Lørdag 4.desember

Skrållan

Forumet er livet
Hei alle sammen! [:)]

Jeg har vært masse våken i natt, med feberbyger og tett nese. Får jo helt panikk når jeg ikke får puste gjennom nesa om natta, så i dag er jeg skikkelig trøtt og sliten. Er vel bare å innse det, jeg er sjuk! [&o]
Kan ikke trene i dag, skikkelig nedtur... ungene skal til svigers for å bake pepperkaker, ellers ingen store planer. Husvasken får vente til i morgen, jeg orker ikke tanken engang.

Ha en fin dag dere! [:)]

Huff, god bedring Skrållan, og masse medlidenhet fra meg. Er nemlig syke her i huset også, alle 4. Det eneste som er bra er at sambo ikke kan reise offshore som planlagt likevel. Så nå ligger vi i sofaen alle 4, under 3 tepper og sprengfyrer i peisen. Har egentlig ikke tid til å bli syk, så har lagt planer likevel. Fikk ikke hentet møblene til kjøkkenet i går, så mulig vi gjør det om vi får lånt oss en varebil.Ellers MÅ jeg vaske hus, og handle inn siste rest av gaver og pakke inn.

I kveld består treningen av å lufte bikkja, før jeg kollapser i sofaen i lag med resten av flokken.

Masse god bedring og medfølelse til dere også Mamma Propell!! [:)]

Pappa var her nå, de driver og tømmer leiligheta til mormora mi siden hun skal på pleiehjem nå. Vi har fått en kjempefin skrivepult, etter morfaren min som døde for mange år siden. Jeg er så glad i den pulten, og nå skal den bo her! [:D] Har satt den på kjøkkenet, og lagt aktivitetspult til ungene av den. Alle tegnesakene, playdoughen og sånn er der. Men jeg lurer på om jeg skal drite i å male den hvit... synes den er fin akkurat sånn som den er... kanskje ta bilde etterhvert så dere får se, og hjelpe meg.

Back
Topp