Lørdag 7/6!

Kjempe flink jente du har:D ikke mange på den alderen som er såå renslige;)

Koselig bilde av dere også:D du burde sette sammen forskjellige bilder av deg med Hermien på ryggen.. så man kan se hun vokse gradvis bakpå der:P:D hehe
Det krever litt jobb ja, men synes egentlig hun har gjort det meste selv. Siden hun så tidlig ville gjøre fra seg på do og i potte. Vi var visst alle søsknene renslige før vi var 2, så følger bare i mammas fotspor :p ;)

Hehe, ja, merka idag at hun plutselig var blitt så lang i beina, er ei stund siden sist jeg hadde henne på ryggen ;) :) Men går kjempefint å bære henne slik enda, blir ikke tungt engang :D

Ja da får vi virkelig håpe :cool:
Greiest å sette de på do en gang i blant ja. Ellers er det lett å glemme seg bort hehe.. :-)
Men bra uansett :-) :-)
Men nå insisterer hun stort sett på å tisse i skogen...kan bli problematisk når vi kommer tilbake til byen :eek: :p

Det er sant. Ikke bare bare...
Hadde doskrekk til jeg var 3,5 og måtte alltid bæsje i potta eller bleia. Hehe...

Ja da var du samme som Emira da! Hehe.. ikke lett å være redd heller.. hun hadde akkurat fylt 3 når jeg endelig fikk satt hun på do.. litt før det tisset hun på potte men bæsjet o bleia.. det hele startet med at hun hadde omgangssyke like etter å ha fylt 2 år.. og hennes første ordentlige dobesøk var ved diarè! Hun hadde mageknip og er jo veldig ubehagelig å ha diarè å..hehe.. så da ble do forbundet med smerter og ubehag:confused: og hjelper ikke at hun er et ekstremt vane-menneske heller:P hehe.. men så var hun helt renslig på dagtid iløpet av en helg å;)

Det krever litt jobb ja, men synes egentlig hun har gjort det meste selv. Siden hun så tidlig ville gjøre fra seg på do og i potte. Vi var visst alle søsknene renslige før vi var 2, så følger bare i mammas fotspor :p ;)

Hehe, ja, merka idag at hun plutselig var blitt så lang i beina, er ei stund siden sist jeg hadde henne på ryggen ;) :) Men går kjempefint å bære henne slik enda, blir ikke tungt engang :D

Hehe kansje nestemann finner ut at h*n ikke ser poenget i potte og do:P hehe.. men selvfølgelig, er jo ikke bare Hermine som er flink! Dere skal ha for en utrolig innsats! :D;)

Nei vet du, der ser jo ikke noe tungt ut heller:) Trives hun godt med å sitte der?:)

Ja da var du samme som Emira da! Hehe.. ikke lett å være redd heller.. hun hadde akkurat fylt 3 når jeg endelig fikk satt hun på do.. litt før det tisset hun på potte men bæsjet o bleia.. det hele startet med at hun hadde omgangssyke like etter å ha fylt 2 år.. og hennes første ordentlige dobesøk var ved diarè! Hun hadde mageknip og er jo veldig ubehagelig å ha diarè å..hehe.. så da ble do forbundet med smerter og ubehag:confused: og hjelper ikke at hun er et ekstremt vane-menneske heller:P hehe.. men så var hun helt renslig på dagtid iløpet av en helg å;)
Ikke greit når man har vært syk...
Heldigvis gikk det greit :)

Sent from my iPad using BV Forum bsq

Men nå insisterer hun stort sett på å tisse i skogen...kan bli problematisk når vi kommer tilbake til byen :eek: :p

Hehehe...
Prøvde tur-retur Norge å tisse i skogen.... Kom ikke 1 dråpe haha....
Så da likte noe H det bedre :))

Bor dere i sentrum?

Hehe kansje nestemann finner ut at h*n ikke ser poenget i potte og do:P hehe.. men selvfølgelig, er jo ikke bare Hermine som er flink! Dere skal ha for en utrolig innsats! :D;)

Nei vet du, der ser jo ikke noe tungt ut heller:) Trives hun godt med å sitte der?:)
Jada, hun trives godt sålenge hun får ha smokk og kos og vi er i bevegelse;) Kan fint bære henne slik til bhg også. Idag gikk vi en liten fjelltur, da ville hun gå selv etter 20 minutters tid, gikk ei stund og så var hun sliten og ville sitte på ryggen igjen. Veldig greit at hun regulerer det selv ;)

Er ikke så tungt å bære henne, men jeg blir svett og får ekstra trening :P ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hehehe...
Prøvde tur-retur Norge å tisse i skogen.... Kom ikke 1 dråpe haha....
Så da likte noe H det bedre :))

Bor dere i sentrum?

Vi holder henne mens hun sitter, så da tisser hun ganske lett ;)

Vi bor i borettslag i byen ja!

Back
Topp