Lørdag 8 mars :)

Loads of good luck!!!;)
Mannen har arva litt penger av bestefaren sin, så da fikk jeg påspandert litt ekstra, siden det er NÅ vi har råd til det.:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Haha takker så mye :D lett å gå ned i vekt når man trykker i seg en haug med smash og god mat :P haha.. men skal nok få shoppet til sommeren hvertfall :) når vi også har råd :D

Unner deg å bli bortskjemt da ;) som styrer med barn og studier :D

Vi sitter her enda hehe, forsøkte å legge henne fra meg i sted, men akk hehe:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Høres ut som en liten koseklump det der;) vet åssen det er! Emira skulle nesten bare sove i armene mine, så ble ofte til at jeg satt oppe hele natta bare for å vende hun til å sove om natta..utrolig slitsomt!

Ja jeg har ikke vært på den hytta siden jeg gikk på ungdomsskolen ;) og var et herk å leve uten innlagt vann :P og hadde klart meg enda mindre nå med 3 barn :eek: den hytta ble solgt for noen år siden da.. hehe.. mamma og dem har hytte med vann, men med utedo:confused:
Utedo går jo greit på sommeren da, men skikkelig kjipt om man må tisse på natta midtvinters :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Utedo går jo greit på sommeren da, men skikkelig kjipt om man må tisse på natta midtvinters :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Hehe ja, er nok litt flere ulemper enn fordeler hvertfall :P

Ja heller det :p : D
Da er vi ganske primitive :p
Er iallfall imponert over pågangsmotet deres som reiste på hytta der med baby og det hele uten innlagt vann eller strøm ;) Vi er nok litt vel urbane av oss for det :p;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Er iallfall imponert over pågangsmotet deres som reiste på hytta der med baby og det hele uten innlagt vann eller strøm ;) Vi er nok litt vel urbane av oss for det :p;)

Hihi. Vi kjenner jo ikke til noe annet, i grunn. For oss er det slikt som er skikkelig hytte :D
Det ser desverre ikke ut til at vi kommer oss dit til påske :( Det er jeg veldig lei meg for!

Hihi. Vi kjenner jo ikke til noe annet, i grunn. For oss er det slikt som er skikkelig hytte :D
Det ser desverre ikke ut til at vi kommer oss dit til påske :( Det er jeg veldig lei meg for!
Så synd da :( Hvorfor ikke?

Hytta til svigers er også skikkelig hytte, god gammeldags tømmerhytte med møbler fra noen og 70 :) ...og det føles som skikkelig hytte også, selv om man kan ta seg en dusj i varmt vann, gå på do og vaske hendene inne :p Skikkelig digg i påska når de disker opp med lammelår o.l. :D ;)

Back
Topp