Lørdag 8 mars :)

Anita87

Fulltidsmamma
Oktobermirakler 2013
September 2012
Voldsomt til skravling her idag da:P

Akkurat nå er det ganske så rolig her. Emira ble med faren min ut på butikken, og de to andre sover i hver sin seng :) jeg fikk sove litt ekstra idag, noe som var godt siden hjernen min bestemte seg for å tenke på alt som er mulig å tenke på og jeg lå der til rundt kl 2 inatt før jeg sovna skikkelig ;)

Ellers har dagen (til jentene) gått mye til lek, tegning, pusling og roting..jeg har vært flink til å observere fra sofan :P hehe.. om vinden demper seg litt, så blir det en tur ut etterpå..

Hva driver dere med da? Har alle det bra? :)

Ønsker dere en fin lørdag <3

Vi er på hytta i full storm :eek:
Det uler og knaker, vi håper at bardunene til taket holder :P

Var en tur ute i formiddag før det blåste skikkelig opp, men blåste nok til at vi måtte holde fast i Hermine så hun ikke skulle blåse over ende :P
ImageUploadedByBV Forum1394295666.087507.jpg
ImageUploadedByBV Forum1394295685.261519.jpg
Havet blåser opp og i lufta :)

Nå er Hermine og bader, har blåst opp plaskebassenget hennes inni dusjen :) Så blir det ytrefilet av rein etterpå :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hehe ja fikk med meg at det skulle være storm oppi nor! Er jo ekstra koselig å være inne når det er sånt vær ute.. hehe..

Merkelig at unger bryr seg lite om åssen vær det er ute :P
Hvor stor dusj har dere a? Som har plass til et plaskebasseng inni:P hehe..

Happy kvinnedag!
Seks år siden jeg testet positivt med T og mannen var i Afghanistan og ikke til å få tak i :-p :-D
Vi gikk til byen i sol(!)vær i dag, kino med T og lekeland alle sammen i ettermiddag. To trøtte Kids i bilen nå ja!
Vi voksne skal ha taco i kveld, og vin!!!

Surfer mobilt!

Happy kvinnedag!
Seks år siden jeg testet positivt med T og mannen var i Afghanistan og ikke til å få tak i :-p :-D
Vi gikk til byen i sol(!)vær i dag, kino med T og lekeland alle sammen i ettermiddag. To trøtte Kids i bilen nå ja!

Surfer mobilt!

Syns det er imponerende at så mange her husker dato på når dere tok test:eek::D husker ingen jeg :P
Haha Afghanistan å greier! Hva gjorde han der?

Så fin dag dere har hatt :) spist taco vi også ;):)

Syns det er imponerende at så mange her husker dato på når dere tok test:eek::D husker ingen jeg :p
Haha Afghanistan å greier! Hva gjorde han der?

Så fin dag dere har hatt :) spist taco vi også ;):)
Hadde kanskje ikke husket datoen om det ikke hadde vært på selveste kvinnedagen da ;)

Hehe nei kansje ikke :p
Ble litt spesielt hele greien, siden mannen hadde reist og jeg ikke fikk ringt han for å fortelle det.
Og kvinnedagen har alltid betydd litt ekstra for meg, derfor er det lett å huske :D
Jeg husker ikke den eksakte datoen jeg tok første test med Lillebror, enda det er mye kortere siden :p

Ble litt spesielt hele greien, siden mannen hadde reist og jeg ikke fikk ringt han for å fortelle det.
Og kvinnedagen har alltid betydd litt ekstra for meg, derfor er det lett å huske :D
Jeg husker ikke den eksakte datoen jeg tok første test med Lillebror, enda det er mye kortere siden :p

Hehe ser jo at du har en litt lettere dato med T da ja ;) jeg selv visste ikke at det var kvinnedagen idag, før igår kveld :P er ikke vandt med å "feire" sånne typer dager..så er så vanskelig å følge med :)

Jeg sier bare GRATULERER MED DAGEN, DAMER!!:D

I dag har jeg vært og fått en gratis klipp og farg på en salong i byen, som takk for at mannen ordna ny hjemmeside til hun som eier der.:) Grei deal!! I tillegg fikk jeg med meg en kurv med ost, kjeks, rødvin og druer til mannen, så nå koser vi oss her.♡

Når jeg kom hjem, stod middagen i ovnen, for da hadde mamma og pappa kommet på besøk med medbragt mat! (Vi tok en Marianne, med andre ord) ;)
Da mampap skulle reise, sutra Jenny masse og hang rundt halsen på bestemor. Hun ville IKKE være igjen her iallfall..Hehe. Stakkars unge, liksom.:p
Er veldig takknemlig for at hun har et slik forhold til besteforeldrene sine. ♡

Hvordan har deres dag vært?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1394305585277.jpg
    1394305585277.jpg
    33,3 KB · Visninger: 11
Happy kvinnedag!

Surfer mobilt!
Åå..En ekstra koselig dato med andre ord?:)
Kan ikke forestille meg hvordan det må være å sitte med en SÅ god nyhet og ikke få tak i mannen.

I dag har jeg vært og fått en gratis klipp og farg på en salong i byen, som takk for at mannen ordna ny hjemmeside til hun som eier der.:) Grei deal!! I tillegg fikk jeg med meg en kurv med ost, kjeks, rødvin og druer til mannen, så nå koser vi oss her.♡

Når jeg kom hjem, stod middagen i ovnen, for da hadde mamma og pappa kommet på besøk med medbragt mat! (Vi tok en Marianne, med andre ord) ;)
Da mampap skulle reise, sutra Jenny masse og hang rundt halsen på bestemor. Hun ville IKKE være igjen her iallfall..Hehe. Stakkars unge, liksom.:p

Så fin du ble på håret :) kan ikke huske å ha sett deg med utslått hår før:) pen du er :)
Gratulerer med kvinnedagen du også :)

Sent from my iPad using BV Forum

Å så deilig å få litt selvpleie GRATIS da :D heldige du! ;) også så pen du er:) høres også digg ut med innholdet i kurven :)

Hahaha du as, "tok en marianne" :P stakkars lille jenta som måtte bli igjen hos dere :eek::P haha.. utrolig godt når dem får så god kontakt:)

Så fin du ble på håret :) kan ikke huske å ha sett deg med utslått hår før:) pen du er :)
Gratulerer med kvinnedagen du også :)

Sent from my iPad using BV Forum
Takk for det! :)
Pleier å ha håret bort fra ansiktet til vanlig, men når jeg har vært og fresha meg opp hos frisøren, så er jeg flink til å ha det ned. Iallfall i to uker eller noe sånt.;)

Å så deilig å få litt selvpleie GRATIS da :D heldige du! ;) også så pen du er:) høres også digg ut med innholdet i kurven :)

Hahaha du as, "tok en marianne" :P stakkars lille jenta som måtte bli igjen hos dere :eek::P haha.. utrolig godt når dem får så god kontakt:)
Takk skal du ha! :) Ekstra godt når det er gratis. Hoho..:D

Ja, det anbefales virkelig å "ta en Marianne" asså..Og nå har vi middagsrester til i morra, så vi slipper å tenke på å lage mat hele helga. Flott tilværelse!:)

Du er pen!!! :D

Åå..En ekstra koselig dato med andre ord?:)
Kan ikke forestille meg hvordan det må være å sitte med en SÅ god nyhet og ikke få tak i mannen.

Ja det var litt vemodig å tenke på at det er så lenge siden!
Litt rart å ikke kunne ringe han, ja. Tok vel 4 dager før han ringte hjem :p

Takk skal du ha! :) Ekstra godt når det er gratis. Hoho..:D

Ja, det anbefales virkelig å "ta en Marianne" asså..Og nå har vi middagsrester til i morra, så vi slipper å tenke på å lage mat hele helga. Flott tilværelse!:)

Hehe ja, er ekstra godt da :D for er dyrt med klipp og farging:eek:

Hahah ja må vel få ta en sånn jeg å snart ;) fikk jo litt "rester" av god mat fra mamma forrige uke da..men bedre når man kommer hjem til noen som lager mat :P hehe.. deilig å slippe å tenke på middag :D

Hehe ja, er ekstra godt da :D for er dyrt med klipp og farging:eek:

Hahah ja må vel få ta en sånn jeg å snart ;) fikk jo litt "rester" av god mat fra mamma forrige uke da..men bedre når man kommer hjem til noen som lager mat :P hehe.. deilig å slippe å tenke på middag :D
Ja, steike..Blir fort 1500-2000kr, alt etter hvor masse man skal klippe/farge. Penger vel spart!! Vel..Det vil si: penger vel spart - helt til jeg dro innom kjøpesenteret på tur hjem og kjøpte meg litt klær. ;) Hadde hull i de fleste genserne mine, så fa fikk jeg med kortet til mannen..Jeg må si at jeg har ordna meg fint i dag asså! :D

Back
Topp