart - helt til jeg dro innom kjøpesenteret på tur hjem og kjøpte meg litt klær. ;) Hadde hull i de fleste genserne mine, så fa fikk jeg med kortet til mannen..Jeg må si at jeg har ordna meg fint i dag asså! :D

Ja jøss, frisør, klær OG mat! Hva er ditt hemmelige triks?? :P haha.. skulle hatt en del klær jeg å, men prøver å vente til jeg har gått ned i vekt ;) hadde jeg ikke hatt unger å shoppe til, så hadde der vært vanskelig å la være :eek::P

Takk skal du ha! :) Ekstra godt når det er gratis. Hoho..:D

Ja, det anbefales virkelig å "ta en Marianne" asså..Og nå har vi middagsrester til i morra, så vi slipper å tenke på å lage mat hele helga. Flott tilværelse!:)

En annen versjon av å "ta en Marianne" er å kun reise på hytta når svigers også skal dit, for da har de handlet inn middag og betalt for alt. Som oftest dyr, fancy, god mat (som ytrefilet av rein) som kun de kan tilberede så man får gratis og ferdig mat :D ;) :P ...ooog barnepass! :)

Er en helt vanlig 1x1 meters dusj, så ble ganske trangt inni der altså :p

Haha okey..begynte å lure her :P jeg er vandt med hytte uten innlagt vann og med utedo:P reine luksusen å ha dusj i hytte da.. hahaha

Hehe ja, er ekstra godt da :D for er dyrt med klipp og farging:eek:

Hahah ja må vel få ta en sånn jeg å snart ;) fikk jo litt "rester" av god mat fra mamma forrige uke da..men bedre når man kommer hjem til noen som lager mat :P hehe.. deilig å slippe å tenke på middag :D
"Kom gjeeeerne til middag, men da må dere ta med egen mat"!!! :D

Haha okey..begynte å lure her :P jeg er vandt med hytte uten innlagt vann og med utedo:P reine luksusen å ha dusj i hytte da.. hahaha
Hehe, ingen i vår familie er konservativ nok til å holde ut hytte uten strøm og innlagt vann:P Her er alle fasiliteter, unntatt tv ;) :P Kjekt når vi var her i fjor vinter med flaskebarn da, at det var lett å lage og koke flasker etc :)

Vi hadde prøvd så lenge, og mistet før, OG jeg hadde testa negativt på julaften, så når jeg testa positivt var det en så enorm lykke (og sjokk) at jeg kommer ALDRI til å glemme datoen :P OG at hun ble født på dagen 8 måneder etterpå ;)

Hehe ja ikke så rart da nei ;) Emira var også etterlengtet for min del.. og husker bare at jeg tok test helt i begynnelsen av mai:confused: og husker jeg testet i januar med Liana og februar med Leoh :) men ingen eksakt dato..og tanken på å ta bilder av testene har aldri slått meg inn:eek: skjønner ikke det, for jeg tar bilde av alt:P hehe..

Funker fint hos meg :)

Hehe, ingen i vår familie er konservativ nok til å holde ut hytte uten strøm og innlagt vann:P Her er alle fasiliteter, unntatt tv ;) :P Kjekt når vi var her i fjor vinter med flaskebarn da, at det var lett å lage og koke flasker etc :)

Må man være konservativ for å holde ut det? :-p

Surfer mobilt!

"Kom gjeeeerne til middag, men da må dere ta med egen mat"!!! :D

Hahaha kansje jeg skal begynne med den?? "Dere er bedt på middag hos oss, men bare hvis dere tar med maten og helst lager den her" :P hahaha

Ja jeg har ikke vært på den hytta siden jeg gikk på ungdomsskolen ;) og var et herk å leve uten innlagt vann :P og hadde klart meg enda mindre nå med 3 barn :eek: den hytta ble solgt for noen år siden da.. hehe.. mamma og dem har hytte med vann, men med utedo:confused:

Gratulerer med kvinnedagen:D

For en fin dag dere alle har hatt:-)

Jeg er så hinsides trøtt at jeg har bare lest igjennom alt i dag. Sitter med lillesøster til puppen nå, og håååper hun kan ta natta snart;)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Hahahah, jeg liker at det er blitt en greie å "ta en Marianne" :D

Du ble knallfin på håret! :)
....jeg har ikke råd til å gå til frisøren så her gror fjøra til alle kanter :P får rive i en klipp før vi skal til syden ;)

Herlig når ungene får så nært forhold til besteforeldrene! :rolleyes: vi er på hytta sammen med svigers nå, og Hermine ble helt overlykkelig når "best" kom til hytta idag. :) Når vi skulle spise middag sa hun "best sitte her" og klappa på stolen ved siden av seg:)

Haha..Ja, du har dratt den der så mange ganger med stor suksess nå, så da var det verdt forsøket her også.;) :p
Takk for det! Hadde jeg ikke.fått det gratis, så hadde jeg nok måttet venta i noen måneder til..

Så koselig med familietur til hytta. Og ja, nært forhold til besteforeldrene er gull verdt! Tror det var værst for bestemora å dra herfra i dag iallfall.:p
Tipper "best" satte pris på å få tildelt plass ved bordet av Hermine. ;)

Ja jøss, frisør, klær OG mat! Hva er ditt hemmelige triks?? :P haha.. skulle hatt en del klær jeg å, men prøver å vente til jeg har gått ned i vekt ;) hadde jeg ikke hatt unger å shoppe til, så hadde der vært vanskelig å la være :eek::P
Loads of good luck!!!;)
Mannen har arva litt penger av bestefaren sin, så da fikk jeg påspandert litt ekstra, siden det er NÅ vi har råd til det.:p

Gratulerer med kvinnedagen:D

For en fin dag dere alle har hatt:-)

Jeg er så hinsides trøtt at jeg har bare lest igjennom alt i dag. Sitter med lillesøster til puppen nå, og håååper hun kan ta natta snart;)

Lang natt eller? Håper du får sove godt inatt da :)

Lang natt eller? Håper du får sove godt inatt da :)
Vi sitter her enda hehe, forsøkte å legge henne fra meg i sted, men akk hehe:)

Back
Topp