Loads of good luck!!!
Mannen har arva litt penger av bestefaren sin, så da fikk jeg påspandert litt ekstra, siden det er NÅ vi har råd til det.![]()
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Haha takker så mye
Unner deg å bli bortskjemt da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Loads of good luck!!!
Mannen har arva litt penger av bestefaren sin, så da fikk jeg påspandert litt ekstra, siden det er NÅ vi har råd til det.![]()
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Vi sitter her enda hehe, forsøkte å legge henne fra meg i sted, men akk hehe![]()
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
Kanskje primitiv var ordet jeg leita etterMå man være konservativ for å holde ut det?
Surfer mobilt!
Utedo går jo greit på sommeren da, men skikkelig kjipt om man må tisse på natta midtvintersJa jeg har ikke vært på den hytta siden jeg gikk på ungdomsskolenog var et herk å leve uten innlagt vann
og hadde klart meg enda mindre nå med 3 barn
den hytta ble solgt for noen år siden da.. hehe.. mamma og dem har hytte med vann, men med utedo
![]()
Utedo går jo greit på sommeren da, men skikkelig kjipt om man må tisse på natta midtvinters
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja heller detKanskje primitiv var ordet jeg leita etter
Sent from my iPhone using BV Forum
Er iallfall imponert over pågangsmotet deres som reiste på hytta der med baby og det hele uten innlagt vann eller strømJa heller det: D
Da er vi ganske primitive![]()
Hihi. Vi kjenner jo ikke til noe annet, i grunn. For oss er det slikt som er skikkelig hytteEr iallfall imponert over pågangsmotet deres som reiste på hytta der med baby og det hele uten innlagt vann eller strømVi er nok litt vel urbane av oss for det
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Så synd daHihi. Vi kjenner jo ikke til noe annet, i grunn. For oss er det slikt som er skikkelig hytte![]()
Det ser desverre ikke ut til at vi kommer oss dit til påskeDet er jeg veldig lei meg for!