Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje dere bare skal ta av den ene "veggen" på senga hennes?God kveld
Nå har jentene lagt seg og jeg har slengt meg i sofan med noe snoplurer på om jeg skal brodere litt
Liana fikk være lenger oppe enn vanlig, siden hun sov i 2 timer på dagen
jeg tenkte å få lagt hun kl 19, men sambo sa at hun kunne vente til 19:30..meeeen Liana var visst enig med meg, og hentet "bæbæ" og "sutte" og gikk mot senga
MEN idag så klatra hun nesten ut av senga
(hun lekte oppi senga) hadde ikke jeg vært der, så hadde hun kaaansje falt i gulvet! Så må nok skaffe en madrass eller noe som hun kan ha ved senga om natta!
Hva skal dere ikveld da?
Søtingene!!!Liana skal stadig herme etter andre.. og nå var det Leoh hun skulle etterlignetidligere tok hun med seg en babyleke og la seg på ryggen der Leoh pleier å ligge, for å se på leken
haha
Vis vedlegget 58864
Vis vedlegget 58865
Vis vedlegget 58866
Kanskje dere bare skal ta av den ene "veggen" på senga hennes?![]()
![]()
Hermine sovna før kl 19 idag, helt utslitt etter handletur og lek ute etter middag!
Jeg er urven i formen igjendårlig i magen, slapp, trøtt og kald
Er ganske så sinna nå, for vil IKKE ha sykdom i hus igjen!!!
Sofa og tv her i kveld...som hver kveld
![]()
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Søtingene!!!
Jeg tror de kommer til å være jevnstore om et år![]()
God kveld, damer!
FruH: Fina.Så koselig med tivolitur! Har dere kosa dere?
Marian87: Så pene sko og jakke Hermine har fått. Herlig bilde av henne!
Anita87: Så fine sko du har kjøpt! Morro at Liana hermer etter lillebror da. Er nok ikke lenge igjen til han har kommet seg laaaangt bort fra den matta der.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God kveld, damer!
FruH: Fina.Så koselig med tivolitur! Har dere kosa dere?
Marian87: Så pene sko og jakke Hermine har fått. Herlig bilde av henne!
Anita87: Så fine sko du har kjøpt! Morro at Liana hermer etter lillebror da. Er nok ikke lenge igjen til han har kommet seg laaaangt bort fra den matta der.

Fikk sett bildene likevel, så jeg var inne og redigerte innlegget mitt.Ops, trykte "send" før jeg var ferdig
Leoh har allerede begynt å komme seg rundt i ring i mageleiedet kunne han ikke for 2-3 dager siden
så er nok ikke så altfor lenge til han roter rundt her heller..hehe
Herlige kaker!!!Hei på dere!
Basaren er endelig overstått. Dagen gikk fort og Jenny har kosa seg med oppmerksomhet og pølse. Nå er det sofa, rødvin og Friends på meg.
Her er bilde av kakene mine fra i dag:
Nøttebunnskake med gulkrem, krem og frukt/bær
Vis vedlegget 58872
Og israelkaka mi (glutenfri) laga av egg, sukker, sjokoladepuddingpulver, piska krem, karamellpuddingpulver, seterrømme, og en mørk sjokoladeglasur på toppen.
Vis vedlegget 58873
Hehe..Kanskje det er et kakestykke magen din vil ha?Herlige kaker!!!(sa hun som føler seg uvel
)
Så koselig med basar! Til inntekt for hva?
Njæ, ble litt bedre med farris og saltstengerHehe..Kanskje det er et kakestykke magen din vil ha?
Til inntekt for videre drift av grendahuset vi har i bygda.![]()
Skikkelig bygdegreie ja.Njæ, ble litt bedre med farris og saltstenger![]()
Så trivelig da, en skikkelig bygdegreie![]()
![]()
Hei på dere!
Basaren er endelig overstått. Dagen gikk fort og Jenny har kosa seg med oppmerksomhet og pølse. Nå er det sofa, rødvin og Friends på meg.
Her er bilde av kakene mine fra i dag:
Nøttebunnskake med gulkrem, krem og frukt/bær
Vis vedlegget 58872
Og israelkaka mi (glutenfri) laga av egg, sukker, sjokoladepuddingpulver, piska krem, karamellpuddingpulver, seterrømme, og en mørk sjokoladeglasur på toppen.
Vis vedlegget 58873
Fikk sett bildene likevel, så jeg var inne og redigerte innlegget mitt.
Ja, det går fort i svingene. Plutselig er det noe nytt de har lært seg!
Skikkelig bygdegreie ja.Må stille opp for at det skal gå i rundt veittu! Masse dugnader og frivillig arbeid.
Har ikke for lite å gjøre akkurat og er utslitt for tiden!
Nå må jeg lufte litt frustrasjon her, for jeg er skikkelig skuffa over mannen (som har fått beskjed om at jeg trenger å hvile litt innimellom slaga) som inviterte onkelen sin hit i kveld. Rakk akkurat å spise salatrester og se en Friendsepisode før de karene inntok den lille stua med pc og høylytt prat. Nå har de begynt på øla..
Æsj, så slitsomt! Slikt er ikke greit når man bor i samme stue, uten å avklare det med den andre først!Skikkelig bygdegreie ja.Må stille opp for at det skal gå i rundt veittu! Masse dugnader og frivillig arbeid.
Har ikke for lite å gjøre akkurat og er utslitt for tiden!
Nå må jeg lufte litt frustrasjon her, for jeg er skikkelig skuffa over mannen (som har fått beskjed om at jeg trenger å hvile litt innimellom slaga) som inviterte onkelen sin hit i kveld. Rakk akkurat å spise salatrester og se en Friendsepisode før de karene inntok den lille stua med pc og høylytt prat. Nå har de begynt på øla..